Κινηματογραφική ήταν η απόδρασητεσσάρων κρατούμενων στο Μεταγωγών στην Πέτρου Ράλλη στις 3:30 τα ξημερώματα της Δευτέρας.
Οι τέσσερις Αλβανοί - αν και οι αρχικές πληροφορίες μιλούσαν για δύο Αλβανούς και δύο Γεωργιανούς - που βρίσκονταν στο Μεταγωγών επειδή είχαν πρωταγωνιστήσει σε επεισόδια στις φυλακές Κορυδαλλού, προσποιήθηκαν κάποιο πρόβλημα υγείας για να προσελκύσουν τους δύο αστυφύλακες που εκτελούσαν χρέη φρουρών.
Συγκεκριμένα ο ένας εκ των τεσάρων άρχισε να φωνάζει «είμαι άρρωστος». Οι δύο αστυφύλακες που πήγαν στο κελί μπήκαν σε αυτό αφήνοντας απ' έξω τα όπλα τους. Τότε οι άλλοι τρεις Αλβανοί τους επιτέθηκαν με αυτοσχέδια μαχαίρια και κατάφεραν να πάρουν το όπλο του ενός εκ των αστυνομικών.
Όταν έφτασαν στο ισόγειο, οι τέσσερις Αλβανοί που έχουν απασχολήσει τις αρχές για υποθέσεις ανθρωποκτονίας, κλοπών και ληστειών, απείλησαν μια αστυφύλακα και λίγο πριν την είσοδο του κτηρίου κατάφεραν να πάρουν και το όπλο ενός άλλου αστυνομικού.
Στη συνέχεια πήραν το περιπολικό που ήταν στο προαύλιο του κτηρίου και με αυτό διένυσαν την απόσταση μέχρι την είσοδο του τμήματος Μεταγωγών.
Εκεί εγκατέλειψαν το περιπολικό και διεφυγαν πεζή στην Πέτρου Ράλλη.
Λίγη ώρα αργότερα ο ένας από τους δραπέτες συνελήφη στη λαχαναγορά στου Ρέντη ενώ για τον εντοπισμό των άλλων τριών διεξάγεται εκτεταμένη αστυνομική επιχείρηση με τη συμμετοχή ανδρων των ΕΚΑΜ και τη συνδρομή ελικοπτέρου της αστυνομίας.
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι φυσικές καταστροφές δεν είναι πλέον σπάνιο γεγονός για την Ελλάδα. Η κλιματική αλλαγή κάνει διαρκώς αισθητή την παρουσία της, τα τελευταία χρόνια, με τα παραδείγματα να είναι πολλά.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.