GP Αυστραλίας: O Χάμιλτον στην pole!

GP Αυστραλίας: O Χάμιλτον στην pole!

Η διαφορά φαίνονταν οριακή μέχρι την τελική προσπάθεια στο Q3. Τότε τα πράγματα σοβάρεψαν με το Χάμιλτον να κάνει ένα γύρο απλησίαστο από τις Ferrari. 

Με βροχή το πρωί στις ελεύθερες δοκιμές όπου οι δυο Ferrari ήταν ταχύτερες ξεκίνησε η σημερινή μέρα στο Άλμπερτ Παρκ. Είναι φθινόπωρο τώρα στην Αυστραλία με τη θερμοκρασία στους 25 βαθμούς Κελσίου στον αέρα και τους 30 βαθμούς στο οδόστρωμα.

Το Q1 ξεκίνησε με όλους τους οδηγούς να επιχειρούν με την πιο μαλακή εκ των τριών διαθέσιμων γομών στη συγκεκριμένη περίπτωση την μωβ πάρα πολύ μαλακή της Pirelli (ultrasoft). Ο Ράικονεν ήταν ταχύτερος όλων στην πρώτη προσπάθεια, σε μια πίστα που ακόμη στις άκρες της και πάνω στα κερμπ είχε υγρασία από την πρωινή βροχή. Χρειάστηκαν αρκετές προσπάθειες για να καταφέρει ο Χάμιλτον να κάνει ταχύτερο χρόνο από τη Ferrari. Σε αντίθεση με το Βρετανό ο έτερος οδηγός της Mercedes, Βάλτερι Μπότας έδειχνε να έχει προβλήματα στο σετάρισμα του μονοθεσίου και μια νευρικότητα στα πατήματά του. Εκτός βρέθηκαν οι Sauber των Έρικσον, Λεκλέρκ, οι Toro Rosso των Χάρτλεϊ, Γκασλί και η Williams του Σιρότκιν.



Έβρεχε το πρωί στο Άλμπερτ Παρκ. Εδώ οι θεατές στον περίπατο στα πιτ (pit lane walkabout).


Στο ξεκίνημα του Q2 ήταν εμφανής η αδυναμία των ομάδων με υβριδική μηχανή Mercedes (Williams, Force India). Από τη συνέχεια αποκλείστηκαν και οι McLaren Renault των Αλόνσο και Βαντούρν. Όπως είχαμε τονίσει και πριν το ξεκίνημα χτες Haas και Renault έδειξαν δυνατές και βρέθηκαν στην δεκάδα μαζί με τις τρεις κορυφαίες ομάδες, Mercedes, Ferrari, Red Bull. O Χάμιλτον ήταν ταχύτερος στην πρώτη προσπάθεια, ο Φέτελ ήταν όμως τελικά που έσπασε το φράγμα του 1:22 και σημείωσε την κορυφαία επίδοση στο Q2. Ήταν σαφές εδώ πως η Ferrari είχε την ταχύτητα να διεκδικήσει θέση στην πρώτη σειρά της εκκίνησης. Στη Red Bull χρησιμοποίησαν την πολύ μαλακή γόμα (κόκκινο σιρίτι) προκρίθηκαν μ' αυτή και αύριο θα εκκινήσουν τον αγώνα μ' αυτή. Λογικά ο Φερστάπεν θα βρεθεί να οδηγεί την κούρσα με αυτή τη γόμα όταν οι τρεις ταχύτεροι μπουν μπροστά του για αλλαγή ελαστικών ενώ ερωτηματικό είναι αν μπορεί βάζοντας τη μαλακή γόμα να κάνει μόνο μια αλλαγή. Αξίζει να σημειωθεί πως φέτος όλες οι γόμες είναι πιο μαλακές από πέρυσι. Η φετινή Soft είναι ανάλογη της περσινής Super Soft. 



Το ξεκίνημα του Q3 σημαδεύτηκε από το ατύχημα του Βάλτερι Μπότας
στα φρένα για το πρώτο σικέιν. Ο Φινλανδός έχασε τον έλεγχο πατώντας στο κερμπ, το πίσω μέρος γλίστρησε, δεν ήταν δυνατό να το ελέγξει και χτύπησε τη Mercedes στα προστατευτικά στην έξοδο της στροφής. Η προσπάθεια τελείωσε εκεί για το Μπότας ήταν μια άτυχη στιγμή που τον φέρνει στην 10η θέση της αυριανής εκκίνησης. Βγήκε κόκκινη σημαία μέχρι να καθαριστεί από τα συντρίμμια η πίστα. Ο Χάμιλτον με την άλλη Mercedes ήταν οριακά πιο γρήγορος από τους Φέτελ και Φερστάπεν στην πρώτη προσπάθεια. Στη δεύτερη όμως η Mercedes έδειξε το πραγματικό της πρόσωπο. Ο Χάμιλτον ήταν 6 δέκατα πιο γρήγορος από το δεύτερο Κίμι Ράικονεν, απογοητεύοντας τους τιφόζι. Οι Ferrari βρέθηκαν μπροστά από τις Red Βull ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι ο Ρικιάρντο έχει και ποινή 3 θέσεων στην εκκίνηση καθώς δεν επιβράδυνε αρκετά σε κόκκινη σημαία χτες. Αξιοσημείωτη η προσπάθεια του Μάγκνουσεν που έφερε τη Haas στην 6η θέση και αύριο θα εκκινήσει 5ος λόγω της ποινής στο Ρικιάρντο (8ος). Είναι η καλύτερη θέση εκκίνησης στην ιστορία της Haas.  



Μετά το πέσιμο της καρό σημαίας ακούσαμε το Χάμιλτον να λέει:
«Η καρδιά μου είναι σε αγωνιστικό παλμό. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους Αυστραλούς για την υποστήριξή τους, είμαι ευχαριστημένος ήταν πολύ καλός γύρος. Πάντα αναζητώ την τελειότητα και σήμερα έφτασα όσο πιο κοντά μπορούσα».

Από την πλευρά του ο Ράικονεν σημείωσε: «Η διαφορά είναι μεγάλη. Είμαστε χαρούμενοι για τη θέση που ξεκινάμε αλλά έχουμε ακόμη πολύ δουλειά».

Ο Φέτελ συμπλήρωσε: «Έχασα χρόνο στη στροφή 13 προσπαθώντας να φρενάρω πιο αργά. Νομίζω ότι σε ρυθμό αγώνα η διαφορά είναι μικρή ίσως μας δοθεί η ευκαιρία στην εκκίνηση. Είναι καλό αποτέλεσμα για την ομάδα».



Αξίζει να τονιστεί η αναβάθμιση στο τηλεοπτικό προϊόν
με νέα πολύ καλά γραφικά που βοηθούν στην απεικόνιση του τι συμβαίνει. Επιπλέον ο ήχος στα on board πλάνα είναι πολύ καλύτερος χάρη στο ειδικό μικρόφωνο που έχει τοποθετηθεί ανάμεσα στις εξατμίσεις. Τέλος τα on board πλάνα λόγω Halo δίνονται πλέον από την κάμερα που βρίσκεται στην εισαγωγή αέρα του θερμικού κινητήρα. Οι νέες κάμερες κάνουν διαφορά δίνοντας πραγματική αίσθηση της ταχύτητας. Χαρακτηριστικό το πλάνο στην έξοδο του πρώτου σικέιν.

Η εκκίνηση του πρώτου αγώνα της χρονιάς θα δοθεί αύριο στις 08:10 ώρα Ελλάδος (Cosmote) . Θυμίζουμε πως τα ξημερώματα αλλάζει η ώρα, πάνε τα ρολόγια μια ώρα μπροστά.

Συνολικά η τελική κατάταξη ήταν:



ΣΧΟΛΙΑ (4)

MERCEDES AMG F1

Ετη φωτος μπροστα το αστερι, οι αλλοι απλα... ακολουθουν !

giannis

oi kinhthres poy dinei se force india kai williams einai idies me aytes poy trexei h mercedes?

ΕΧΕΙΣ ΠΛΑΚΑ

ΤΟ ΟΤΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ 10ΑΔΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ -Ο ΑΛΛΟΣ ΣΤΟΥΚΑΡΕ-ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ....ΑΥΡΙΟ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΣΑΜΠΑΝΙΕΣ ....

Εicke

Maik εσυ ?

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

Kona

Μπορεί το diesel να δέχεται πιέσεις στην αγορά, όμως δεν λείπουν οι προτάσεις εκείνες του είδους που ξεχωρίζουν και ιδίως στην άκρως αναπτυσσόμενη κατηγορία των μικρών SUV, δείχνουν πιο δελεαστικές από ποτέ.

leasing

Ένα από τα ζητούμενα του υποψήφιου αγοραστή ενός καινούργιου αυτοκινήτου είναι η μεταπωλητική του αξία. Δηλαδή, το πόσα χρήματα θα πάρει όταν αποφασίσει να το πουλήσει. Πώς, λοιπόν, μειώνεται υπερβολικά η αξία του; Aς δούμε τι συμβαίνει στην αγορά.

mercedes

Η γκάμα των μοντέλων της Mercedes-Benz είναι έτοιμη να υποδεχθεί νέα μέλη, όπως τη νέα B-Class, η οποία μπαίνει αισίως στην 3η γενιά, την κορυφαία προς το παρόν έκδοση της A-ClassMercedes-AMG A35, την νέα GLE και την αμιγώς ηλεκτροκίνηση EQC.

Niva-2019

Η ρωσική εταιρεία φρεσκάρει το αειθαλές εκτός δρόμου όχημά της, το οποίο θα συνεχίσει την εμπορική του πορεία και το 2019.

3
gearbox

Όλοι τα γνωρίζουμε, οι περισσότεροι τα χρησιμοποιούμε καθημερινά, και με το video που ακολουθεί μπορείτε να πάρετε μια πολύ καλή γεύση σχετικά με τον τρόπο που λειτουργούν τα χειροκίνητα κιβώτια.

new-2018-toyota-celica-concept

Και ενώ συνεχίζεται με αργούς ρυθμούς η εξέλιξη της νέας Toyota Supra, η ιαπωνική εταιρεία, σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα, επιθυμεί και πάλι να έχει στη γκάμα της μοντέλα όπως τη Celica και το MR2.