Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Τι δείχνει το βίντεο Ζαχόπουλου - Τσέκου
Την αλήθεια από τον μύθο και την παραφιλολογία γύρω από το περιεχόμενο του περίφημου πλέον βίντεο, με πρωταγωνιστές τον κ. Χρήστο Ζαχόπουλο και την κυρία Εύη Τσέκου, έρχεται να ξεδιαλύνει σήμερα το «ΘΕΜΑ», με την αποκάλυψη του περιεχομένου της έκθεσης της Αστυνομίας για το επίμαχο DVD. Η μεθοδολογία της λήψης και της
Την αλήθεια από τον μύθο και την παραφιλολογία γύρω από το περιεχόμενο του περίφημου πλέον βίντεο, με πρωταγωνιστές τον κ. Χρήστο Ζαχόπουλο και την κυρία Εύη Τσέκου, έρχεται να ξεδιαλύνει σήμερα το «ΘΕΜΑ», με την αποκάλυψη του περιεχομένου της έκθεσης της Αστυνομίας για το επίμαχο DVD. Η μεθοδολογία της λήψης και της επεξεργασίας του μαγνητοσκοπημένου υλικού, οι διάλογοι των δύο, αλλά και επιλεγμένες φωτογραφίες από το βίντεο, οι οποίες κρύβουν μια σειρά στοιχείων, περιλαμβάνονται στην απόρρητη έκθεση που έφτασε στα χέρια της Δικαιοσύνης.
Το περιεχόμενο της έκθεσης καταρρίπτει τους ισχυρισμούς της κυβέρνησης περί οργανωμένου κυκλώματος που βιντεοσκοπούσε τον κ. Ζαχόπουλο, καθώς υποστηρίζεται ουσιαστικά ότι την κάμερα χειριζόταν μόνη της μια γυναίκα. Φωτογραφίζει το σπίτι του κ. Ζαχόπουλου ως τον χώρο που έγινε η μαγνητοσκόπηση και περιγράφει ως μέσο αυτής μια κρυφή κάμερα. Περιγράφει, τέλος, με λεπτομέρειες όλο το περιεχόμενο και τη διαδρομή της γυναίκας από το ασανσέρ ως τον καναπέ του διαμερίσματος, όπως αυτή φαίνεται στην κάμερα.
Η Εκθεση Εργαστηριακής Ανάλυσης της Αστυνομίας υπογράφεται από τον αστυνόμο β’ κ. Σπύρο Κρεζία και τον αστυνόμο β’ κ. Ευστράτιο Ματακούλια και αριθμεί εννέα σελίδες. Στην αρχή περιγράφεται με ακρίβεια η εργαστηριακή μέθοδος που ακολουθήθηκε για την ανάλυση του βίντεο. «Κατά τη διενεργηθείσα εργαστηριακή εξέταση χρησιμοποιήθηκε ειδικό λογισμικό επεξεργασίας εικόνων (frames) προκειμένου να επιτευχθεί η καλύτερη δυνατή ευκρίνεια αυτών», αναφέρεται χαρακτηριστικά. Οι δύο αξιωματικοί ξεκαθαρίζουν ότι από την επεξεργασία που πραγματοποίησαν διαπιστώθηκε ότι το βίντεο είναι αυθεντικό και όχι προϊόν μοντάζ, τονίζοντας χαρακτηριστικά: «Δεν εντοπίστηκαν χαρακτηριστικά στοιχεία που να καταδεικνύουν ότι οι εικόνες των εμφαινόμενων ατόμων αποτελούν προϊόντα επεξεργασίας (σύνθεσης - φωτομοντάζ)» και ενημερώνουν τις εισαγγελικές αρχές ότι το σύνολο των διαδραματιζόμενων στο βίντεο περιλαμβάνονται στις 46 φωτογραφίες που επισυνάπτουν στην έκθεσή τους.
Περιγράφοντας το περιεχόμενο του βίντεο, οι αστυνομικοί τονίζουν ότι η μαγνητοσκόπηση ξεκινά την ώρα που η γυναίκα η οποία κρατά την κάμερα βγαίνει από ασανσέρ πολυκατοικίας. Στις φωτογραφίες που επισυνάπτονται εμφανίζεται μεταξύ άλλων η πόρτα του ασανσέρ, ο διάδρομος του ορόφου της πολυκατοικίας, η πόρτα του διαμερίσματος αλλά και το εσωτερικό του σπιτιού. Από τις λήψεις δεν προκύπτει καμία αμφιβολία ως προς το γεγονός ότι πρόκειται για το σπίτι του κ. Ζαχόπουλου στο Κολωνάκι. Στις λήψεις καταγράφονται ακόμη τα ρούχα αλλά και κοσμήματα χειρός της γυναίκας που κρατάει την κρυφή κάμερα, στοιχεία που θα αποδειχθούν ιδιαίτερα σημαντικά κατά την έρευνα της όλης υπόθεσης.
«Κατά την 1η σειρά στιγμιότυπων (έως το χρονικό σημείο 34.11 sec περίπου), η κάμερα λήψης, όντας ενεργοποιημένη (RecOn), φέρεται να είναι τοποθετημένη σταθερά σε κάποιο (φορέα) παρελκόμενο αξεσουάρ ατόμου, να κινείται ταυτόχρονα με αυτό (ενν. το άτομο) κατά τη διάρκεια της εξόδου του από ανελκυστήρα, της κίνησής του σε διάδρομο ορόφου έως την είσοδό του σε διαμέρισμα, όπου φέρεται να αγκαλιάζει γυμνό άνδρα», αναφέρει χαρακτηριστικά η έκθεση. Με βάση τα στοιχεία αυτά, καταρρέουν όλα τα σενάρια των προηγούμενων ημερών για την ύπαρξη κάμερας που ήταν τοποθετημένη σε σταθερό σημείο, για προεγκατεστημένη κάμερα μέσα στο διαμέρισμα αλλά και για την ύπαρξη συνεργών που μαγνητοσκοπούσαν, καθώς τίποτα από τα παραπάνω δεν προκύπτει από την ίδια την εικόνα.
Οι αστυνομικοί που εξέτασαν το βίντεο ξεκαθαρίζουν ότι η γυναίκα που μετέφερε την κάμερα την τοποθέτησε στη συνέχεια σε σταθερό σημείο, στραμμένη προς τον καναπέ του σπιτιού και σε απόσταση ώστε να καλύπτει ολόκληρο τον χώρο. «Μετά την είσοδο στο διαμέρισμα ο φορέας της κάμερας τοποθετείται-από το εν λόγω άτομο - σε σταθερό σημείο του χώρου, απέναντι από καναπέ προς τον οποίο φέρεται να κινείται ήδη ο άνδρας και σε τέ-
τοια απόσταση ώστε να καταγράφει ευρυγώνια». Στις φωτογραφίες που επισυνάπτουν οι αστυνομικοί περιλαμβάνονται πλάνα από το βίντεο όπου φαίνεται μέρος της γυναίκας που μεταφέρει την κάμερα («φωτογραφίες όπου εμφαίνεται τμήμα του φορέα της κάμερας», αναφέρεται χαρακτηριστικά στην έκθεση) ώστε αυτά να χρησιμοποιηθούν στην έρευνα της υπόθεσης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr