LIVE

Κορωνοϊός

Υπουργείο Ανάπτυξης: «Καμπάνες» 700.000 ευρώ σε εισπρακτικές πέρυσι και φέτος

eispraktiki

Ενώ πληθαίνουν οι καταγγελίες ότι ενοχλούν δανειολήπτες ακόμα και κατά την περίοδο της πανδημίας

Πρόστιμα που φτάνουν τις 700.000 ευρώ επιβλήθηκαν το 2019 και το 2020 σε εισπρακτικές εταιρείες για την εξοργιστική τους συμπεριφορά σε βάρος δανειοληπτών.

Την ώρα που πληθαίνουν οι καταγγελίες ότι ακόμα και την περίοδο της πανδημίας οι εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών, αλλά και κάποιες τράπεζες, συνεχίζουν... απτόητες να πιέζουν δανειολήπτες, εκδόθηκε ανακοίνωση από το υπουργείο Ανάπτυξης για τα πρόστιμα που επιβλήθηκαν το 2019 και το 2020.

Όπως αναφέρεται, το 2019 υποβλήθηκαν στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων 185 καταγγελίες καταναλωτών για παράνομη όχληση από εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών και χρηματοπιστωτικά ιδρύματα για ληξιπρόθεσμές οφειλές τους και επιβλήθηκαν 49 διοικητικές κυρώσεις συνολικού ύψους 470.000 ευρώ για παραβάσεις των διατάξεων του ν.3758/2009.

Αντίστοιχα, για το 2020, υποβλήθηκαν 274 καταγγελίες και επιβλήθηκαν 19 διοικητικές κυρώσεις συνολικού ύψους 231.000 ευρώ.

Συγκεκριμένα, τα πρόστιμα στις εν λόγω εταιρείες αφορούσαν κυρίως σε:

όχληση οφειλετών πριν την πάροδο των δέκα ημερών από την ημέρα που κατέστη ληξιπρόθεσμη η οφειλή τους,
όχληση οφειλετών με κλήσεις σε τηλέφωνο εργασίας,
όχληση οφειλετών παρά την ύπαρξη ρύθμισης των οφειλών η οποία τηρείται,
παρέκκλιση από τις εντολές του δανειστή,
παραπλανητική πληροφόρηση,
επίδειξη προσβλητικής συμπεριφοράς κατά την τηλεφωνική επικοινωνία.

Ειδήσεις σήμερα: 

Κατέληξε 28χρονος με κορωνοϊό και χωρίς υποκείμενα νοσήματα στην Πάτρα

Συσκέψεις στο Μαξίμου για κορωνοϊό: Καμία χαλάρωση την εορταστική περίοδο

Δείτε το βίντεο: Η Κομισιόν στέλνει τα εμβόλια στις 27 χώρες της ΕΕ
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (24)

Μάριος

Για να γνωρίζετε τα δικαιώματα σας. Όταν σας τηλεφωνούν από δικηγορικό γραφείο (που λειτουργεί ως εισπρακτική) να ξέρετε πως ο Δικηγορικός Σύλλογος επιτρέπει στα δικηγορικά γραφεία που αναλαμβάνουν υποθέσεις τέτοιων χρεών να καλέσουν μόνο μια φορά. Το τηλεφώνημα πρέπει να το κάνει δικηγόρος και όχι υπάλληλος γραφείου. Σε αυτό θα πρέπει να ενημερώσει για την υπόθεση και τις πιθανές συνέπειες για τη μη συμμόρφωση και να εξερευνήσει την πιθανότητα εξωδικαστικής λύσης ακόμα και με τη συνεργασία δικού σας δικηγόρου. Άλλη επικοινωνία για υπενθύμιση του ίδιο θέματος δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί. Διαφορετική συμπεριφορά έρχεται σε αντίθεση με τον Κώδικα Δεοντολογίας Δικηγόρων και αποτελεί πειθαρχικό παράπτωμα. Εσείς με 80€ πηγαίνετε στον Δικηγορικό Σύλλογο (για την Αθήνα Ακαδημίας 60) και με έγγραφη καταγγελία ζητάτε να εξεταστεί η συμπεριφορά του δικηγόρου. Θα πρέπει λοιπόν κάθε φορά που σας τηλεφωνούν να σημειώνεται Ημερομηνία - ώρα - το όνομα του ατόμου που κάλεσε και από ποιο δικηγορικό γραφείο.

Ν.Α.

