Η Αθήνα… από μέσα

Η Αθήνα… από μέσα

Τρεις φίλοι προσφέρουν prive σχεδιασμό διακοπών σε τουρίστες και το κάνουν καλά

H

Νάταλι Κόντου, η
Ανθία Βλασσοπούλου και ο Αλέξης Φρυδάς είναι τρεις φίλοι που μοιράζονται ένα κοινό πάθος για τα ταξίδια. Οπως λένε, έχουν ταξιδέψει μαζί με αυτοκίνητα, πλοία, τρένα και αεροπλάνα -αλλά και με άλλα περίεργα μέσα όπως βάρκες, γαιδουράκια, αγροτικά αυτοκίνητα, ποδήλατα και τα πόδια τους- στην Ελλάδα, την Τουρκία, τη Συρία, την Ιορδανία, το Βιετνάμ, τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία, τη Μολδαβία και την Ουκρανία. Το 2012 λοιπόν, γνωρίζοντας καλά τις ανάγκες ενός ταξιδιώτη, αποφάσισαν να δημιουργήσουν τους
Athens Insiders και να προσφέρουν προσωποποιημένες υπηρεσίες και ατομικό σχεδιασμό δραστηριοτήτων και διακοπών σε ταξιδιώτες που επισκέπτονται την Ελλάδα. «Η ιδέα ξεκίνησε το 2012 από την προσωπική μας ανάγκη στα ταξίδια μας να γνωρίσουμε “εκ των έσω” τα μέρη τα οποία επισκεπτόμασταν, ακόμη και όταν δεν είχαμε εκεί κάποιο φίλο ή γνωστό», εξηγεί η Ανθία. «Έτσι σχεδιάζουμε και προτείνουμε δραστηριότητες στους ταξιδιώτες γύρω από την κουλτούρα και τον πολιτισμό μας, όπως περιηγητικές διαδρομές στην πόλη, γαστρονομικές εμπειρίες, γευσιγνωσίες ή δραστηριότητες για παιδιά».



Οι ταξιδιωτικές εμπειρίες που προσφέρουν απευθύνονται κυρίως σε μικρές ομάδες ταξιδιωτών: φίλους, οικογένειες, επαγγελματίες. Τους επιλέγουν ανεξάρτητοι ταξιδιώτες, οι οποίοι εκτιμούν την προσωπική επικοινωνία και τη φιλική εξυπηρέτηση και ενδιαφέρονται για πρωτότυπες και ποιοτικές προτάσεις σε ιδιωτικό επίπεδο εξυπηρέτησης. «Θεωρούμε ότι κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός, και έτσι τον αντιμετωπίζουμε, “κόβοντας και ράβοντας” τις ιδέες μας πάνω στο προφίλ και τη διάθεση του. Έτσι καμιά δραστηριότητα δεν είναι ίδια με την άλλη αλλά είναι ιδανική για αυτόν για τον οποίο σχεδιάστηκε, καθώς λειτουργούμε απόλυτα ανθρωποκεντρικά», συνεχίζει η Ανθία. Ο λόγος σε αυτήν:

Πόσο καιρό τρέχετε την προσπάθεια και ποια είναι τα πλάνα σας για το επόμενο διάστημα;

Η ιδέα ήρθε το 2012 όμως η προσπάθεια πήρε σάρκα και οστά το 2013. Ξεκινήσαμε τέσσερις και αυτή τη στιγμή συνεχίζουμε οι τρεις. Βρισκόμαστε σε μια διαδικασία συνεχούς ανάπτυξης. Έχουμε πάρα πολλές ιδέες για νέες δραστηριότητες που θέλουμε να χτίσουμε στην Αθήνα αλλά σκοπεύουμε να αναπτύξουμε προϊόντα και σε άλλα σημεία της Ελλάδας.

Φωτογραφία: Χάρης Γκίκας

Πόσο δύσκολος είναι ο χώρος στον οποίο απευθύνεστε;

Είναι ένας χώρος με μεγάλο ανταγωνισμό. Επίσης, στον κλάδο μας υπάρχουν εταιρείες που μετρούν πολλές δεκαετίες παρουσίας στο χώρο με παγιωμένη δύναμη. Εμείς ήρθαμε προσπαθώντας να φέρουμε νέες ιδέες και να ανοίξουμε μια νέα αγορά. Στις δυσκολίες βάζουμε πάντα και κάποιες που δεν έχουν να κάνουν με τον κλάδο μας, αλλά με τη γενική γραφειοκρατική και οικονομική κατάσταση. Οι μεγάλοι φόροι και εισφορές καθιστούν πάρα πολύ δύσκολο σε μια εταιρία με μικρό προϋπολογισμό που μόλις ξεκινάει να κάνει τα πρώτα της βήματα.

