Κορωνοϊός: 2.665 νέα κρούσματα, 30 θάνατοι, 235 διασωληνωμένοι
Στα 913 τα κρούσματα στην Αττική, 357 στη Θεσσαλονίκη - Μεταξύ των ασθενών που νοσηλεύονται διασωληνωμένοι, το 51.49% είναι ανεμβολίαστοι - Οι νέες εισαγωγές στα νοσοκομεία της επικράτειας είναι 138 - Δείτε πίνακες
Στα 2.665 ανέρχονται τα κρούσματα κορωνοϊού το τελευταίο 24ωρο. Ο συνολικός αριθμός των ατόμων που νόσησαν ανέρχεται σε 3.331.28, εκ των οποίων 48.9% άνδρες.
Ο αριθμός πιθανών νέων επαναλοιμώξεων που καταγράφηκαν τις τελευταίες 24 ώρες ήταν 212 ενώ από την αρχή της πανδημίας SARS-CoV-2 ο συνολικός αριθμός εκτιμάται σε 123.306 (3.6% του συνολικού αριθμού των θετικών αποτελεσμάτων).
Οι νέοι θάνατοι ασθενών με COVID-19 είναι 30, ενώ από την έναρξη της επιδημίας έχουν καταγραφεί συνολικά 29.205 θάνατοι. Το 95.5% είχε υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω.
Ο αριθμός των ασθενών που νοσηλεύονται διασωληνωμένοι είναι 235 (64.3% άνδρες). Η διάμεση ηλικία τους είναι 71 έτη. To 93.2% έχει υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω. Μεταξύ των ασθενών που νοσηλεύονται διασωληνωμένοι, 121 (51.49%) είναι ανεμβολίαστοι ή μερικώς εμβολιασμένοι και 114 (48.51%) είναι πλήρως εμβολιασμένοι.
Από την αρχή της πανδημίας έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ 4.610 ασθενείς. Οι εισαγωγές νέων ασθενών COVID-19 στα νοσοκομεία της επικράτειας είναι 138 (ημερήσια μεταβολή +5.34%).
Ο μέσος όρος εισαγωγών του επταημέρου είναι 171 ασθενείς.
Κλείσιμο
Η διάμεση ηλικία των κρουσμάτων είναι 36 έτη (εύρος 0.2 έως 112 έτη), ενώ η διάμεση ηλικία των θανόντων είναι 79 έτη (εύρος 0.2 έως 106 έτη).
Αναλυτικά η γεωγραφική κατανομή
Στο «κόκκινο» παραμένει η Αττική καθώς από τα 2665 νέα κρούσματα που ανακοίνωσε ο ΕΟΔΥ, οι 913 μολύνσεις εντοπίζονται στο Λεκανοπέδιο. Στη Θεσσαλονίκη καταγράφηκαν 357 νέες μολύνσεις.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.