Διαβάστε προσεκτικά: Δεν απαντούμε σε καμία απολύτως τηλεφωνική κλήση αυτών των εισπρακτόρων - ερπετών. Σε περίπτωση που κατά λάθος απαντήσουμε δηλώνουμε πεντακάθαρα πως για λόγους διασφάλισης εννόμων συμφερόντων και για την αποτροπή τέλεσης αδικημάτων ηχογραφούμε το σύνολο της συζήτησης. Τονίζουμε πως η όποια συζήτηση ΔΕΝ σημαίνει την οποιαδήποτε συνομολόγηση σε κάτι. Ζητούμε επιμόνως, τυχόν πρόταση να μας στέλνεται εγγράφως και μόνον και ΔΕΝ δίνουμε ΠΟΤΕ ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα που μπορούν να αξιοποιηθούν σε βάρος μας σε διάφορες χρηματο-οικονομικής φύσης απάτες! Τέλος, το ότι στην οθόνη του τηλεφώνου μας εμφανίζεται ένα Χ νούμερο ΔΕΝ σημαίνει πως ο καλών είναι και από αυτό. Ερευνήστε λίγο το λεγόμενο spoofing και πώς διάφοροι επιτήδειοι το εκμεταλλεύονται αλλά και τη χρήση PBX.

Λυπάμαι

όχι τους δανειολήπτες αλλά τους υπαλλήλους που αναγκάζονται να κάνουν αυτή τη δουλειά για έξι κατοστάρικα δυστυχώς κάποτε την είχα κάνει Δεν υπάρχει χειρότερη εργασία

Κρίμα

Αυτό που λες 4 χρονια το έχω καταλάβει πολύ καλά. Όμως στην τελική δε βλάπτεις ΚΑΝΕΝΑΝ.Εργασια είναι. Το αν έχουν οι δανειολήπτες προβλήματα το έχουμε καταλάβει και αφού έκανες τη δουλειά αυτή φαντάζομαι ξέρεις ακριβώς τι εννοώ.Βαρέθηκα όμως να μιλάω άλλο για καραγκιόζηδες κακοπληρωτες με κόμπλεξ.Οτι και να πούνε είναι από κάτω. Αμυνονται με τη βρισιά χωρίς να καταλαβαίνουν ότι γελοιοποιούνται. Ο καθένας όμως όπως στρώνει κοιμάται, και προσωπικά κοιμάμαι ήσυχη. Και χωρίς χρέη.

Δυστυχώς

Το πιο θλιβερό από όλα είναι ότι οι άνθρωποι που χρωστάνε δεν καταλαβαίνουν ότι με το να βρίζουν ή να φωνάζουν δε λύνεται το πρόβλημα τους. Τους υπαλλήλους ποσώς τους ενδιαφέρει τι θα κάνει όντως ο υπερχρεωμενος δανειολήπτης. Να κάνει τη δουλειά του θέλει και τέλος. Αυτοί όμως που χρωστάνε τα λεφτά είναι που έχουν βρεθεί σε τέλμα. Και οικονομικό και ψυχολογικό κυρίως. Δεν είναι λύση το να ξεσπάνε αλλού. Το πρόβλημα τους παραμένει. Και το χειρότερο είναι ότι νομίζουν κιόλας ότι συμπεριφερονται έξυπνα. Αυτό όμως κύριοι ονομάζεται ξεπεσμος. Ειλικρινά θλιβομαι για το επίπεδο τέτοιου είδους ανθρώπων.Αλλα ξέρω ξέρω θα αρχίσουν πάλι οι βρισιές στα τηλέφωνα, αδίκως όμως χτυπιεστε εσείς πέφτετε ολο και πιο κάτω. Οι συνομιλίες ξέρετε νομίμως καταγράφονται και μάλιστα ενημερώνεστε για αυτό βάσει νόμου, οπότε όπως καταλαβαίνετε αν ακουστούν στην τράπεζα μαντέψτε ποιος γίνεται ρεζίλι. Καλό σας βράδυ, καημενουληδες.

ppao

Ευτυχως δεν χρωσταω - απο την αλλη, λυπαμαι τους γονεις που σπουδασαν τα παιδια τους για να γινουν απανθρωπα αρπακτικα και τηλεφωνητριες!

Katia

Επειδή οι περισσότεροι από εσάς μιλάτε χωρίς να γνωρίζετε μάθετε ότι οι κανόνες στην επικοινωνία πρέπει να τηρούνται και από τις 2 μεριές. Δε μπορεί δηλαδή να μιλά ο οφειλέτης με αγένεια. Ούτε φυσικά και αυτός που τον καλεί όμως. Μάθετε ότι δε σας φταίνε άλλοι για τα προβλήματα σας για να ξεσπατε εκεί. Υπάρχουν εταιρείες που τηρούν τους κανονισμούς σε όλα, αλλά και πάλι δυστυχώς δεν έχουμε να κάνουμε με ανθρώπους... Κοιτάξτε να συμμαζευτείτε πρώτα και να μην τα κάνετε χάλια στη ζωή σας και μετά μιλήστε. Α και καλά ξεμπερδέματα, αν μπορέσετε φυσικά να τα έχετε... Καλές γιορτές

eisai

tanapou

Marika

Oταν παίρνετε Χριστούγεννα, μεσημέρια, υπερήλικες, καρκινοπαθείς κι εν μέσω πανδημίας για τα τοκογλυφικά δάνεια των τραπεζών και απειλείτε τι περιμένετε να σας πουν;

κλαψ, λυγμ

(εισαγωγή μπουζούκι) όσο και να χτυπιέσαι υπαλληλάκι της εισπρακτικής, φράγκο μα φράγκο δεν θα δεις

@katia

Θα μας πείτε κάτι για τη μη σύννομη χρήση προσωπικών δεδομένων;

OK

Το πρόβλημα ξεκινάει από το ότι τέτοιες δουλειές δέχονται να κάνουν μόνο οι παντελώς αποτυχημένοι (δικηγόροι π.χ. χωρίς κανονικό αντικείμενο). Κι έτσι καταλήγουν να βγάζουν τα κόμπλεξ των προβλημάτων τους πάνω σε άλλους.

ΑΝΝΑ Κ.

Ο νομοθέτης θα πρέπει να ασχοληθεί και με τα δήθεν δικηγορικά γραφεία που λειτουργούν πλέον μόνον ως εισπρακτικές. Επίσης, θα πρέπει να ελεγχθούν για έτερα θέματα κατά την επικοινωνία τους όπως είναι αυτά του spoffing αλλά και της χρήσης PBX ...

ΓΙΩΡΓΟΣ

ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ. ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΠ' ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΛΕΠΩΛΗΣΕΙΣ ΜΕΤΑ ΣΕ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ Σ' ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΙ' ΑΛΛΑ. ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΚΑΤΑΛΗΛΕΣ ΩΡΕΣ. ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟΥΣ ΤΟ ΚΛΕΙΝΕΙΣ Η ΤΟΥΣ ΒΡΙΖΕΙΣ ΑΥΤΟΙ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΣΕ ΞΑΝΑΚΑΛΟΥΝ. ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΣΑΝΟ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥΣ. ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΙΡΝΩ ΦΥΣΙΚΑ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠ' ΑΥΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΤΩΡΑ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΩΖΩΜΑΙ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΝΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ???

Vagos

1. Ζήτησε από τον πάροχο που σου δίνει τον τηλεφωνικό αριθμό να σε βάλει στο Μητρώο του άρθρου 11 παρ. 2 Ν. 3471/2006 που τηρεί. 2. Απέστειλε αίτημα GDPR για διαγραφή όλων των στοιχείων σου που κρατάνε στα αρχεία τους οι τηλεπωλητές με κοινοποίηση στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα. 3. Αν σε ξανακαλέσουν μπορείς απλά να τους ενημερώσεις πως εισαι καταχωρημένος στο μητρώο 11 και ότι θεωρητικά δεν θα έπρεπε να έχουν καν το νούμερό σου μιας και το έχουν αφαιρέσει από τα αρχεία τους κατόπιν (GDPR) αιτήματός σου, ή διαφορετικά πας δικαστικώς: για παράβαση του 1. είναι 3.000 ευρώ αποζημίωση, για το 2. είναι πρόστιμο αναλόγως τι τζιράρουν οι τηλεπωλητές.

Μην δίνεις σταθερό τηλέφωνο

Για τα κινητά, υπάρχει app που μπλοκάρει όλα αυτά τα σκουπίδια των εισπρακτικών!!! Ψάξτο και θα γλυτώσεις φιλαράκι!!!

Method

Η καλυτερη ψυχοθεραπεια!Με παιρνουν εδω και 5 χρονια 5-6 φορες την ημερα!Τους βριζω με τον χειροτερο τροπο μανες, πατερες, πεθαμενενους, παιδια και οτι αλλο αισχρο μπορειτε να φανταστειτε!

Εσύ θα

Γίνεις ρεζίλι των σκυλιών.

γ

δικηγορικες εταιριες ειναι..πολλες φορες μιλαμε για ανυπαρκτες οφειλες....ενω οταν δεν βρισκουν τον οφειλετη ,κηνηγαν ακομα και ατομα που απλως εχουν ιδιο ονοματεπωνυμο!!!!!

Να δοθούν στην δημοσιότητα

Τα ονομάστε των εταιριών καθώς κ τα ονόματα των βασικών μετοχών τους.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης