Mε το σύμβολο της μάχης κατά του καρκίνου σε παιδιά και εφήβους φωταγωγήθηκε η Βουλή
Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, 400.000 παιδιά και έφηβοι διαγιγνώσκονται με κάποια μορφή καρκίνου ετησίως, ενώ στην Ελλάδα νοσούν κάθε χρόνο 350 παιδιά
Συμμετέχοντας στις εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται στο πλαίσιο του «Παγκόσμιου Μήνα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο στην Παιδική και Εφηβική ηλικία», το Μέγαρο της Βουλής των Ελλήνων φωταγωγήθηκε απόψε με τη «χρυσή κορδέλα» (Golden ribbon), σύμβολο της μάχης κατά του καρκίνου σε παιδιά και εφήβους.
Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, υπολογίζεται ότι 400.000 παιδιά και έφηβοι ηλικίας 0-19 ετών διαγιγνώσκονται με κάποια μορφή καρκίνου ετησίως, ενώ στην Ελλάδα νοσούν κάθε χρόνο 350 παιδιά, αριθμός που αντιστοιχεί σε περίπου ένα παιδί ημερησίως. Ο μήνας Σεπτέμβριος αποτελεί μια παγκόσμια εκστρατεία αφύπνισης, ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για έγκυρη διάγνωση και θεραπεία του καρκίνου κατά τη διάρκεια της παιδικής και εφηβικής ηλικίας.
Η πρωτοβουλία για την προβολή του κοινωνικού μηνύματος ανήκει στην αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία «Καρκινάκι – Ενημέρωση για τον Καρκίνο στην Παιδική και Εφηβική ηλικία» σε συνεργασία με την πρωτοβουλία «WinCancer».
Το brand που αγαπάει το ορεινό και δρομικό τρέξιμο αλλά και την πεζοπορία βουνού, ανεβαίνει σταθερά προς την κορυφή και με τη νέα του καμπάνια εμπνέει όλους τους ανθρώπους να απογειωθούν και να «πετάξουν».
Το ΘΕΜΑ και οι ιστοσελίδες protothema.gr και ygeiamou.gr αναδεικνύουν την αξία της Ενιαίας Υγείας για τη βιωσιμότητα του οικοσυστήματος και τη διασφάλιση της Δημόσιας Υγείας, μέσα από σειρά άρθρων που υπογράφουν ειδικοί - Διαβάστε το άρθρο του Ομότιμου Καθηγητή Ιατρικής Σχολής Αθηνών, Διευθυντή του Ινστιτούτου Κοινωνικής και Προληπτικής Ιατρικής, Γιάννη Τούντα.
Επισκεπτόμαστε ένα από τα διαδραστικά spots της Eurolife FFH για να ενημερωθούμε και να διασκεδάσουμε με ευφάνταστα παιχνίδια που δίνουν τα πιο hot δώρα.