LIVE

Κορωνοϊός

Μεσολόγγι: Οι βατραχάνθρωποι της Μονάδας Υποβρυχίων Αποστολών Λιμενικού βρήκαν τον άτυχο πιλότο

mes_pilot

Η σορός του πιλότου του διθέσιου αεροσκάφους εντοπίστηκε σε βάθος 38 μέτρων με τη χρήση ειδικών σόναρ

Τέλος στο θρίλερ με την πτώση του διθέσιου αεροσκάφους στο Μεσολόγγι. Οι βατραχάνθρωποι της Μονάδας Υποβρύχιων Αποστολών του Λιμενικού (Μ.Υ.Α Λ/Σ), μετά απά «σάρωμα» ημερών στη θαλάσσια περιοχή της Καβουρότρυπας, κατάφεραν να εντοπίσουν το πτώμα του άτυχου πιλότου.

Πληροφορίες λένε ότι το στίγμα του εντοπίστηκε σε βάθος 38 μέτρων με τη χρήση ειδικών σόναρ, καθώς στο σημείο ήταν περιορισμένη η ορατότητα λόγω λάσπης, ενώ στη συνέχεια αναμένεται να ξεκινήσει και η ανέλκυση του αεροσκάφους.

Οι ερευνες της Μ.Υ.Α

Αξίζει να τονισθεί, ότι οι βατραχάνθρωποι της Μ.Υ.Α, κινητοποιήθηκαν άμεσα από τον πρώτο συναγερμό. Ειδικό κλιμάκιο μετέβη στο σημείο, προκειμένου να παράσχει υπηρεσίες και συμβουλές στον διοικητή σκηνής. Ολες αυτες τις ημερες, οι εκπαιδευμένοι βατραχάνθρωποι πραγματοποιουσαν εξειδικευμένες έρευνες στο σημείο για τη συλλογή πειστηρίων και τον εντοπισμό του ατόμου και σημερα το απογευμα εντοπισαν τον πιλοτο.

mya1
mya2

Η Ομάδα Ειδικών Καταδύσεων

H Oμάδα Ειδικών Καταδύσεων, του Λιμενικού, στην οποία υπάγεται η Μ.Υ.Α, αναλαμβάνει τη διενέργεια κάθε εξειδικευμένης καταδυτικής δραστηριότητας έως τα 120 μέτρα με σκοπό τη διαχείριση ναυαγιών, την ανάσυρση αγνοουμένων και τη συλλογή πειστηρίων από σκηνές εγκλήματος. Χρησιμοποιεί μείγματα αερίων σε ανοιχτές και κλειστές αναπνευστικές συσκευές και καταδύεται καθ’ υπέρβασιν της "Ώρας Μηδέν’’.

Η ανάγκη για την πραγματοποίηση απαιτητικών καταδύσεων, σε μεγάλα βάθη και σε μεγάλη διάρκεια, οδήγησαν στην δημιουργία της Ομάδας Ειδικών Καταδύσεων. Οι βάσεις τέθηκαν το 2009 όταν η ΜΥΑ/ΛΣ προέβη στην προμήθεια εξοπλισμού τεχνικής κατάδυσης και άνδρες της εκπαιδεύτηκαν σε καταδύσεις με μείγματα nitrox και trimix από ιδιώτες εκπαιδευτές. Η ΟΕΚ πραγματοποίει έκτοτε καταδύσεις σε μεγάλα βάθη και εκπαιδεύεται απερίσπαστη στα αντικείμενα αρμοδιότητας της.

Το 2014 η ΟΕΚ κλήθηκε να αντεπεξέλθει στην βαθύτερη κατάδυση που έχει πραγματοποιηθεί στην Ελλάδα από τις Ένοπλες Δυνάμεις και τα Σώματα Ασφαλείας με σκοπό την ανάσυρση του σκάφους ''Gonzuru'' και των θανόντων μεταναστών που είχαν παρασυρθεί κατά την βύθιση του. Μετά απο επαναλαμβανόμενες καταδύσεις βαθύτερα των 70 μέτρων και την επιτυχή ανέλκυση του σκάφους οι άνδρες της ΟΕΚ παρασημοφορήθηκαν με Ναυτικό Μετάλλιο Α΄Τάξης. Ταυτόχρονα κρίθηκε αναγκαία η τροποποίηση του νομικού πλαισίου που διέπει την ΜΥΑ/ΛΣ και δόθηκε η δυνατότητα καταδυσης έως και τα 120 μέτρα. Απαραίτητη προυπόθεση για την κατάδυση σε βάθη πέραν των 100 μέτρων αποτελούσε η προμήθεια της ΟΕΚ με καταδυτικές συσκευές κλειστού κυκλώματος και μειγμάτων αερίων (Rebreather).

mya3
mya4

Ακολουθούν βίντεο από το nafpaktianews.gr τη στιγμή που η σορός του άτυχου πιλότου μεταφέρεται στο νοσοκομείο: 



Nafpaktia news: Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Μεσολογγίου η σορός του πιλότου


Η σορός του άτυχου πιλότου μεταφέρεται στο νοσοκομείο


Βρέθηκε ο πιλότος
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (4)

Φιλε

Σε όλη την ευρωπη πετάνε ελευθερα παντου.Εσυ προτείνεις απαγορευσεις.Στην ελλαδα οτι δε μπορούμε να ελεγξουμε λόγω ασχετοσύνης το απαγορευουμε.Γνωστές ιστοριες...

Stev

Κρίμα χάθηκε ένας αξιολόγος άνθρωπος γνώριζα τον Παναγιώτη από το γυμναστήριο είχε μεγάλο πάθος σε ότι και να έκανε στη ζωή του συλλυπητήρια στους δικούς του!!

θα πηραν ομως μια πούντα

είναι πολυ κρυα τα νερά αυτήν την εποχη.Οσον αφορά το τραγικό δυστύχημα θα μπορούσε να προληφθεί.Θα μπορούσε σε πολυ μικρα αεροπλάνα σαν αυτό να μπουν ποιο αυστηροί κανόνες ,π.χ να μην απομακρύνονται πολύ από τα αεροδρόμια ,αφού είναι αεροπλάνα και για αεραθληση ποιος ο λόγος να περάσει θάλασσα και να πάει από μια πόλη σε άλλη;Η αεραθληση μπορεί να γίνει γύρω γύρω απο τα αεροδρόμια και σε περίπτωση ανάγκης να μπορεί να κάνει ασφαλη αναγκαστική προσγείωση στο αεροδρόμιο και στον γύρω χώρο από αυτό χωρίς να είναι ανάγκη να κινητοποιούνται ομάδες διασωσης σε χαραδρες και παγωμενες ταραγμενες θαλασσες.Να απαγορευτεί στα μικρα αεροπλάνα να περνάνε θάλασσες βουνά και να επιτρέπεται μόνο σε όσα έχουν σωστικά μέσα,π.χ., σωστικές λέμβους,βαλλιστικό αλεξίπτωτο,σωσίβια που ενεργοποιούνται με αμπούλα και κρατάνε το σκάφος στην εοιφανεια,συσκευή που δίνει σήμα κινδύνου και τη θέση της πτώσης,κ.λπ..

Zippo

Κρίμα. Ποιός ξέρει τι πρόβλημα αντιμετώπισε ο άνθρωπος και δεν πρόλαβε να αντιδράσει. Σκοτώθηκε κάνοντας αυτό που λάτρευε: το αεροπλάνο, τις πτήσεις. Κρίμα και θερμά συλλυπητήρια για την οικογένειά του, τα παιδιά του, τη σύζυγο... Ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά του λιμενικού που χειμωνιάτικα βούτηξαν σε τέτοια βάθη και ανέσυραν τη σωρό από βυθό μηδενικής ορατότητας. Μια τραγωδία που ελπίζω να διερευνηθεί σε βάθος και να ανακοινωθούν τα πορίσματα από την ΥΠΑ ώστε να μην ξανασυμβεί.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης