Στην ανακοίνωση της εταιρείας σημειώνεται ότι ο καπνός προκλήθηκε από «τεχνικό ζήτημα στο σύστημα κλιμαστισμού».
Στην ίδια ανακοίνωση περιγράφονται οι κινήσεις του μηχανοδηγού, ο οποίος ενημέρωσε την τεχνική βάση ενώ έκανε και διαδικασίες απομόνωσης του κλιματισμού στο συγκεκριμένο βαγόνι.
Η ανακοίνωση της Hellenic Train για το περιστατικό στον Προαστιακό
Το περασμένο Σάββατο το πρωί, 8 Φεβρουαρίου, στην αμαξοστοιχία 1302, που εκτελούσε το δρομολόγιο Πειραιάς – Κιάτο, διαπιστώθηκε καπνός στο 4ο βαγόνι λόγω τεχνικού ζητήματος στο σύστημα κλιματισμού. Δεν προέκυψε κανένα ζήτημα ασφαλείας, ούτε επηρεάστηκε η ομαλή πορεία του δρομολογίου.
Ο μηχανοδηγός αντέδρασε άμεσα, ενημερώνοντας την τεχνική βάση και ακολούθησε τις προβλεπόμενες διαδικασίες απομόνωσης του κλιματισμού στο συγκεκριμένο βαγόνι.
Οι επιβάτες μεταφέρθηκαν σε άλλο βαγόνι και η αμαξοστοιχία συνέχισε κανονικά το δρομολόγιο χωρίς καμία καθυστέρηση.
Η βλάβη αποκαταστάθηκε την ίδια ημέρα και το τρένο τέθηκε εκ νέου σε πλήρη λειτουργία. Η Hellenic Train προσπαθεί πάντα να ανταποκρίνεται άμεσα σε κάθε τεχνικό ζήτημα, ώστε να διασφαλίζει μια άνετη και ασφαλή μετακίνηση.
Υπάρχουν στιγμές που η πόλη, παρά τον θόρυβο, την κίνηση και το ασταμάτητο τρέξιμο, μοιάζει να επιβραδύνει για λίγο σαν να σου λέει «έλα, πάρε μια ανάσα». Αυτή την αίσθηση προσφέρει και η νέα πρωτοβουλία της Uber, μια μικρή επιστροφή χρόνου μέσα στο χάος της πόλης.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.