Σκανδαλομανία όπως Νυμφομανία

Σκανδαλομανία όπως Νυμφομανία

Έφυγε θυμωμένος από την συνέντευξη Τύπου ο Σια ΛεΜπεφ – Παρών απών ο Λαρς φον Τρίερ

Σκανδαλομανία όπως Νυμφομανία
Ο 58 χρονος Δανός Λαρς φον Τρίερ είναι το απόλυτο συνώνυμο των τσάμπα δημοσίων σχέσεων. Οπως «Νυμφομανία» έτσι και Σκανδαλομανία. Το έχει επινοήσει. Η επιτομή του μέγιστου «απατεώνα». Χωρίς να πληρώσει μισή δεκάρα αναστάτωσε το σύμπαν. Α ρε κοροιδάρες αμερικανοί που τα χώνετε χοντρά στο promotion. Πονηρός ο Δανός. Ας πουμε...

Πρώτο, κατέφθασε στο Βερολίνο, τυφλώθηκε από χιλιάδες φλας εκατοντάδων φωτορεπόρτερ που ξεροστάλιαζαν από τις δέκα το πρωί για να τον απαθανατίσουν στις δύο το μεσημέρι. Και on top of that κυκλοφορούσε με μαύρο T-Shirt πάνω στο οποίο ήταν «τυπωμένες» οι εξής φράσεις: Festival De Cannes (με τον Χρυσό Φοίνικα),Persona Non Grata (προφανώς αναφερόμενος στις αντιδράσεις που προκάλεσε η δήλωσή του τον Μάιο του 2011: «δεν είχε άδικο ο Χίτλερ») και Special Selection!

Και κοντά σε όλα αυτά κα αφού φωτογραφήθηκ με τους πρωταγωνιστές της «Νυμφομανίας» του, στην συνέχεια εξαφανίστηκε! Τουτέστιν δεν προσήλθε στην Press Conferance!

Κλείσιμο
Ομως το καλύτερο το κράτησε για το τέλος. Αφού η «Νυμφομανία» καταλήγει σε ατελείωτη σκανδαλολογία. Δηλαδή αφού προβλήθηκε ανά την υφήλιο το πρώτο μέρος, διάρκειας 115 λεπτών, ύστερα, στο φεστιβάλ της Μπερλινάλε, πρόβαλε το ίδιο πρώτο μέρος με μποναμά μισής ώρας επί πλέον. Άρα όσοι είδαν την πρώτη συντομευμένη εκδοχή έσπευσαν να δουν την δεύτερη. Την μεγαλύτερη. Πως λέμε «προσθετική»; Κάπως έτσι, Προσθετική σεξουαλικών οργάνων...

Δηλαδή οι σκηνές παραμένουν ίδιες. Ομως τα «πηδήματα» και οι «πεολειχίες» επιμηκύνονται χρονικά. Πάρε, σου λέει, να' χεις. Περισσότερο «μπούκωμα», περισσότερο «σπέρμα», περισσότερος «αυνανισμός», περισσότερο από πίσω και από μπρος.



Τελειώσαμε; Οχι!

Γιατί στην συνέχεια, εκεί κάπου στις 20 Φεβρουαρίου, θα προβληθεί στις αίθουσες το δεύτερο μέρος. Το σύντομο, όχι το «κανονικό». Αρα καθόλου δεν αποκλείεται να προβληθούν στις Κάννες του ερχόμενου Μαίου και τα δύο μέρη μαζί στην κανονική, μεγαλή τους διάρκεια. Ασε που αργότερα θα πουλήσει την ίδια «Νυμφομανία» σε ακόμα μεγαλύτερη διαρκεια ως Director’s cut σε Luxury συσκευασία Dvd.

Με απλά λόγια όχι μόνο «Νυμφομανία» αλλά και «σκανδαλομανία» και φυσικά «χρηματομανία». Maniac ο τύπος. Τον έχω ικανό για τα επόμενα πέντε με δέκα χρόνια να ξεζουμίζει κάθε ρανίδα αυτής της επικής, αποστειρωμένης, νοσοκομειακής και εντελώς Σκανδιναβικής πορνογραφίας.



ΠΗΓΕ ΝΑ ΦΑΕΙ ΣΑΡΔΕΛΕΣ

Η σκανδαλομανία του Λαρς δεν έχει ούτε τέλος ούτε όρια. Το απόλυτο πακέτο επιτυχίας για κάθε μεγάλο φεστιβάλ που σέβεται τον εαυτό του. Δηλαδή και πορνογραφία. Αφθονη. Εστω και αποστειρωμένη. Και «σκληρή κουλτούρα». Και αμερικανούς αλλά και βρετανούς ηθοποιούς (Ούμα Θέρμαν σε κατάσταση υστερικής κρίσης, Κρίστιαν Σλέιτερ, Σάια Λε Μπεφ, Στέισι Νόρμαν). Και αισθητική πρωτοπορία. Το τερπνόν μετά του ωφελίμου

Το πιο πρόσφατο επεισόδιο σκανδάλων πρόεκυψε στην σημερινή (Κυριακή) συνάντηση με τους εκπροσώπους του Τύπου. Οταν κάποια θηλυκή ύπαρξη-νομίζω από Νορβηγία- ρώτησε κάτι για τις σεξουαλικές, επεξηγηματικές σκηνές του «Nymphomaniac». Αυτό ήταν. Ο 28χρονος Σάια ΛεΜπεφ (η Μπαφ η Μπουφ, εξαρτάται από την προφορά) είπε με συγκρατημένη θυμωμένη φωνή «οταν οι σαρδέλες πέφτουν στο νερό τις ακολουθούν οι γλάροι». Και αφού ολοκλήρωσε με την ίδια ταραγμένη φωνή, σηκώθηκε και έφυγε. Αφήνωντας την Ούμα Θέρμαν, τον Κρίστιαν Σλέιτερ και τον Στέλαν Σκάρσγκαρντ με την απορία να σούρνεται από το τραπέζι μέχρι τα έγκατα του Βερολίνου. Σα να λένε «μα τι έπαθε; Τρελός είναι»;



