Κατήφορος με... σπασμένα φρένα για το Χρηματιστήριο

xrimatistirio_main01

Οριακές διακυμάνσεις για το Γενικό Δείκτη στο άνοιγμα της αγοράς - Αρνητικές οι έξι από τις επτά τελευταίες συνεδριάσεις - Στο -8,07% από τη «μαύρη Τετάρτη» που ξεκίνησε το «τσουνάμι» ρευστοποιήσεων

Το «τσουνάμι» ρευστοποιήσεων στο Χρηματιστήριο Αθηνών συνεχίστηκε με φρενήρη ρυθμό και την Τρίτη, προκαλώντας νέες μεγάλες απώλειες στην αξία τόσο των τραπεζικών μετοχών, όσο και σε άλλους τομείς, οι οποίοι παρασύρθηκαν από το «κύμα» των εξελίξεων. Το ερωτηματικό που προκύπτει πλέον είναι το εξής: Θα συνεχιστεί και την Τετάρτη ο κατήφορος... δίχως φρένα στη Λεωφόρο Αθηνών, ή θα επέλθει η -πολυπόθητη- «διόρθωση»; Σε κάθε περίπτωση και ενώ οι έξι από τις επτά τελευταίες συνεδριάσεις ολοκληρώθηκαν με αρνητικό πρόσημο, τα μηνύματα κάθε άλλο παρά θετικά είναι, με τον Γενικό Δείκτη να ξεκινά τη «διαδρομή» του από τις 626,17 μονάδες.

Η συνεδρίαση της Τρίτης

Η συνεδρίαση της Τρίτης ήταν η συνέχεια μίας «μαύρης εβδομάδας», που ξεκίνησε την παρασμένη Τετάρτη με την κατάρρευση των τραπεζικών μετοχών. Ο Γενικός Δείκτης έκλεισε στις 626,17 μονάδες χάνοντας 2,43%, στην έκτη αρνητική συνεδρίαση σε επτά συνεδριάσεις, ενώ σε σύνολο μίας εβδομάδας απώλεσε 8,07%. Χαρακτηριστικές είναι οι απώλειες από την περασμένη Τρίτη, όταν η συνεδρίαση ξεκίνησε με τον Γενικό Δείκτη να βρίσκεται στις 691,30 μονάδες.

Tα χαμηλά διετίας δεν προκάλεσαν αγοραστικό ενδιαφέρον ούτε σε μια σειρά μετοχές των οποίων οι ισολογισμοί δεν αμφισβητούνται σε τέτοιο βαθμό, όπως τις τράπεζες.

Η ζημιά έγινε στις τράπεζες με το δημοσίευμα του Bloomberg και τώρα οι τραπεζίτες πρέπει να αποδείξουν ότι και θα μειώσουν τα δάνεια, αλλά και θα επανακτήσουν την εμπιστοσύνη των αγορών. Μια ημέρα μετά την αναβάθμιση των τραπεζών – η οποία αποδείχθηκε μη γεγονός για τους επενδυτές – η αγορά αντέδρασε ανοδικά για μισή ώρα και έκτοτε παρασύρθηκε στις ορέξεις των πωλητών.

Οι ξένοι επενδυτές δεν πείθονται ούτε από την είδηση της αναβάθμισης ούτε απο την παράταση που έχει λάβει η Τράπεζα Πειραιώς. Το πρόβλημα είναι λεπτό για τις ελληνικές τράπεζες καθώς ούτε ο SSM μπορεί να σχολιάσει, ούτε να ανακοινώσει την παράταση γαι την άντληση κεφαλαίων της Πειραιώς.

Με νέα βουτιά 7,625% η Τράπεζα Πειραιώς έκλεισε στα 1,127 ευρώ. Βουτιά 6,14% για την Motor oil στα 21,40 ευρώ. Βουτιά 5,12% για την Εurobank στα 0,50 ευρώ λίγο πάνω από το προηγούμενο χαμηλό. Με πτώση 1,51% η μετοχή της Alpha bank στα 1.172 – αν και το μεγαλύτερο μέρος της συνεδρίασης έγιναν αγορές ύστερα και απο την ανακοίνωση της Blackrock για την απόκτηση του 5,88% των μετοχών. Πτώση 3,88% για την μετοχή της Εθνικής Τράπεζας στα 1,538 ευρώ.

Με ρευστοποιήσεις 4,53% έκλεισε η Βιοχάλκο στα 2,53 ευρώ. Με βουτιά 4,89% η Μπέλα στα 10,90 ευρώ. Ο τζίρος ανήλθε στα 57,8 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 3 εκατ. ευρώ ήταν προσυμφωνημένα πακέτα στην Alpha bank.

ΣΧΟΛΙΑ (15)

Αριστεροί καραγκιοζηδες

Όταν ανέβαινε το χρηματιστήριο έβγαιναν τα ;ριστερα τσιράκια των τραπεζιτών και πανυγηριζουν. Τώρα που πέφτει κρύβονται. Ύπουλοι μοχθηροί απαταιωνες ολκής.

Νικος

Όλες οι χώρες που είχαν μπει σε μνημόνια έχουν βγει και έχουν ξεπεράσει την κρίση και αναπτύσσονται εδώ και χρόνια. Ούτε θυμούνται πώς ήταν επί κρίσης. Αυτή εδώ η καταραμένη χώρα σουβλιζετσι σαν το αρνί για δέκατη χρονιά. Χωρίς κανένα λόγο. Έχουμε ως χώρα συγκριτικά πλεονεκτήματα, καλό τουρισμό, εαστε στο δρόμο του μεταξιού. Ο μόνος λόγος που βράζουμε στο ζουμί μας είναι καθαρά πολιτικός.

ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ

ΑΘΕΑΤΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ

ΜΕ ΜΙΑ

ΕΝΕΣΗ ! ΜΠΑΜ ΚΑΙ ΚΑΤΩ

Γιώργος

Ο λόγος είναι καθαρά πολι(τισ)τικός. Το πρόβλημα είναι η καφρίλα των ψηφοφόρων. Το 61% είναι πολιτικά καθυστερημένοι

Γιώργο Αλέκο πως

βαπτίστικες τώρα δες την καφρίλα τη δικιά σου MANTE IN SRI LAGKA και ασε τους άλλους να καλοπερνάνε

Μαλλί κοτσίδα κι αμπέχωνο

ΔΕΝ ΠΑΝΑ ΓΚΡΕΜΙΣΤΗ ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΣΑΣ ΕΧΟΥΜΑΙ ΤΗΝ ΑΛΗΛΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΠΑΓΓΟΣΜΙΑ ΘΑ ΤΡΙΒΕΤΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΟΠΩΣ ΣΤΗ ΣΟΒΙΤΕΚΗ ΕΝΩΣΗ ΘΑ ΔΟΥΛΕΒΟΥΝ ΣΤΗΣ ΑΛΗΛΛΕΓΓΥΕΣ ΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΟΙ ΑΝΤΙΚΑΘΕΣΤΟΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΘΑ ΤΡΩΜΕ. ΠΣΟΦΟΣ!

fil

όπως γράφετε και στο OUT LOUD Bank και κάτω

γιαγκος δράκος

βίρνα, τι λες βίρνα, θα τον πιούμε παλι σήμερα στο χρηματηστήριο βίρνα? πες μου βίρνα, θα τον πιούμε? βίρνα

Yio

O ναός των απατεώνων και της λαμογιάς γκρεμίζεται. Με το καλό να πάει και στο 0 ο ΓΔ και να κλείσει δια παντώς! Κάθε μέρα το βάζετε στα σημαντικά λες κι ενδιαφέρεται κανείς ...

QE

Υπαρχει λογος που μερικοι λαοι ειναι κυριαρχοι και μερικοι αλλοι που εχουν εσενα ειναι υπηρετες - τιποτα δεν ειναι τυχαιο.

Σωθήκαμε

Θα πληρώσει τα θαλασσοδάνεια της η ΝΔ και θα πάρει μπρος στους 12000 το βλέπω

παρατηρητης

καποιοι πηδανε απο το πλιο με προγραματα εθελουσειας εξοδου και παχυλα πακετα και εμεις τους κοιταμε.αληθεια το υπουργιο τι λεει για αυτo; πως το επιτρεπη?

Και τον Σαμαρά

Έτσι τον έριξαν.

Τάκης2016

Με τις λαλακίες που υποσχέθηκε πάλι ο πονόκιο που έχουμε για πρωθυπουργό, τι περιμένουμε να γίνει... πάλι καλά

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

O διοικητής της ΑΑΔΕ Γιώργος Πιτσιλής, ο ειδικός σε θέματα φορολογικού δικαίου Γιώργος Μυλωνογιάννης

Σε εξέλιξη το 5ο Athens Law Forum on Taxation-  Κύριοι ομιλητές  ο διοικητής της ΑΑΔΕ Γιώργος Πιτσιλής, ο διευθυντής του γραφείου του προέδρου της ΝΔ Στυλιανός Πέτσας, ο πρόεδρος του ΟΕΕ Κωνσταντίνος Κόλλιας και ο ειδικός σε θέματα φορολογικού δικαίου Γιώργος Μυλωνογιάννης

connection

Παρά τους πρόσφατους πανηγυρισμούς της διοίκησης του ΑΔΜΗΕ για αίσιο τέλος στις διαπραγματεύσεις για να κλείσει η μεγάλη ηλεκτρική διασύνδεση της Κρήτης με την Αττική, οι εξελίξεις αποδεικνύουν ότι θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος προκειμένου να οριστικοποιηθεί κάποια τελική συμφωνία, με το χρόνο να γράφει ήδη μεγάλες καθυστερήσεις στην πορεία υλοποίησης του έργου.

dhmosi

Οσμή σκανδάλου αναδύεται από τις καταγγελίες κομμάτων της αντιπολίτευσης αλλά και τα στοιχεία που έρχονται στο φως της δημοσιότητας αναφορικά με τη σύμβαση παραχώρησης για την κατασκευή και λειτουργία για 60 έτη του εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο, του μεγαλύτερου logistics hub της χώρας, προς τη Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο Α.Ε., που είναι κοινοπραξία της ΕΤΒΑ ΒΙ.ΠΕ. (80%) και της Goldair Cargo (20%).

ITALIAN-ECONOMY

Σε άλλο μήκος κύματος κινείται η Süddeutsche Zeitung, η οποία στηλιτεύει τη στάση που τηρεί στο ζήτημα του ιταλικού προϋπολογισμού η γερμανική κυβέρνηση, που θεωρεί ότι το βασικό πρόβλημα για την Ιταλία είναι το δημόσιο χρέος της