Εχετε λάβει μέρος σε κάποιο πρόγραμμα επιτάχυνσης της επιχειρηματικότητας;

Αυτή τη στιγμή διανεύουμε το δεύτερο χρόνο υποστήριξής μας από το Πρόγραμμα egg – enter, grow, go, μία πρωτοβουλία ΕΚΕ της Eurobank και του Corallia για την τόνωση της νεανικής επιχειρηματικότητας. Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα επιτάχυνσης της επιχειρηματικής δράσης το οποίο απευθύνεται σε νεανικές ομάδες με δημιουργικές και καινοτόμες ιδέες.


Τι πιστεύεις ότι λείπει από την Αθήνα ως τουριστικός προορισμός;

Η Αθήνα ως τουριστικός προορισμός αναπτύσεται και εμπλουτίζεται μέρα με τη μέρα. Τα τελευταία χρόνια η εικόνα της πόλης μας έχει ανανεωθεί πράγμα που το έχουν αντιληφθεί και οι επισκέπτες της. Έχουν προστεθεί πολλές και εναλλακτικές δρασηριότητες, έχουν δημιουργηθεί πολλά μαγαζιά για όλα τα γούστα και έχει διευρυνθεί ο τουριστικός χάρτης της πόλης μας συμπεριλαμβάνοντας και πολλές ενδιαφέρουσες προτάσεις και σε άλλες περιοχές εκτός του ιστορικού κέντρου. Θεωρούμε πως αυτό που λείπει από την πόλη μας είναι κάποιες βασικές υποδομές που θα κάνουν τη ζωή των τουριστών ακόμα πιο εύκολη, όπως υποδομές για ΑΜΕΑ, καλύτερη εξυπηρέτηση και συνδεσιμότητα των ΜΜΜ, κεντρικός κόμβος με όλες τις βασικές πληροφορίες για την πόλη.

Το προφίλ των μελών της ομάδας

Ανθία Βλασσοπούλου (1979)

Σπούδασε αρχιτεκτονική εσωτερικών χώρων στο University of Derby. Ίδρυσε τη δική της ατομική επιχείρηση διακοσμήσεων και διοργάνωσης εκδηλώσεων, ενώ παράλληλα εργάστηκε σε τρίτες επιχειρήσεις. Διαθέτει εμπειρία από το 2001 στους τομείς marketing, event planning και σχεδιασμού εκπαιδευτικών βιωματικών προγραμμάτων. Έχει συντονίσει με επιτυχία εκπαιδευτικές και προωθητικές δράσεις και εκδηλώσεις  ποικίλων θεματολογιών. 

«Έχω ζήσει στην Αθήνα όλη μου τη ζωή. Δεν ξέρω τι είναι αυτό ακριβώς που με τραβάει σε αυτή την πόλη – ο τόπος; Οι άνθρωποι; Ο τρόπος ζωής; Δεν μπορώ να το ονομάσω, αλλά ότι και αν είναι, δεν μου είναι ποτέ αρκετό! Όσες φορές κι αν έχω φύγει, ξαναγυρνάω πάντα με λαχτάρα σε αυτή την πόλη που αγαπώ. Υπάρχει πάντα κάτι καινούριο για να ανακαλύψω, ή κάτι παλιό κι αγαπημένο για να το ξανά-επισκεφτώ… Αυτό ακριβώς είναι που θέλω, να μοιραστώ τις εμπειρίες και τις αγαπημένες μου γωνιές με τους επισκέπτες της χώρας μου».

Στους Insiders είναι υπεύθυνη σχεδιασμού προγραμμάτων

Ενδιαφέροντα: Ταξίδια, Κατασκευή κοσμημάτων



Ναταλι Κόντου (1982)

Απόφοιτη του Strathclyde University με μεταπτυχιακό στον Τουρισμό (Msc in Tourism). Έχει πραγματοποιήσει πρακτικές ασκήσεις στην Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία και την Αμοργό, και διαθέτει πενταετή εργασιακή εμπειρία στον τομέα του εναλλακτικού τουρισμού στην Ελλάδα. 

«Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα. Αυτή η πόλη έχει σίγουρα κλέψει την καρδιά μου. Ακόμα κι αν έχω ταξιδέψει και ζήσει σε πολλές πόλεις, η καρδιά μου θα ανήκει πάντα στην Αθήνα! Τα ταξίδια για εμένα είναι μια μοναδική εμπειρία. Όταν δεν μπορώ να ταξιδέψω σωματικά, ταξιδεύω χωρίς να κινούμαι - με τη φαντασία μου».

Στους Insiders είναι υπεύθυνη του Μάρκετινγκ και της Διαφήμισης.

Ενδιαφέροντα: Ταξίδια, κουνγκφού, φωτογραφία, κατασκευή καλλυντικών και κοσμημάτων

Αλέξης Φρυδάς (1980)

Σπούδασε τεχνικός δικτύων υπολογιστών στο ΙΕΚ ΑΚΜΗ και Human Resource & Organizational Development Management στο Αμερικάνικο Κολέγιο της Ελλάδας. Ίδρυσε και λειτούργησε τη δική του ατομική επιχείρηση Web Design από το 2000 έως το 2007. Από το 2007 έως και σήμερα εργάζεται στον όμιλο εταιρειών Mellon καλύπτοντας τις θέσεις του Σύμβουλου Πωλήσεων, ATM screen designer και Υπεύθυνου Ανθρώπινου Δυναμικού διαδοχικά.

«Έχω ζήσει στην Αθήνα από μικρό παιδί. Θεωρώ την πόλη που μεγάλωσα ξεχωριστή. Η δυναμικότητα των κατοίκων της και η ασυμβίβαστη φύση τους πάντα με έκαναν να αισθάνομαι ότι αυτή η πόλη δεν είναι σαν τις άλλες. Τι και αν επικρατεί το γκρίζο και οι αμέτρητες κεραίες στις ταράτσες, οι καρδιές των κατοίκων της είναι όμορφες και οι κρυφές γωνιές της πόλης έχουν πολλές ιστορίες να μας πουν»

Στους Insiders είναι Υπεύθυνος Πωλήσεων και Ανθρώπινου Δυναμικού.

Ενδιαφέροντα: Ταξίδια, τεχνολογία και οι μηχανές

ΣΧΟΛΙΑ (1)

tvar123@yahoo.com

Trigiro

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

synthesi01

Το Κράτος ως Λερναία Ύδρα, όπως «λέει» και ο τίτλος του νέου βιβλίου του καθηγητή Γιώργου Δερτιλή – ένα δοκίμιο που περιγράφει επτά μορφές με τις οποίες μπορούμε σήμερα πλέον να σκεφτούμε το κράτος.

1
tombazis01

Ένα ιστορικός ελαιώνας στην παραθαλάσσια περιοχή Γαλατά Τροιζηνίας στην Βορειοανατολική Πελοπόνησσο απέναντι απο το όμορφο νησί του Πόρου φτιαγμένος από τον ναύαρχο της Επανάστασης  Εμμανουήλ Τομπάζη μας δίνει σήμερα ένα έξτρα παρθένο ελαιόλαδο

lev01

Η κα Βάσω Βούζα-Κυρατζή συνάντησε στη πόλη των Γρεβενών τον σχεδιαστή Στέλιο Παπαλαμπρόπουλο και καρπός αυτής της συνάντησης η δημιουργική δουλειά που συνοδεύει μια παραγωγική προσπάθεια με επίκεντρο μια φάρμα λεβάντας.

1
barber0

Ποιόν εν τέλει εμπιστεύεται ένας κουρέας για να αφεθεί να δεχθεί τις υπηρεσίες ενός συναδέλφου του; Ένα ενδιαφέρον θέμα…με καλοκαιρινή διάθεση.

1
60147391_2214446438624038_8701900897598308352_n

Το εστιατόριο των αδελφών Κομπογιαννίτη στη περιοχή του παλιού Σιδηροδρομικού Σταθμού της Καλαμάτας είναι ένας συνδυασμός γεύσεων που έρχεται από την τοπική παράδοση με την απαραίτητη τσαχπινιά της σύγχρονης δημιουργίας.

tsas

Ο Άγγελος Φωκιανός είναι ένας νέος Αθηναίος, επιχειρηματίας της γενιάς των 20plus αλλά και ένας επιχειρηματίας της «μιας ιδέας» -αρκεί εκείνη να βρει ανταπόκριση και να «δέσει» το ακροατήριο και πάνω σε αυτό να «χτίσει» την επιτυχία της.

jghmvew

Το Park your Cinema επιστρέφει στο Ξέφωτο του ΚΠΙΣΝ, με αφιέρωμα σε κλασικές κωμωδίες και αγαπημένες παιδικές ταινίες