Μειώνουμε το πλαστικό, σώζουμε το περιβάλλον

Μειώνουμε το πλαστικό, σώζουμε το περιβάλλον

Μια κίνηση ματ που μειώνει τη χρήση του πλαστικού στις πολυσυσκευασίες αλουμινίου κατά 540 τόνους ετησίως.

coc1

Sponsored Content

Τα τελευταία χρόνια, καθώς η ανησυχία για την κλιματική κρίση αυξάνεται ολοένα και περισσότερο, οι εταιρίες στρέφονται στη βιωσιμότητα.
Το επιχειρηματικό περιβάλλον αναδιαμορφώνει τη μελλοντική του στρατηγική με βάση τα νέα πράσινα δεδομένα, ενώ οι καταναλωτές ενσωματώνουν μια νέα δέσμη κριτηρίων στον τρόπο που αναπτύσσουν τη σχέση τους με τα brands.

Η δραστική μείωση  του  πλαστικού στις συσκευασίες και η υιοθέτηση των αρχών της κυκλικής οικονομίας και της ανακύκλωσης είναι δύο από τους πυλώνες δια μέσου των οποίων οι επιχειρήσεις οδηγούνται σε ένα πιο «πράσινο» περιβάλλον. 

Κλείσιμο
Ακολουθώντας την κατεύθυνση της εποχής, η Coca-Cola στην Ελλάδα (Coca-Cola Τρία Έψιλον και Coca-Cola Hellas) παρουσιάζει τις νέες πολυσυσκευασίες αλουμινίου που χάρη στη συσκευασία KeelClip™, καταργούν την πλαστική μεμβράνη και μειώνουν τη χρήση του πλαστικού κατά 540 τόνους ετησίως.

Coca Cola - Ανακύκλωση


Πρόκειται για μια πρωτοποριακή συσκευασία που εμφανίζεται για πρώτη φορά στη χώρα μας, είναι από 100% ανακυκλώσιμο χαρτόνι, ελαφριά και πρακτική και επιτρέπει τη χρήση λιγότερων υλικών συσκευασίας συνολικά.

Στα συν της σημαντικής αυτής πρωτοβουλίας είναι και το ότι οι νέες συσκευασίες παράγονται στην Ελλάδα, στο Σχηματάρι Mega Plant της Coca-Cola Τρία Έψιλον, μετά την επένδυση ύψους 4 εκατομμυρίων ευρώ στην παραγωγική μονάδα. Στην ουσία, μιλάμε για μια στρατηγική απόφαση της εταιρίας που σχετίζεται με τη βιωσιμότητα, υπογραμμίζοντας έτσι τη δέσμευσή της για «Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα».

Infographic1

Κάθε μορφή συσκευασίας έχει ξεχωριστή αξία και ρόλο, είτε είναι από γυαλί, από αλουμίνιο, από πλαστικό PET, είτε αφορά επαναγεμιζόμενες συσκευασίες ή λύσεις χωρίς καθόλου συσκευασία. Η Coca-Cola στην Ελλάδα είναι προσηλωμένη στον σχεδιασμό πιο βιώσιμων συσκευασιών που, στο πλαίσιο της κυκλικής οικονομίας, μπορούν να αποκτήσουν μία νέα ζωή.

Το σχέδιό της είναι να μειώσει συνολικά τα υλικά συσκευασίας που κυκλοφορεί στην αγορά, αυξάνοντας τη χρήση ανακυκλωμένων συσκευασιών και μειώνοντας παράλληλα τις συσκευασίες από πρωτογενή υλικά.

Κοινή πρωτοβουλία ευαισθητοποίησης με την ΑΒ Βασιλόπουλος

Παράλληλα, η Coca-Cola στην Ελλάδα και η ΑΒ Βασιλόπουλος στηρίζουν από κοινού την Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης για τη δημιουργία ενός σύγχρονου ψηφιακού οδηγού στην εφαρμογή Novoville, η οποία γεφυρώνει το κενό ανάμεσα στους πολίτες και τους Δήμους που ζουν. Σκοπός του οδηγού, που θα περιλαμβάνει σημεία ανακύκλωσης, επισκευής και επαναχρησιμοποίησης σε όλη την Ελλάδα, καθώς και όλα τα κέντρα Ανακύκλωσης που θα βρείτε στα καταστήματα ΑΒ, είναι να ενθαρρύνει και να διευκολύνει τους καταναλωτές να υιοθετήσουν έναν πιο βιώσιμο τρόπο ζωής.

Η συνολική μείωση χρήσης υλικών συσκευασίας και οι δράσεις της Coca-Cola στην Ελλάδα για αύξηση του ποσοστού ανακύκλωσης στη χώρα, αποτελούν μέρος της ευρύτερης στρατηγικής της για «Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα». Στο ίδιο πλαίσιο, η εταιρεία έχει δεσμευτεί για συλλογή και ανακύκλωση κάθε συσκευασίας που διαθέτει στην αγορά μέχρι το 2030, προώθηση της κυκλικής οικονομίας, καθώς και για ουδέτερο ανθρακικό αποτύπωμα μέχρι το 2040, με στόχο την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και ένα πιο βιώσιμο μέλλον για όλους.

afis1
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης