Τα εκπαιδευτήρια Γείτονα «τύπωσαν» το δικό τους Πρώτο Θέμα
Μαθητές και μαθήτριες της πρώτης τάξης του Λυκείου επισκέφθηκαν τις εγκαταστάσεις του ομίλου και παρακολούθησαν από κοντά τη λειτουργία του site και της εφημερίδας
Το δικό τους πρωτοσέλιδο έφτιαξαν 24 μαθητές και μαθήτριες από τα εκπαιδευτήρια Γείτονα, οι οποίοι επισκέφθηκαν τις εγκαταστάσεις του Πρώτου Θέματος.
Μαζί με τους καθηγητές τους, με μεγάλο ενδιαφέρον για το πώς λειτουργεί μία εφημερίδα και ένα site, οι έφηβοι μαθητές της πρώτης Λυκείου βρέθηκαν το πρωί της Τρίτης στα γραφεία του Πρώτου Θέματος.
Κλείσιμο
Μετά την υποδοχή τους στην είσοδο του κτιρίου, ξεναγήθηκαν στις εγκαταστάσεις της εφημερίδας. Πρώτος σταθμός ήταν τα γραφεία του «protothema.gr», όπου αρχισυντάκτες και συντάκτες του site, εξήγησαν στους μαθητές τον τρόπο λειτουργίας της μεγαλύτερης ειδησεογραφικής ιστοσελίδας της xώρας.
Οι μαθητές ενημερώθηκαν για το πώς γίνεται το ρεπορτάζ, πώς βρίσκουν οι συντάκτες τις ειδήσεις, αλλά και το πώς τις αναρτούν.
Στη συνέχεια οι μαθητές έγιναν οι ίδιοι δημοσιογράφοι. Υπό τις οδηγίες του creative director της εφημερίδας Γιάννη Κιοσόγλου, έφτιαξαν το δικό τους πρωτοσέλιδο.
Δείτε το πρωτοσέλιδο των μαθητών
Χωρίστηκαν σε ομάδες, επέλεξαν ρεπορτάζ, και όρισαν αρχισυντάκτη. Η συντακτική ομάδα των μαθητών πρότεινε στον αρχισυντάκτη θέματα, εκείνος τα αξιολόγησε και επέλεξε τι θα μπει στο πρωτοσέλιδο. Αφού έγραψε η κάθε ομάδα ένα κείμενο περίπου 30 λέξεων και έβαλε τον τίτλο της επιλογής της, σε συνεργασία με την photo Department της εφημερίδας επέλεξαν φωτογραφίες. Μόλις ολοκλήρωσαν την διαδικασία, συζήτησαν με το Διευθυντή Σύνταξης, που στην προκειμένη περίπτωση ήταν ο καθηγητής τους, την ιεράρχηση των θεμάτων για να επιλέξουν, ποιο θα γίνει πρώτο θέμα.
Αφού ολοκλήρωσαν την διαδικασία, το πρωτοσέλιδό τους… έφυγε για το τυπογραφείο.
Οι μαθητές ενθουσιασμένοι από τη διαδικασία, πήραν μαζί τους το πρωτοσέλιδο της εφημερίδας, καθώς και ένα βιβλίο του Νίκου Καζαντζακη.
Η UNI-PHARMA συμπλήρωσε 60 χρόνια γόνιμης παρουσίας γεμάτη εντυπωσιακά επιτεύγματα και το γιορτάζει με μια καμπάνια που εστιάζει στις αξίες που την ανέδειξαν και την έφεραν ως εδώ.
Τυχεροί συνδρομητές της COSMOTE είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν μια ξεχωριστή τεχνολογική εμπειρία στην Κολωνία, όπου για ένα διήμερο παρακολούθησαν την κορυφαία πανευρωπαϊκή έκθεση Digital X, ζώντας στιγμές υψηλής ποιότητας χάρη στην Telekom, την ηγέτιδα στις παγκόσμιες τηλεπικοινωνίες.
Είναι η γάτα ένα παρεξηγημένο ζώο; Τι πρέπει να γνωρίζουμε για τον χαρακτήρα, την υγεία και τις συνήθειές τους, για να συμβιώσουμε αρμονικά και με ασφάλεια.