Cosco: Ξεκαθαρίζει ότι το master plan του ΟΛΠ παραμένει ενιαίο και ρίχνει βολές στην κυβέρνηση

aaf17ede256a857d2b9dcb449e537421_XL

Οι Κινέζοι ζητούν την άμεση επίσπευση των ενεργειών για την έκδοση των αδειών και την αρχή υλοποίησης των έργων

Την αντίδραση της διοίκησης της ΟΛΠ ΑΕ και του κινεζικού επενδυτή στο λιμάνι του Πειραιά προκάλεσαν φήμες, οι οποίες κυκλοφορούν και σύμφωνα με τις οποίες υπάρχουν σκέψεις για διαχωρισμό σε δύο μέρη του master plan προκειμένου να κατατεθούν εγκαίρως οι μελέτες που προβλέπονται στη σύμβαση παραχώρησης που υπεγράφη με το Ελληνικό Δημόσιο.

Σύμφωνα με πληροφορίες από ανώτατες πηγές της διοίκησης του ΟΛΠ, «δεν τίθεται από πλευράς επενδυτή κανένα θέμα διάσπασης του master plan το οποίο πρέπει να προχωρήσει ενιαίο όπως προβλέπεται από τη σύμβαση και έχει κατατεθεί».

Επιπλέον ο Κινέζος επενδυτής ζητά την άμεση επίσπευση των ενεργειών για την έκδοση των αδειών και την αρχή υλοποίησης των έργων.

Οι ίδιοι κύκλοι σημείωσαν «οι πηγές που καλλιεργούν τέτοιο κλίμα, περί διαχωρισμού στα δύο του master plan, ουδόλως εξυπηρετούν στην παρούσα φάση αλλά αντιθέτως τραυματίζουν το επιχειρηματικό πνεύμα και δημιουργούν αρνητικά μηνύματα προς τους επενδυτές όχι μόνο στο λιμάνι αλλά και σε όλους τους τομείς της οικονομίας» και προσθέτουν:

« Η διαβούλευση πρέπει να ολοκληρωθεί το συντομότερο και να αρχίσουν τα έργα που θα δώσουν 100άδες θέσεις εργασίας στον Πειραιά και όχι μόνο».

Από τις αρχές του χρόνου έχει δοθεί το σχέδιο προς δημόσια διαβούλευση όμως ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία αφού υπάρχουν ενστάσεις και παρατηρήσεις από δήμους, επιμελητήρια και διάφορους φορείς. Σύμφωνα με το σχέδιο, προβλέπεται η εκτέλεση έργων συνολικής εκτιμώμενης αξίας 466 εκατ. ευρώ.

«Καθυστερεί αδικαιολόγητα. Θα έπρεπε ήδη να έχει ολοκληρωθεί η διαβούλευση και να έχει αρχίσει η έγκριση των αδειών για την κατασκευή των έργων. Δεν έχει όμως γίνει τίποτα μέχρι τώρα και αρχίζει να δημιουργείται αρνητικό κλίμα» δήλωσαν κύκλοι του Μεγάλου Λιμανιού και προσέθεσαν:

« Απορία προκαλεί το γεγονός ότι ενώ στις 11 Σεπτεμβρίου του 2014 η τότε διοίκηση του ΟΛΠ είχε συνεδρίαση και είχε εγκρίνει, κατά πλειοψηφία, την πραγματοποίηση αντίστοιχων, σε γενικές γραμμές, έργων στο λιμάνι, κανείς φορέας δήμος, ή επιμελητήριο δεν είχε εκφράσει ενστάσεις. Σε αντίθεση με σήμερα. Σε κάθε περίπτωση, δεν θα πρέπει να γίνει το λιμάνι πεδίο προεκλογικής αντιπαράθεσης». Επρόκειτο για το «Επιχειρησιακό Σχέδιο του ΟΛΠ για την περίοδο 2014-2018. Η απόφαση είχε επικυρωθεί την ίδια ημέρα.

Η Σύμβαση Παραχώρησης μεταξύ ΟΛΠ Α.Ε. και Ελληνικού Δημοσίου προβλέπει μια δέσμη υποχρεωτικών επενδύσεων συνολικού ύψους 293,8 εκατ. ευρώ τις οποίες η ΟΛΠ Α.Ε. έχει δεσμευτεί να υλοποιήσει εντός πέντε ετών από την ημερομηνία μεταβίβασης των μετοχών. Έχουν περάσει ήδη δύο χρόνια. Το σημείο κλειδί όπως επεσήμαναν στελέχη του Οργανισμού αφορά τη δημιουργία θέσεων εργασίας: «Με την καθυστέρηση αυτή χάνονται χιλιάδες θέσεις εργασίας.»

ΣΧΟΛΙΑ

Πειραιώτης μαουνιέρης.

kai τι τους νοιάζει τους συριζαίους;Οι δικοί τους...πελάτες δεν ενδιαφέρονται για θέσεις εργασίας,αλλά μόνον για θέσεις...πληρωμής.Στο Δημόσιο εννοείται...

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

koutsolioutsos-folie

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Δημήτρης Κουτσολιούτσος και η σύζυγός του, Αικατερίνη, πρόκειται να επιστρέψουν στην Ελλάδα, ύστερα απο πιέσεις των νομικών τους, προκειμένου να απολογηθούν ενώπιον του ανακριτή

2
pier-moscovici

Αναφορικά με τον προϋπολογισμό της Ιταλίας, ο Ευρωπαίος Επίτροπος δήλωσε σήμερα ότι οι συνομιλίες με την Ιταλία προχωρούν καλά αλλά μένει ακόμη δουλειά να γίνει

trapezi_christmann

Σύμφωνα με το Ινστιτούτο Ερευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών, οι τιμές των προϊόντων στα μεγάλα σουπερμάρκετ το 2018 είναι αμετάβλητες κατά μέσο όρο με το 2017, ενώ βρίσκονται στα ίδια επίπεδα με το 2014 - Μικρή αύξηση στην τιμή της νωπής γαλοπούλας, μείωση στο χοιρινό 

seaways

Έντονη «ακτοπλοϊκή παραφιλολογία» προκάλεσε τις τελευταίες ημέρες η απόφαση της Fortress Investnment Group να μετατρέψει σε μετοχές της Attica Group που αντιστοιχούν στο 28,6%, το ανταλλάξιμο ομολογιακό δάνειο που είχε χορηγήσει στη Blue Star Ferries.