Πρώτο θέμα σε όλα τα μεγάλα Αλβανικά μέσα μαζικής ενημέρωσης αποτελεί από χθες το έγκλημα που σημειώθηκε στον Ξεροπόταμο Γαζίου στο Ηράκλειο με θύμα τον 35χρονο, πατέρα δύο παιδιών, από την 26χρονη οροθετική τοξικομανή.
Με εκτενή ρεπορτάζ για το ήθος και την εργατικότητα του 35χρονου, τα αλβανικά μέσα περιγράφουν όλα όσα διαδραματίστηκαν τα ξημερώματα του Σαββάτου όταν για μία ασήμαντη αφορμή ο άτυχος άνδρας έπεσε νεκρός από το ξέσπασμα της 26χρονης.
Το tvklan, το μεγαλύτερο κανάλι της Αλβανίας έχει τον τίτλο: Detaie/ Vaiza greke ge vrau shaiptarin ishte liruar nga gjykata disa ore para krimit (Η δολοφόνος αφέθηκε ελεύθερη από το δικαστήριο αρκετές ώρες πριν το έγκλημα).
Κλείσιμο
Το Panorama, η μεγαλύτερη εφημερίδα της Αλβανίας έχει τον τίτλο: Ishte liruar disa ore para krimit/ Flet gruaja qe vrau shqiptarin: Nuk jam Vrasese, nuk doja (Απελευθερώθηκε λίγες ώρες πριν από το έγκλημα/ Η γυναίκα που σκότωσε τον Αλβανό είπε: Δεν είμαι δολοφόνος, δεν το ήθελα).
Το Syri.net κυκλοφόρησε με τον τίτλο: ‘Më vjen keq, nuk doja ta vrisja’, fjalët e vetme të grekes së droguar që vrau shqiptarin («Λυπάμαι, δεν ήθελα να σκοτώσω», τα μόνα λόγια της τοξικομανούς που σκότωσε τον Αλβανό).
Το gazetadita.al αναφέρει στον τίτλο του: Vajza greke që vrau shqiptarin ishte liruar nga gjykata disa orë para krimit (Η Ελληνίδα που σκότωσε Αλβανό είχε αφεθεί ελεύθερη από το δικαστήριο αρκετές ώρες πριν από το έγκλημα)
Το javanews.al φέρει τον τίτλο: Ja kush është shqiptari i vrarë në Kretë nga përdoruesja e drogës (Αυτός είναι ο Αλβανός που δολοφονήθηκε στην Κρήτη από τοξικομανή)
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.