GP Αυστραλίας: Η τύχη χαμογέλασε στον Φέτελ!

fetelluck0

Ο Γερμανός πήρε μια ανέλπιστη νίκη χάρη στο αυτοκίνητο ασφαλείας που οριοθέτησε την προσπάθεια των Χάμιλτον – Ράικονεν.

Ο Φέτελ χάλασε σήμερα το πάρτι του Χάμιλτον κερδίζοντας όπως και πέρυσι στο Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης. Ο Γερμανός οδηγός της Ferrari ευνοήθηκε από την παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας, έκανε το πιτ στοπ του χωρίς χρονική επιβάρυνση και πέρασε τους Χάμιλτον – Ράικονεν που είχαν μπει στα πιτ 8/7 γύρους νωρίτερα.

Με καλές καιρικές συνθήκες, θερμοκρασία αέρα στους 24 βαθμούς Κελσίου και θερμοκρασία οδοστρώματος στους 33 βαθμούς Κελσίου εκκίνησε ο 1ος αγώνας της χρονιάς. Στα φρένα για την 1η στροφή ο μόνος που βγήκε χαμένος ήταν ο Φερστάπεν, στην προσπάθεια του να αποφύγει το Φέτελ ο Ολλανδός βρέθηκε πίσω από το Μάγκνουσεν. Αυτό χάλασε και τον αγώνα του καθώς στην επίμονη προσπάθεια να περάσει στους πρώτους γύρους μετά και από την παρότρυνση της ομάδας πίεσε το μονοθέσιο οριακά, έκανε λάθος και έχασε τον έλεγχο με αποτέλεσμα να βρεθεί ακόμη πιο πίσω. Η διαμόρφωση της πίστας του Άλμπερτ Παρκ δεν επιτρέπει προσπεράσματα, παρά την προσπάθεια με τριπλή ζώνη DRS. Μόνο ο Ρικιάρντο κατάφερε να περάσει στα ίσα το Χούλκενμπεργκ κατά τα άλλα οι μάχες δεν έφερναν καρπούς γι’ αυτούς που έπονταν.



Μέχρι το πρώτο πιτ στοπ ο Χάμιλτον φαίνονταν να ελέγχει τον αγώνα έχοντας πίσω του
το Ράικονεν στα 3.5 sec. Ο Βρετανός είχε σε καλή κατάσταση την ultrasoft γόμα της Pirelli και μπορούσε να πιέσει στο τέλος του stint. Έτσι φτάσαμε στον 19ο γύρο όπου ο Ράικονεν από τη 2η θέση μπήκε στα πιτ και έβαλε τη μαλακή γόμα. Ο Χάμιλτον αντέδρασε με ταχύτερο γύρο, μπήκε στα πιτ και άλλαξε και αυτός ελαστικά στον επόμενο γύρο βάζοντας επίσης τη μαλακή γόμα της Pirelli. Αντίθετα ο Φέτελ παρέμεινε στην πίστα έχοντας ένα προβάδισμα 14 δευτερολέπτων. Προβάδισμα το οποίο ροκάνισε ο Χάμιλτον μέχρι τη στιγμή που μπήκε στα πιτ ο Μάγκνουσεν. Ο οδηγός της Haas που μέχρι εκείνη την ώρα ήταν 4ος υποχρεώθηκε σε εγκατάλειψη καθώς δεν κούμπωσε ο πίσω αριστερά τροχός. Αντίστοιχα 2 γύρους αργότερα το ίδιο συνέβη και με την άλλη Haas του Ρομέν Γκροζάν. Η ομάδα είναι υπό εξέταση για επικίνδυνη απελευθέρωση των μονοθεσίων της από τα πιτ.



Το δράμα της Αμερικάνικης ομάδας έφερε τα χαμόγελα στα πιτ της Ferrari.
Η χρήση αρχικά εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας και μετά κανονικού ώστε να μπει ο γερανός και να απομακρύνει τη Haas που σταμάτησε σε δύσκολο σημείο άνοιξε ένα παράθυρο ευκαιρίας. Ο Φέτελ μπήκε στα πιτ την ώρα που ο ρυθμός του αγώνα ήταν οριοθετημένος, και άλλαξε ελαστικά. Δεδομένου ότι οι Χάμιλτον και Ράικονεν δεν μπορούσαν εκείνη τη στιγμή να κινηθούν γρήγορα ο Γερμανός διατήρησε το προβάδισμα βγαίνοντας από τα πιτ.
Απογοητευμένος ο Χάμιλτον ζήτησε το λόγο από την ομάδα προσπαθώντας να εντοπίσει αν έγινε κάποιο λάθος από αυτούς ή τον ίδιο. Η αλήθεια είναι πως απλά ο Φέτελ είχε δωρεάν πιτ στοπ την ώρα του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας.



Ο Φέτελ επωφελήθηκε από την παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα και κράτησε την 1η θέση μετά το πιτ στοπ. 

Στην επανεκκίνηση του αγώνα ο Φέτελ κρατήθηκε με άνεση μπροστά από το Χάμιλτον. Η Ferrari έδειξε ότι έχει την ταχύτητα να κρατήσει τη Mercedes. Μη ξεχνάμε όμως και την διαμόρφωση της συγκεκριμένης πίστας που κράτησε το Μπότας πίσω από το Χούλκενμπεργκ στη μεγαλύτερη διάρκεια του αγώνα.



Ο Φέτελ πήρε την καρό σημαία για 2η συνεχή χρονιά στο Άλμπερτ Παρκ.

Στο βάθρο ευτυχία και χαμόγελα με το Φέτελ να κερδίσει στο Άλμπερτ Παρκ για 2η συνεχή χρονιά και να φτάνει τις 100 παρουσίες στο βάθρο, είναι ο 4ος στην ιστορία που πετυχαίνει κάτι τέτοιο.

Ο Φέτελ δείχνοντας στόφα μεγάλου αθλητή παραδέχτηκε αμέσως ότι ήταν τυχερός: «Προφανώς ήμασταν λίγο τυχεροί σήμερα. Ο Λιούις ήλεγχε τον αγώνα αλλά εμείς κερδίσαμε. Δεν είμαστε ακριβώς εκεί που θέλαμε αλλά κάναμε το καλύτερο δυνατό ξεκίνημα και αυτό μας δίνει το καλύτερο δυνατό κίνητρο για τις ερχόμενες βδομάδες».

Προς τιμήν του ο Χάμιλτον συνεχάρη το μεγάλο νικητή: «Συγχαρητήρια στο Φέτελ σήμερα έκαναν καλύτερη δουλειά, εμείς πρέπει να δουλέψουμε πάνω σ’ αυτό. Είναι εκπληκτική πίστα αλλά δεν διευκολύνει τα προσπεράσματα παρά το έξτρα DRS. Ζήσαμε και θα δώσουμε μάχη μια άλλη μέρα».



Απογοήτευση σήμερα από το Χάμιλτον, πάρτι θα γίνει στη Ferrari. 

Ο Ράικονεν επίσης άτυχος από την εξέλιξη με το αυτοκίνητο ασφαλείας ήταν απογοητευμένος: «Είχα την ταχύτητα όλο τον αγώνα. Ο Σεμπάστιαν στάθηκε τυχερός είναι σημαντικό ότι η τύχη ήταν με την ομάδα μας. Δέχομαι την 3η θέση είμαι ικανοποιημένος από το μονοθέσιο».

Αξίζει να τονίσουμε πως στη Ferrari την έφτιαξαν την τύχη τους επιλέγοντας δυο διαφορετικές στρατηγικές για τους οδηγούς της. Άφησαν το Φέτελ αρκετά περισσότερα έξω και ήταν στην κατάλληλη θέση για να εκμεταλλευτεί το αυτοκίνητο ασφαλείας την κρίσιμη στιγμή. Αρκετές εγκαταλείψεις για πρώτο αγώνα εκτός από τις Haas έμειναν η Williams του Σιρότκιν, η Sauber του Έρικσον και η Toro Rosso Honda του Γκασλί.



Εντυπωσιακή εικόνα από την τιμητική χαμηλή διέλευση μαχητικού πριν την εκκίνηση.

Μεγάλη αναβάθμιση στο τηλεοπτικό προϊόν από τα νέα γραφικά της F1: Νέο εξαιρετικό σήμα 5λεπτου, νέα μουσική, εντυπωσιακή απεικόνιση του grid, αίσθηση ταχύτητας από τις καινούργιες κάμερες, σ’ έναν αγώνα όπως η Αυστραλία με παράδοση στα προβλήματα μετάδοσης. Η κάλυψη από τη Liberty Media είναι σε άλλο επίπεδο. 

Όσον αφορά στις ισορροπίες δυνάμεων η Ferrari είναι πολύ κοντά στη Mercedes, η Haas είναι η ευχάριστη έκπληξη, απογοήτευση από τη Red Bull, ανταγωνιστικές Renault και McLaren. Άσχημη εικόνα για Williams, Force India, Toro Rosso, Sauber.

Επόμενος αγώνας το Πάσχα (8/4) το GP του Μπαχρέιν.

Συνολικά η τελική κατάταξη ήταν:













ΣΧΟΛΙΑ (30)

Θάνος

Οι φίλοι της Ferrari μπορούν να χαρούν δικαιολογημένα, γιατί η νίκη είναι νίκη. Είναι προφανές όμως ότι σε άλλου είδους πίστα νίκη δεν θα υπήρχε χθες. Προφανώς ο Μπότας δεν θα είναι πάντα τόσο πίσω, άρα οι στρατηγικές να κρατήσουμε τον Χάμιλτον και ότι προκύψει, δεν θα είναι πάντα επιτυχείς. Εκτός φυσικά αν η Ferrari εξελιχθεί μέσα στη σεζόν κάτι που δεν έγινε το 2017, οπότε και χάθηκε το πρωτάθλημα ενώ στο πρώτο μισό ήταν συνεχώς μπροστά. Φυσικά, η αλαζονεία Χάμιλτον πληρώθηκε χθες και είναι καλό που δεν κέρδισε, γιατί όπως και άλλοι τόνισαν το πρωτάθλημα θα έμοιαζε τελειωμένο από χθες. Βέβαια και σήμερα που μιλάμε το φαβορί ξεκάθαρα είναι ο Χάμιλτον και η Ferrari μόνο κάποιες νίκες μπορεί να "κλέψει". Στα θετικά η άνοδος της McLaren και μακάρι να συνεχιστεί.

Nick_DL

Φανηκε ξεκαθαρα, η διαφορα mercedes - ferrari σε μια πιστα που δεν ευνοει την mercedes και τα προσπερασματα. Σε νορμαλ αγωνα κ ακομα κ σε πιστες με απροοπτα που ευνοουνται τα προσπερασματα δυστυχως θα δουμε χαλαρο περιπατο της mercedes. Οπως ειναι οι κανονισμοι αυτο θα γινει φετος και εφοσων διατηρηθουν οι ιδιοι για αλλα 2 χρονια μεχρι το 2020 αυτο θα γινεται, οπως ακριβως το θελει η liberty media. Αυτο που δεν φανηκε πολυ καλα σημερα λογω κινησης και kimi ειναι που βρισκεται η rbr απο ρυθμο αγωνα σε σχεση με τον vettel και με τα ιδια λαστιχα, πολυ πιθανον να ειναι πιο γρηγορη απο την ferrari σε ρυθμο αγωνα χωρις να ειμαι σιγουρος. Ο bottas θα δειξει στους επομενους αγωνες αν εχει κλαταρει ψυχολογικα απο τον hamilton (μαλλον αυτο εχει συμβει) κ αν θα γινει το μαξιλαρι του στους αγωνες οπως θελουν στην mercedes ωστε να μην επαναληφθει η σημερινη τυχη του vettel. Haas ευχαριστη εκπληξη και γκαντεμια μαζι, πολυ δυσκολο να ισχυει η θεωρια συνομωσιας των εγκαταληψεων... ForceIndia τελος η τετραδα... Renault, mclaren κ οι υπολοιποι θα δουμε... Αυτα απο εμενα, καλη θεαση ενος πρωταθληματος που δυστυχως ξερουμε απο το FP2 της μελβουρνης τον πρωταθλητη του 2018.

Nick_DL

Φανηκε ξεκαθαρα, η διαφορα mercedes - ferrari σε μια πιστα που δεν ευνοει την mercedes και τα προσπερασματα. Σε νορμαλ αγωνα κ ακομα κ σε πιστες με απροοπτα που ευνοουνται τα προσπερασματα δυστυχως θα δουμε χαλαρο περιπατο της mercedes. Οπως ειναι οι κανονισμοι αυτο θα γινει φετος και εφοσων διατηρηθουν οι ιδιοι για αλλα 2 χρονια μεχρι το 2020 αυτο θα γινεται, οπως ακριβως το θελει η liberty media. Αυτο που δεν φανηκε πολυ καλα σημερα λογω κινησης και kimi ειναι που βρισκεται η rbr απο ρυθμο αγωνα σε σχεση με τον vettel και με τα ιδια λαστιχα, πολυ πιθανον να ειναι πιο γρηγορη απο την ferrari σε ρυθμο αγωνα χωρις να ειμαι σιγουρος. Ο bottas θα δειξει στους επομενους αγωνες αν εχει κλαταρει ψυχολογικα απο τον hamilton (μαλλον αυτο εχει συμβει) κ αν θα γινει το μαξιλαρι του στους αγωνες οπως θελουν στην mercedes ωστε να μην επαναληφθει η σημερινη τυχη του vettel. Haas ευχαριστη εκπληξη και γκαντεμια μαζι, πολυ δυσκολο να ισχυει η θεωρια συνομωσιας των εγκαταληψεων... ForceIndia τελος η τετραδα... Renault, mclaren κ οι υπολοιποι θα δουμε... Αυτα απο εμενα, καλη θεαση ενος πρωταθληματος που δυστυχως ξερουμε απο το FP2 της μελβουρνης τον πρωταθλητη του 2018.

preZident

Λουις κλαρινογαμπρε γελαει καλυτερα οποιος γελαει τελευταιος ...

γιατι δεν μιλατε

5.036 ΑΞΙΟΠΡΕΠΗΣ ....ΔΙΑΦΟΡΑ....

ασχετος

ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΤΕ Ο ΧΑΜΙΛΤΟΝ ΕΙΧΕ 26 ΓΥΡΟΥΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟΝ ΦΕΤΕΛ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ ...ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΑΚΟΥΩ ....ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ....

Τον είδε κανείς?

O maik(λέμε τώρα) που είναι ρε παιδιά;

Vasilis

Μαζί με τον Μποτια;

Νοτιος

Και κλαμα τα γερμανακια ... Η Χαας φταιει χαχαχα Με βαση ποια δεδομενα ειναι τριτη η Φερραρι ; πισω κ απο ρεντ μπουλ ; κυριε αρθογραφε ; Απεδειξε οτι ειναι στο ιδιο σκαλι με την Μερσεντες σε ρυθμο με την Μερσεντες να ειναι μισο βημα μπροστα μονο σε κινητηρα και οχι σε ρυθμο αγωνα και αεροδυναμικο πακετο καθως και σασι . Επισης ο Φετελ κρατησε με ανεση τον Χαμιλτον και χωρις να πιεσει τον κινητηρα ( 3 κινητηρες ολη τη σεζον) οπως και ο Κιμι τον Ρικαρντο. Αντιθετως ο Μποτας εμεινε πισω απο την Ρενο . Χθες λεγατε οτι τους γλενταει ο Χαμιλτον , σημερα τον γλεντησαν μαζι ο Φετελ και ο Κιμι .

Εicke

Ρε νοτιε ολα ωραια που μας ειπες αλλα ο Κιμι πως ακριβως γλεντησε τον Λιουις ? Πισω του δεν τερματισε ? Τελος να σου θυμισω οτι και περυσι οι κοκκινοι ειχαν κανει στην Αυστραλια το 1-2. Μην παιρνεις λοιπον πολυ αερα και συ και οι υπολοιποι γιατι θα πεσει γελιο στο τελος. Εξαλλου σημερα μετρησε η τυχη με το αυτοκινητο ασφαλειας και τα πιο φρεσκα λαστιχα. Και αυτο που πραγματικα με χαροποιησε ηταν η εμφανιση της McLaren.

Αντώνης

Ο Vet μένει χωρίς εμφανή λόγο εντός πίστας, χωρίς pit stop, με τον Ham να μειώνει την απόσταση, η Haas βρίσκεται υπό τη σκέπη της Ferrari, πρώτο συμβάν με μπουλόνι Haas - Magn, δε βγαίνει SC. Δεύτερο συμβάν με μπουλόνι Haas - Gro, VSC & SC. Κάτι δε μου πάει καλά σε όλο αυτό περί τύχης, για αυτό λέω πως ο χρόνος θα δείξει... Έγραψες ορθώς πως: Άφησαν το Φέτελ αρκετά περισσότερα έξω και ήταν στην κατάλληλη θέση για να εκμεταλλευτεί το αυτοκίνητο ασφαλείας την κρίσιμη στιγμή, το θέμα είναι να σκεφτούμε τι θα είχε γίνει αν είχε μείνει εντός πίστας, αν δεν έβγαινε VSC & SC & αν τώρα θα μιλούσαμε για 2-3 της Ferrari με καταστροφική στρατηγική της για τον Vet. Τελοσπάντων, εδώ θα είμαστε να τα λέμε.

Νικος

Να σου θυμίσω γιατί δεν το κατέχεις εαν την περσινή σαιζόν δεν τον είχε πετάξει 4 με 5 φορές ο ηλίθιος Verstappen εκτός βάθρου και εάν η ομάδα δεν έκανε τα παιδαριώδη λάθη θα ήταν πρώτος με διάφορα και εαν φέτος η ομάδα λειτουργήσει σωστα θα επικρατήσει με μεγάλη ευκολία μάθετε να είστε αντικειμενικοί.

Αντώνης

Επειδή το κατέχεις & το βλέπω, για το συγκεκριμένο έχεις να πεις κάτι με επιχειρήματα ή θα τα στήσουμε να τα συγκρίνουμε;

Νικος

Βρε Αντωνάκη παρε γυαλιά τα επιχειρήματα στα έβαλα 4 φορές έπεσε ο ηλίθιος Verstappen πάνω στον Φέτελ και του στέρησε βαθμούς και η ομάδα με τα παιδαριώδη λάθη το bougie πχ των 100 ευρώ κλπ ενημερώσου δεν κάνει κακό.

Αντώνης

Νικολή, καλή βδομάδα. Ξεκόλλα από το παρελθόν. Επί του παρόντος αρχικού σχολίου μου, σχετικά με το αν έμενε ο Vettel στην πίστα χωρίς την καλή τύχη του SC (ευτυχώς, η κακή τύχη του να πέσει ο Verstappen πάνω του δεν υπήρχε σε αυτόν τον αγώνα), έχεις να αντιπαραθέσεις κάποια επιχειρήματα ή είσαι ο κλασικός Έλληνας της πιπίλας;

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

NEO_AUDI_Q3

Για 3η χρονιά διοργανώνεται το Audi on Tour, μία εκδήλωση που προσφέρει την ευκαιρία οδήγησης ξεχωριστών μοντέλων της Audi. Στο εφετινό Audi on Tour ξεχωρίζουν τα ολοκαίνουργια Q3 και A1, που για πρώτη φορά είναι διαθέσιμα στο ευρύ κοινό για test-drive.

GermanCarsA100Berlin_SeanGallupGetty46765harpi1000

Ριζική ανατροπή στα δεδομένα της ελληνικής οικονομίας θα προκαλέσει η απόφαση της Ολομέλειας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου να αλλάξει τον τρόπου υπολογισμού των Τελών Κυκλοφορίας ώστε να έχουμε καθαρότερο περιβάλλον και δικαιότερες χρεώσεις.

Bulgaria

Στα 1.2 ευρώ/λτ. έφθασε η τιμή της βενζίνης στη γειτονική Βουλγαρία, οδηγώντας χιλιάδες πολίτες σε όλη τη χώρα να διαδηλώσουν χθες Κυριακή ενάντια στις υψηλές τιμές καυσίμων, αποκλείοντας την κυκλοφορία σε 20 πόλεις της χώρας και στους κύριους οδικούς άξονες μεταξύ των οποίων και στις προσβάσεις προς την Τουρκία και την Ελλάδα.