Την εμπειρία του εκφοβισμού που υφίσταται περιγράφει με ανάρτηση του στο Facebook ένας Κύπριος μαθητής. Η ανάρτηση απευθύνεται στο υπουργείο Παιδείας της Κύπρου.
Ο Κωνσταντίνος Τ. νοσηλεύεται στο Νοσοκομείο Λεμεσού μετά από ξυλοδαρμό που υπέστη από συμμαθητές του. Πριν πάει σε δημόσιο σχολείο φοιτούσε σε ιδιωτικό και αναγκάστηκε να το εγκαταλείψει για τον ίδιο λόγο. Υπήρξε πάλι θύμα εκφοβισμού συμμαθητών του. Την τελευταία φορά τον χτύπησε ο «νταής» του σχολείου γιατί ενώ έπαιζαν ποδόσφαιρο τόλμησε να μην του δώσει πάσα.
Κλείσιμο
Χθες το υπουργείο Παιδείας της Κύπρου παρουσίασε το πρόγραμμα ViSC για τη μείωση του εκφοβισμού στα σχολεία. Το πρόγραμμα ViSC αποτελεί ένα θεωρητικά θεμελιωμένο και αξιολογημένο πρόγραμμα πρόληψης της βίας και ενίσχυσης των κοινωνικών, συναισθηματικών και διαπολιτισμικών δεξιοτήτων των μαθητών/μαθητριών, στόχος του οποίου είναι η πρόληψη της επιθετικότητας και η μείωση, στο εκπαιδευτικό πλαίσιο, του φαινομένου των εκφοβιστικών συμπεριφορών.
Συγκεκριμένα, τα Γυμνάσια Σταυρού, Λατσιών, Αγίου Βασιλείου και η Β΄ Τεχνική Σχολή Λευκωσίας εφαρμόζουν το πρόγραμμα με μεγάλη επιτυχία και με ενθαρρυντικά αποτελέσματα.
Με στόχο την προώθηση του προγράμματος ViSC για τη μείωση του εκφοβισμού και την ευρύτερη εφαρμογή του στις εκπαιδευτικές μονάδες της Μέσης Εκπαίδευσης, πραγματοποιήθηκε παρουσίασή του, στο σύνολο των Διευθυντών της Μέσης Εκπαίδευσης.
Κατά την τελευταία παρουσίαση, στην Λευκωσία, δόθηκε η ευκαιρία στις διευθύντριες των σχολείων που εφαρμόζουν φέτος το πρόγραμμα να καταθέσουν τη θετική τους εμπειρία και τον ενθουσιασμό τους για το πρόγραμμα και να παρουσιάσουν δράσεις των μαθητών των σχολείων τους.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.