Car
#TAGS:

Nέο Ford Transit Smart Energy Concept

TransitAllElectricSmartEnergyConcept_01_2

Η Ford εξελίσσει το ηλεκτρικό Transit Smart Energy Concept με σκοπό να δοκιμάσει στην πράξη τεχνολογίες και λύσεις οι οποίες θα αυξήσουν την αυτονομία των μελλοντικών ηλεκτροκίνητων οχημάτων της.

Η Ford αποκαλύπτει το νέο Transit Smart Energy Concept, ένα μοναδικό στο είδος του minibus 10 θέσεων που βοηθά αυτή τη στιγμή την εταιρεία να διερευνήσει περαιτέρω λύσεις και τεχνολογίες που θα συμβάλλουν στη μεγιστοποίηση της απόδοσης και της αυτονομίας των ηλεκτροκίνητων οχημάτων της. Την ώρα που μία έρευνα έδειξε ότι το 40% των Ευρωπαίων θεωρεί πολύ πιθανό το επόμενο αυτοκίνητο που θα αγοράσει να είναι ηλεκτρικό, η αυτονομία κίνησης με μία πλήρη φόρτιση της μπαταρίας εξακολουθεί να επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από τη χρήση του συστήματος θέρμανσης της καμπίνας. Σύμφωνα με μελέτες, σε ένα ηλεκτρικό όχημα με τροφοδοσία ενέργειας μέσω μπαταρίας, η χρήση του συστήματος κλιματισμού μπορεί να μειώσει την αυτονομία έως και 50% σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος.

 

Συγκριτικά με τα οχήματα μεταφοράς προϊόντων και αγαθών, τα επιβατικά αυτοκίνητα, όπως τα minibuses, καταναλώνουν πολύ περισσότερη ενέργεια για την επίτευξη της επιθυμητής-ιδανικής θερμοκρασίας στην καμπίνα. Η ενέργεια αυτή παρέχεται από την μπαταρία υψηλής τάσης του αυτοκινήτου, γεγονός που από μόνο του συνιστά μία ακόμα σημαντική πρόκληση για την αυτονομία κίνησης του οχήματος. Το πλήρως λειτουργικό και αμιγώς ηλεκτρικό Transit Smart Energy Concept που παρουσιάστηκε πρόσφατα για πρώτη φορά στην εκδήλωση “Go Further” στο Άμστερνταμ της Ολλανδίας, προσφέρει αυτονομία 150 km ύστερα από τετράωρη φόρτιση της μπαταρίας υποστηριζόμενο από σημαντικές καινοτομίες που όχι μόνο εξοικονομούν αλλά και παράγουν ενέργεια – από ηλιακά πάνελ μέχρι και συστήματα ανάκτησης θερμότητας.

 

Ο οδηγός μπορεί να παρακολουθεί την κατάσταση θερμοκρασίας όλων των καθισμάτων μέσω μιας οθόνης που είναι εμπνευσμένη από tablet και βρίσκεται εγκατεστημένη στην κεντρική κονσόλα. Επίσης, δύο οθόνες τοποθετημένες πίσω από τον οδηγό επιτρέπουν στους επιβάτες να παρακολουθούν τη θέση του οχήματος, να μαθαίνουν για σημεία που τους ενδιαφέρουν αλλά και να λαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με τον καιρό και την τρέχουσα επικαιρότητα.

 

Στο μέλλον, η Ford προγραμματίζει επιπλέον αναβαθμίσεις του μοντέλου με τις οποίες ο οδηγός θα μπορεί να ελέγχει τη θέρμανση των καθισμάτων ατομικά, αλλά και την απενεργοποίησή της στα άδεια καθίσματα. Εμπνευσμένο από υπάρχουσες τεχνολογίες ενεργοποίησης αερόσακων, η συγκεκριμένη εφαρμογή θα περιλαμβάνει επίσης και σύστημα αυτόματης ανίχνευσης επιβάτη.  Επιδιώκοντας την ανάπτυξη νέων στρατηγικών που θα αυξήσουν τις επιδόσεις και την αυτονομία των ηλεκτροκίνητων οχημάτων της, η Ford εκτιμά ότι οι δοκιμές στο δρόμο με το πρωτότυπο Transit Smart Energy Concept θα ξεκινήσουν αργότερα μέσα στη χρονιά, αφού ολοκληρωθούν οι αντίστοιχες στην αεροδυναμική σήραγγα. Πριν από λίγο καιρό, η Ford ανακοίνωσε ότι όλα τα μοντέλα της που λανσάρονται από το νέο Focus και μετά θα περιλαμβάνουν μία ηλεκτροκίνητη έκδοση. Αυτό ισχύει τόσο για τα νέα μοντέλα, όσο και για τις νέες εκδόσεις υφιστάμενων οχημάτων. Έτσι λοιπόν, από το Fiesta μέχρι και το Transit, θα προσφέρεται μία επιλογή ήπιας υβριδικής, πλήρους υβριδικής, plug-in υβριδικής ή αμιγώς ηλεκτρικής λειτουργίας.

 

Πρόσφατα, η Ford αποκάλυψε στην εκδήλωση “Go Further” ένα νέα ηλεκτρικό Transit van που προγραμματίζεται να λανσαριστεί το 2021 – ένα από τα 16 ηλεκτροκίνητα μοντέλα Ford που ανακοινώθηκαν, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνεται το Explorer Plug-In Hybrid SUV, τα νέα Kuga EcoBlue Hybrid, Hybrid, και Plug-In Hybrid και η νέα επιβατική έκδοση Tourneo Custom Plug-In Hybrid. Το Transit αποτελεί τη βάση για το Deutsche Post StreetScooter WORK XL electric van, που κατασκευάζεται στην Ευρωπαϊκή έδρα της Ford στην Κολωνία. Επίσης, η Ford δοκιμάζει αυτή τη στιγμή τα Transit Custom Plug-In Hybrid van σε Λονδίνο, Κολωνία και Βαλένθια. 

 

ΣΧΟΛΙΑ (1)

George

"Σύμφωνα με μελέτες, σε ένα ηλεκτρικό όχημα με τροφοδοσία ενέργειας μέσω μπαταρίας, η χρήση του συστήματος κλιματισμού μπορεί να μειώσει την αυτονομία έως και 50% σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος." Μπορείτε να αναφέρετε μια τέτοια μελέτη? Έστω ότι ο κλιματισμός αντλεί 2 KW. Σε 3 ώρες θα έχει αντλήσει 6 KWh όταν για παράδειγμα με ταχύτητα 100 χλμ./ώρα ο κινητήρας θα έχει αντλήσει τουλάχιστον 50. Πώς μεταφράζεται σε 50% αυτό? Εκτός αν μιλάμε για άλλες 50 KWh στο τρίωρο από τον κλιματισμό οπότε μιλάμε για ένα πολύ κακό σύστημα από άποψη αποδοτικότητας. Ακόμα και απλές αντιστάσεις να άναβαν τόσο ρεύμα δεν θα έκαιγαν. Ή αν μιλάμε για μέση ταχύτητα 10 χλμ./ώρα, οπότε στο 8ωρο θα έχει κάψει 16KWh για θέρμανση και 16KWh για κίνηση. Μια χαρά και πάλι. Θα βγάλει τη βάρδια χωρίς να χρειαστεί φόρτιση αν έχει 50 KWh ωφέλιμη μπαταρία. Αν ήταν θερμικό με τέτοιες ταχύτητες (προφανώς σε μποτιλιαρίσματα) θα είχε επίσης μεγάλη μείωση αυτονομίας. Ας κοιτάξουν εκεί στη Ford τους κακούς σχεδιαστές που έχουν που εξαιτίας τους μειώνεται η αποδοτικότητα του οχήματος κι ας αφήσουν τις χαζομάρες. Για παράδειγμα, αυτές οι περίεργες εκεί μπροστά γρίλιες του τσαχπινογαργαλιάρη σχεδιαστή είμαι σίγουρος ότι μειώνουν αρκετά την αυτονομία επιδεινώνοντας την αεροδυναμική του οχήματος σε σχέση με μια ομαλή λεία επιφάνεια. Σε ένα όχημα που προορίζεται να γράψει εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα, ακόμη και το 1% είναι σημαντικό μακροπρόθεσμα. Όσο για τη θέρμανση όταν έχει ακραίο κρύο ας χρησιμοποιήσουν syngas που είναι ανανεώσιμο καύσιμο, αν έχουν τόσο μεγάλο θέμα. Ίσως μάθουν κάποια στιγμή ότι οι σημερινές μπαταρίες σε ακραίο ψύχος έχουν μεγάλη πτώση στην απόδοση της ενέργειας από μόνες τους. Αυτό θα λυθεί με τις επερχόμενες τεχνολογίες προσθήκης πρόσθετων στους ηλεκτρολύτες, που θα αυξήσουν τα όρια καλής λειτουργίας στο εύρος από τους -40 έως τους +60 βαθμούς. Αλλά όταν κάποιος παραγγέλνει από τρίτους μπαταρίες που να τα ξέρει αυτά?

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

Ferrari_road_boi_4

Με περισσότερα μοντέλα Gran Tourismo που θα αρχίσει να παρουσιάζει η Ferrari υπολογίζει να αυξήσει τις πωλήσεις και τα έσοδα.

SkodaEmitions

Οι εκπομπές καυσαερίων αποτελούν σημαντικό θέμα στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Η Skoda μας ανοίγει τις πόρτες των εργαστηρίων της και τις πίστες των δοκιμών της για να δούμε τα μοντέλα με τον ιδιαίτερο εξοπλισμό μετρήσεων των ρύπων.

alonso

Οι περισσότεροι οδηγοί αγώνων τείνουν να ειδικεύονται σε μια μορφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Σχεδόν σπάνια βλέπουμε οδηγούς της F1, να συμμετέχουν στο WRC, τους αγώνες αντοχής (WEC) ή σε κάποιο άλλο πρωτάθλημα. Ο Fernando Alonso φαίνεται να αποτελεί εξαίρεση.

Dacia_1300

Υπό τη σκέπη της Renault, η Dacia τα τελευταία χρόνια σημειώνει συνεχώς ρεκόρ πωλήσεων, διατηρώντας στο ακέραιο έναν ατόφιο Value for Money χαρακτήρα. Παρακάτω σας παρουσιάζουμε 10 στοιχεία που πιθανώς δεν γνωρίζατε για τη ρουμανική μάρκα.

lamborghini-aventador-svj-63-roadster__1_-chariatis-1000c

Η Lamborghini προσφέρει στους απανταχού λάτρεις των μοντέλων της, δύο νέες εκδόσεις για την Aventador και την Huracan.