Ο Σάια λοιιπόν που πήγε για σαρδέλες (όπως λέμε εμείς «βούρβες») υποδύεται στην ταινία τον αγόρι που ερωτεύεται αισθηματικά-έχει σημασία αυτό-η νεαρά νυμφομανής Τζόε. Την οποία υποδύεται η πρωτοεμφανιζόμενη στο Σινεμά Στέισι Μάρτιν. Μια λυμφατική, αδύνατη και εξωτερικά εντελώς αδιάφορη αγγλιδούλα που την έφεξε να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στην ταινία του Λαρς. Εδώ που τα λέμε και ποια-εξ όλων των θηλυκών stars-δεν θα το έκανε.

Κι όμως δεν είναι έτσι. Γιατί η Σκάρλετ Γιόχανσον, ας πούμε, θα έπαιζε τον ρόλο με την βασική προυπόθεση ότι στο «μπούκωμα» τον ρόλο θα τον έπαιζε κάποια σωσίας. Οπως συνέβη με την θρυλική σκηνή της Σάρον Στόουν στο «Basic Instict»



ΜΠΟΥΚΩΜΑ, ΞΕΠΛΥΜΑ, ΠΑΣΑΛΕΙΜΜΑ

Εννοώ το «μπούκωμα», η πεολειχία ντε, που λαμβάνει χώρα στο τρένο, όταν η Τζόε περιποιείται δεόντως το εργαλείο κάποιου ώριμου πλούσιου επιβάτη. Με αποτέλεσμα στο τέλος το εργαλείο να εκραγεί και το σπέρμα να πλημμυρίσει την στοματική της περιοχή (μην ανησυχείτε το βγάζει και πασαλείβει μ' αυτό τα χειλάκια της)

Εννοώ ακόμα το σπορ του αυνανισμού, καθώς και πλείστες σκηνές όταν η αχόρταγη Τζοε, παίρνει οποιοδήποτε αρσενικό πλάσμα πέφτει στο δρόμο της. «Ανακαλύψα» λέει «το αιδοίο μου σε ηλικία δύο ετών» (δεν λέει ακριβώς «αιδοίο» αλλά κάπως αλλιώς με την λέξη που αρχίζει από «μ»). «Και στην συνέχεια», λέει «είπα σε κάποιον «θα σου ήταν πρόβλημα να μου έπαιρνες την παρθενιά;» Πρόβλημα; Τι πρόβλημα; Και ο τύπος βγάζει το εργαλείο και αρχίζει να το παίζει. Ετσι χάριν ανορθώσεως. Μετά (σύμφωνα με την αφήγηση της Τζόε) «πρώτα μου το βάζει τρεις φορές από μπροστά και ύστερα πέντε από πίσω»

«Α» λέει ο Στέλαν Σκάρσγκαρντ. Ο «σοφός» γέροντας της συντροφιάς «Το τρία και το πέντε αναφέρονται στην αριθμητική σειρά του Φιμπονάτσι»!! Προσθέτωντας με σημασία «φαντάζομαι το μείγμα σοκολάτας και σπέρματος να ήταν γευστικό. Αλλωστε μην ξεχνάς ότι ο άνδρας πρέπει να αδειάζει το φορτίο του, αλλιώτικα το σπέρμα εξασθενεί, αποσυντίθεται και πεθαίνει». Κοίτα να δεις επιστημονική εξήγηση!

Η συνέχεια ακόμα πιο διασκεδαστική «Μπορείς να μου δείξεις την τουαλέτα να φυσήξω την μύτη μου;» ρωτάει κάποιον επιβάτη στο ίδιο τρένο. Φυσικά. Της δείχνει το δρόμο και το «εργαλείο»

«Αιδοίο μου, μέγιστο αιδοίο μου»! ανακράζει η μικρή Τζόε. Και το ερώτημα που τριγυρνούσε τα κεφάλια όλων των δημοσιογράφων ήταν ένα και μοναδικό Αραγε τα πέη ήταν κανονικά ή προσθετικά; Και άραγε η μικρή Στέισι Μάρτιν τα έκανε και τα ήπιε ολα αυτά; Μα φυσικά. Αγνό παρθένο μαλλί

-Καλά δεν είχατε τον παραμικρό ενδοιασμό; (ρώτησε κάποιος αφελής η προβοκάταρας)

«Μα τι λέτε τώρα!» απάντησε αυθόρμητα και παρορμητικά το λυμφατικό κοράσιο εκ της Μ. Βρετανίας προερχόμενη: «Να σου προτείνει ένας τόσο μεγάλος σκηνοθέτης όπως ο Λάρς κι εσύ να πεις Οχι; Ποτέ των ποτών! Αμέσως άρπαξα την ευκαιρία και πήδηξα στο τρένο!» (επακριβώς I jumped in the train)

Και μετά μου λέτε εσείς ότι για τις πορνογραφικές παρεκκλίσεις της δημοσιογραφίας φταίμε εμείς; Sex κουλτούρα και πεολειχία χεράκι χεράκι στην Βερολινέζικη φιέστα...

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης