Σεισμός στο Χαλάνδρι: Από ρήγμα μικρότερο του 1 χλμ. τα 2,8 Ρίχτερ - «Τα δεδομένα μέχρι στιγμής είναι καθησυχαστικά»
Σε διάφορες περιοχές τυχαίνει να γίνονται τέτοιες μικροεξάρσεις που όμως δεν μπορεί κανείς να τις προσδιορίσει από πριν γιατί τα ρήγματα που δίνουν τέτοιους σεισμούς είναι πολύ μικρά και διάσπαρτα, εξήγησε ο καθηγητής Σεισμολογίας, Βασίλης Καρακώστας
Για τους δύο σεισμούς μεγέθους 2,8 και 2,3 Ρίχτερ με επίκεντρο τις περιοχές του Χαλανδρίου και της Αγίας Παρασκευής που σημειώθηκαν με διαφορά λίγης ώρας το απόγευμα της Τετάρτης, μίλησε το πρωί της Πέμπτης ο καθηγητής Σεισμολογίας, Βασίλης Καρακώστας, σύμφωνα με τον οποίο «τα δεδομένα μέχρι στιγμής είναι καθησυχαστικά».
Όπως είπε στο ΟΡΕΝ, «από εδώ και πέρα θα ξέρετε ότι αν γίνει ένας σεισμός 2,8 Ρίχτερ και είστε 5-10 χλμ. από το επίκεντρο, έτσι θα τον αντιλαμβάνεστε».
Glomex Player(eexbs1jkdkewvzn, v-d69h04rzil5l)
Σύμφωνα με τον κ. Καρακώστα η εξέλιξη του φαινομένου είναι «φυσιολογική μέχρι στιγμής, δεν έχουμε επιβαρυντικά στοιχεία».
Εξήγησε, δε, ότι «σε διάφορες περιοχές τυχαίνει να γίνονται τέτοιες μικροεξάρσεις που όμως δεν μπορεί κανείς να τις προσδιορίσει από πριν γιατί τα ρήγματα που δίνουν τέτοιους σεισμούς είναι πολύ μικρά και διάσπαρτα».
Ειδικά για τους σεισμούς της Τετάρτης είπε πως «όλοι οι σεισμοί δείχνουν ότι το ρήγμα είναι μικρότερο από 1 χλμ. βρίσκεται σε κάποιο βάθος και γι' αυτό δεν έχουμε σημάδια του στην επιφάνεια».
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι φυσικές καταστροφές δεν είναι πλέον σπάνιο γεγονός για την Ελλάδα. Η κλιματική αλλαγή κάνει διαρκώς αισθητή την παρουσία της, τα τελευταία χρόνια, με τα παραδείγματα να είναι πολλά.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.