Ηλεκτρικό με 1.200 ίππους!

Drako_GTE_boi_1

Το –όνομα και πράμα- Drako GTE, αποκαλύφθηκε. Είναι αμιγώς ηλεκτρικό και υπόσχεται επιδόσεις αλλά και οδηγικές συγκινήσεις κανονικού supercar.

Σχεδόν μια δεκαετία εξέλιξης έχει «πάνω του» το Drako GTE, το ηλεκτρικό μοντέλο με την εντυπωσιακή εμφάνιση και την απόδοση των 1.200 ίππων που υπόσχεται κορυφαίες επιδόσεις και απόλυτη οδηγική ευχαρίστηση- εφάμιλλη ενός τυπικού supercar. Το μοντέλο που έχει βασιστεί πάνω στο Fisker Karma και μάλλον αποτελεί εξέλιξή του, δίνει τελείως διαφορετική οπτική εντύπωση στις λεπτομέρειες, μια και έχει διαφορετικά φώτα εμπρός και πίσω.



Κοιτώντας το από το πλάι, οι μεγάλοι αεραγωγοί και το χαμηλό προφίλ είναι αυτά που κρατούν το μάτι του παρατηρητή, ενώ στο πίσω μέρος οπτικά κυριαρχεί το μεγάλο diffuser. Στην καμπίνα, από τις λίγες φωτογραφίες που έχουν κυκλοφορήσει επισήμως, διακρίνεται η εκτενής χρήση δέρματος και αλκαντάρα για τις επενδύσεις θυρών και καθισμάτων, ενώ φαίνεται πως η καμπίνα είναι ικανή για να φιλοξενήσει 4 ενήλικους επιβάτες. Εκτενής είναι και η χρήση του ανθρακονήματος, τόσο στο αμάξωμα, όσο και στην καμπίνα των επιβατών αλλά και στα πάνελ των διακοπτών.


Η ισχύς προκύπτει από τη συστοιχία μπαταριών των 90kWh, που συνεργάζεται με 4 ηλεκτρικούς κινητήρες, συνολικής απόδοσης 1.200 ίππων. Η Drako δεν έχει δώσει στοιχεία για την αυτονομία του μοντέλου, ούτε και για τους χρόνους των επιταχύνσεων (όπως το 0-100 χλμ./ώρα). Το μόνο που έχει επισήμως ανακοινωθεί είναι πως η τελική ταχύτητα του GTE φτάνει τα 332 χιλιόμετρα την ώρα.  Από τα στοιχεία που έχουν δοθεί στη δημοσιότητα για το GTE, ενδιαφέρον έχει το ότι η ανάρτηση έχει δεχτεί της περιποιήσεις της Öhlins ενώ τα φρένα είναι κεραμικά και έχουν τη σφραγίδα της Brembo.


Το ταμπελάκι της τιμής του Drako GTE γράφει 1,25 εκατομμύρια δολάρια (1,13 εκατομμύρια ευρώ) και η εταιρεία έχει πρόβλεψη για κατασκευή μόνο 25 αυτοκινήτων. Οι ενδιαφερόμενοι ήδη μπορούν να παραγγέλνουν το αυτοκίνητό τους, με τις παραδόσεις να είναι προγραμματισμένες για εκκίνηση στα μέσα της επόμενης χρονιάς.

ΣΧΟΛΙΑ (1)

George

Για να πούμε την αλήθεια η Fisker είναι πολλά χρόνια εταιρία που δεν έχει βγάλει ακόμη τίποτα στην παραγωγή. Παρουσιάζει και τεστάρει πρωτότυπα μόνο. Μάλλον είχαν βρει χρηματοδότες και τους μασάγανε χρήμα. Τώρα άλλαξαν όνομα και design γιατί προφανώς τους πήραν χαμπάρι και ψάχνουν άλλους.

Victor

Θα πρέπει να απαγορευτεί το συγκεκριμένο μοντέλο καθώς και εκφράσεις του τύπου "οδηγική ευχαρίστηση". Τι πάει να πει "οδηγική ευχαρίστηση"; Αν θες 'οδηγική ευχαρίστηση" να πας σε μια πίστα καρτ. Γελοία κομισιόν, ελεγχόμενη από τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Υποκρισία!!

George

Συμφωνώ σε όλα εκτός από την απαγόρευση του μοντέλου. GPS και περιοριστής ταχύτητας στα όρια του κάθε δρόμου είναι αρκετό. Κι όποιος θέλει το αγοράζει αλλά μαγκιές στον δρόμο δεν θα μπορεί να κάνει. Θα μπορεί φυσικά να το βάζει στις πίστες όπου δεν υπάρχουν όρια.

Ψυχίατρος

Εκείνα τα τελευταία που σου έγραψα, κοψτα.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

yugo_3

Από το Μόναχο στη Σερβία, μια απόσταση 1.300 km, πίσω από το τιμόνι του θρυλικού Zastava Yugo, χωρίς κλιματισμό και με μια μόνιμη αγωνία ζωγραφισμένη στα πρόσωπά μας: Θα αντέξει ο κινητήρας;

190911135538_Nissan-GT-R-NISMO-GT500-2020

Η Nissan και η NISMO (Nissan Motorsports) έδωσαν στην δημοσιότητα τις δύο πρώτες φωτογραφίες του νέου αγωνιστικού GT-R NISMO GT500, το οποίο βασίζεται πάνω στο GT-R NISMO και θα λάβει μέρος το 2020 στην κλάση Super GT.

cay

H νέα Porsche 718 Cayman GT4 αποτελεί ένα καθαρόαιμο κεντρομήχανο μοντέλο, το οποίο δείχνει ξεκάθαρα τις προθέσεις του τόσο στην πίστα όσο και στον δρόμο.

VW-amarok-ford-ranger-tsiro-1000

Η Volkswagen ανακοίνωσε πρόσφατα πως οι επόμενες γενιές των pick up Amarok και Ford Ranger, τα οποία σημειώστε πως θα κατασκευαστούν από κοινού, δεν θα διαθέτουν ηλεκτρική έκδοση. 

McHale_Land_Cruiser_boi_3

Το μεγάλο εκτός δρόμου μοντέλο της Toyota ήταν διακαής πόθος του ηθοποιού Joel McHale, ο οποίος αγόρασε ένα σε μέτρια κατάσταση και το αναπαλαίωσε πλήρως.

190913133914_TRocCab

Η Volkswagen παρουσίασε το πρώτο «ανοικτό» compact SUV: Το T-Roc Cabriolet.  Η μαλακή, ηλεκτρικά αναδιπλούμενη οροφή του σας ταξιδεύει στην ελευθερία (με το πάτημα ενός διακόπτη) σε μόλις εννέα δευτερόλεπτα. Με δύο κινητήρες 1000 και 1500 κ.εκ. Διαθέσιμο για παραγγελία από την Άνοιξη του 2020