Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
GP Αυστραλίας: To πρωτάθλημα ξεκινά
GP Αυστραλίας: To πρωτάθλημα ξεκινά
Ομάδες, πιλότοι και μηχανικοί βρίσκονται στο Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης για την πρώτη μάχη της χρονιάς που θα διεξαχθεί αυτή την Κυριακή (08:10 απευθείας COSMΟΤΕ).
Την Κυριακή στις 08:10 ώρα Ελλάδος (σ.σ: αλλάζει η ώρα τα ξημερώματα στις 25/3) στο Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης θα δοθεί η πρώτη εκκίνηση της χρονιάς. Είναι η 23η φορά που φιλοξενείται αγώνας στο Άλμπερτ Παρκ. Από το 1996 έως σήμερα μόνο δυο φορές (2006, 2010) δε συνδυάστηκε το GP της Αυστραλίας με την πρεμιέρα του πρωταθλήματος. Έχουμε 9 ώρες διαφορά εκεί θα είναι τέσσερις το μεσημέρι όταν σβήσουν τα κόκκινα φώτα.
Προσωπικά θεωρούμε δεδομένο ότι στην πρώτη σειρά της εκκίνησης θα βρίσκονται οι Mercedes. Η FIA τροποποίησε το ύψος των κόκκινων φώτων (τα χαμήλωσαν) ώστε να τα βλέπουν οι οδηγοί στην εκκίνηση. Πλέον το οπτικό τους πεδίο προς τα πάνω περιορίζεται από το Halo το προστατευτικό που θα κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο.
Δείτε εδώ πως βλέπουν οι οδηγοί με το Halo!
Το βασικό ερώτημα είναι πόσο πίσω από τις Mercedes είναι η Red Bull και Ferrari. "Μισό δευτερόλεπτο" εκτιμά ο Ρικιάρντο, "Δεν υπάρχει λόγος να μαντεύουμε σε λίγο θα ξέρουμε" λέει ο Ράικονεν. Υπάρχει μια φημολογία
Προσωπικά θεωρούμε δεδομένο ότι στην πρώτη σειρά της εκκίνησης θα βρίσκονται οι Mercedes. Η FIA τροποποίησε το ύψος των κόκκινων φώτων (τα χαμήλωσαν) ώστε να τα βλέπουν οι οδηγοί στην εκκίνηση. Πλέον το οπτικό τους πεδίο προς τα πάνω περιορίζεται από το Halo το προστατευτικό που θα κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο.
Δείτε εδώ πως βλέπουν οι οδηγοί με το Halo!
Το βασικό ερώτημα είναι πόσο πίσω από τις Mercedes είναι η Red Bull και Ferrari. "Μισό δευτερόλεπτο" εκτιμά ο Ρικιάρντο, "Δεν υπάρχει λόγος να μαντεύουμε σε λίγο θα ξέρουμε" λέει ο Ράικονεν. Υπάρχει μια φημολογία
ότι οι κόκκινοι θα έχουν επιπλέον 10 PS απόδοση στην υβριδική μηχανή τους. Το ίδιο όφελος θα έχουν αν ισχύει αυτό, και οι Haas, Sauber καθώς φέτος οι κανονισμοί επιβάλλουν ίδιας απόδοσης μηχανές σε όλες τις ομάδες του ίδιου κατασκευαστή. Προσωπικά πιστεύουμε ότι η Ferrari θα βρεθεί πίσω από Mercedes και Red Bull στο ξεκίνημα.
Πιο πίσω θεωρούμε πως οι ομάδες που θα κάνουν την έκπληξη θα είναι οι Haas και Renault ενώ με μεγάλο ενδιαφέρον περιμένουμε την εμφάνιση του Αλόνσο με τα χρώματα της McLaren Renault.
Ο Ρικιάρντο σήμερα στο Άλμπερτ Παρκ με την Aston Martin του χαιρετά τους θαυμαστές του. Ο Αυστραλός οδηγός δεν έχει ανέβει ποτέ στο βάθρο.
Οι Αυστραλοί αναμένεται να γεμίσουν τις κερκίδες και να υποστηρίξουν με θέρμη τον τοπικό ήρωα, Ντάνιελ Ρικιάρντο, o 29χρονος Αυστραλός αγωνίζεται για 5η χρονιά με τα χρώματα της Red Bull και θέλει όσο τίποτα ένα καλό αποτέλεσμα μπροστά στους συμπατριώτες του. Ένα αποτέλεσμα που δεν αποκλείεται να έρθει για τον οδηγό της Red Bull.
Μια νέα σεζόν ξεκινά με ολοκαίνουργια γόμες ελαστικών, που είναι πιο μαλακές από πέρυσι. Μολονότι η επιλογή γομών για το Αυστραλιανό Grand Prix είναι ίδια με την περσινή – μαλακή, πολύ μαλακή, πάρα πολύ μαλακή – όλες οι γόμες είναι ένα επίπεδο πιο μαλακές από τις αντίστοιχες περσινές. Οι φετινές πιο μαλακές γόμες έπαιξαν ρόλο και στη μεγάλη βελτίωση απόδοσης που καταγράφηκε στις δοκιμές εξέλιξης. Με νέα μονοθέσια, νέους οδηγούς, ευμετάβλητο καιρό και σημαντική βελτίωση στο κράτημα της πίστας κατά τη διάρκεια του τριημέρου, η Μελβούρνη είναι παραδοσιακά ένας από τους πιο απρόβλεπτους αγώνες της χρονιάς, που όλοι αδημονούν να γίνει.
Η χθεσινή αναγνωριστική βόλτα του Φέτελ στο Άλμπερτ Παρκ. Δίπλα του ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας Μαουρίτσιο Αριβαμπένε.
Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
• Το Άλμπερτ Παρκ είναι μια ημιμόνιμη εγκατάσταση. Η διαδρομή δεν χρησιμοποιείται συχνά για αγώνες κατά τη διάρκεια της χρονιάς οπότε η πίστα δεν είναι στρωμένη με γόμα και γλιστράει στην αρχή του αγωνιστικού τριημέρου.
• Αποτελείται γενικά από κοντές ή μεσαίες ευθείες και στροφές χαμηλής ή μέσης ταχύτητας.
• Η πρόσφυση είναι το κλειδί για να έχεις μια καλή έξοδο από τις περισσότερες στροφές που εναλλάσσονται με μικρές ευθείες.
• Η φθορά και η πτώση στην απόδοση λόγω τοπικής υπερθέρμανσης είναι συνολικά σε χαμηλά επίπεδα: Τα περισσότερα μονοθέσια σταμάτησαν μόνο μια φορά για ελαστικά πέρυσι. Η πιο δημοφιλής στρατηγική που χρησιμοποίησαν και οι τρεις πρώτοι ήταν: Πάρα πολύ μαλακή/ μαλακή γόμα. Οι εν γένει πιο μαλακές γόμες φέτος ενέχουν διαφορετικούς βαθμούς φθοράς και πτώσης στην απόδοση λόγω θερμικής καταπόνησης οπότε θα έχουμε περισσότερα πιτ στοπ.
• Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα εμφάνισης του αυτοκινήτου ασφαλείας: Το 2006 εμφανίστηκε 4 φορές.
• Οι πλευρικές δυνάμεις δεν είναι ιδιαίτερα υψηλές: Η συνολική ενέργεια που διοχετεύεται διαμέσου των ελαστικών είναι κοντά στο μέσο όρο.
• Η συνολική καθυστέρηση εισόδου/εξόδου από τα πιτ είναι περίπου 25 sec. Δεν υπάρχουν σημαντικές αλλαγές στην πίστα.
Πέρυσι στην Αυστραλία είχε κερδίσει ο Φέτελ.
O επικεφαλής αγώνων αυτοκινήτου της Pirelli, Μάριο Ίσολα δήλωσε: “Οι δοκιμές εξέλιξης στη Βαρκελώνη ανέδειξαν ένα σημαντικό βήμα βελτίωσης της απόδοσης για τα μονοθέσια και τα ελαστικά του 2018, που λογικά θα το διαπιστώσουμε στις πολύ διαφορετικές συνθήκες της Αυστραλίας. Δεν είναι βέβαιο ποιες ακριβώς συνθήκες θα είναι αυτές, διότι ο καιρός αυτή την εποχή στη Μελβούρνη μπορεί να είναι πολύ ζεστός ή πολύ κρύος. Από τις μέχρι τώρα εκτιμήσεις μας, οι φετινές πιο μαλακές γόμες δημιουργούν δυνατότητα για στρατηγική ενός ή δυο πιτ στοπ. Πέρυσι η πλειοψηφία των οδηγών πραγματοποίησε μία αλλαγή. Ως συνήθως υπάρχουν αναπάντητα ερωτηματικά για τον πρώτο αγώνα της χρονιάς. Ελπίζουμε να δούμε ένα συναρπαστικό Grand Prix όπου η στρατηγική θα παίξει σημαντικό ρόλο στην εξέλιξή του.”
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟ?
• Έχουμε νέα ώρα εκκίνησης 16.10 τοπική ώρα (8:10 ώρα Ελλάδος). Όλοι οι αγώνες εκκινούν 10 λεπτά αργότερα για να διαμορφωθεί πιο εύκολα το πρόγραμμα της τηλεοπτικής κάλυψης.
• Το νέο διθέσιο αυτοκίνητο Formula 1 θα κάνει το ντεμπούτο του στην Αυστραλία και θα βασίζεται στο πρωτότυπο σχέδιο της Tyrrell από το 1998. Θα φορά ελαστικά Pirelli.
Οι επιλογές ελαστικών των οδηγών. Η πολύ μαλακή γόμα αναμένεται να πρωταγωνιστήσει στον αγώνα.
Πιο πίσω θεωρούμε πως οι ομάδες που θα κάνουν την έκπληξη θα είναι οι Haas και Renault ενώ με μεγάλο ενδιαφέρον περιμένουμε την εμφάνιση του Αλόνσο με τα χρώματα της McLaren Renault.
Ο Ρικιάρντο σήμερα στο Άλμπερτ Παρκ με την Aston Martin του χαιρετά τους θαυμαστές του. Ο Αυστραλός οδηγός δεν έχει ανέβει ποτέ στο βάθρο.
Οι Αυστραλοί αναμένεται να γεμίσουν τις κερκίδες και να υποστηρίξουν με θέρμη τον τοπικό ήρωα, Ντάνιελ Ρικιάρντο, o 29χρονος Αυστραλός αγωνίζεται για 5η χρονιά με τα χρώματα της Red Bull και θέλει όσο τίποτα ένα καλό αποτέλεσμα μπροστά στους συμπατριώτες του. Ένα αποτέλεσμα που δεν αποκλείεται να έρθει για τον οδηγό της Red Bull.
Μια νέα σεζόν ξεκινά με ολοκαίνουργια γόμες ελαστικών, που είναι πιο μαλακές από πέρυσι. Μολονότι η επιλογή γομών για το Αυστραλιανό Grand Prix είναι ίδια με την περσινή – μαλακή, πολύ μαλακή, πάρα πολύ μαλακή – όλες οι γόμες είναι ένα επίπεδο πιο μαλακές από τις αντίστοιχες περσινές. Οι φετινές πιο μαλακές γόμες έπαιξαν ρόλο και στη μεγάλη βελτίωση απόδοσης που καταγράφηκε στις δοκιμές εξέλιξης. Με νέα μονοθέσια, νέους οδηγούς, ευμετάβλητο καιρό και σημαντική βελτίωση στο κράτημα της πίστας κατά τη διάρκεια του τριημέρου, η Μελβούρνη είναι παραδοσιακά ένας από τους πιο απρόβλεπτους αγώνες της χρονιάς, που όλοι αδημονούν να γίνει.
Η χθεσινή αναγνωριστική βόλτα του Φέτελ στο Άλμπερτ Παρκ. Δίπλα του ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας Μαουρίτσιο Αριβαμπένε.
Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
• Το Άλμπερτ Παρκ είναι μια ημιμόνιμη εγκατάσταση. Η διαδρομή δεν χρησιμοποιείται συχνά για αγώνες κατά τη διάρκεια της χρονιάς οπότε η πίστα δεν είναι στρωμένη με γόμα και γλιστράει στην αρχή του αγωνιστικού τριημέρου.
• Αποτελείται γενικά από κοντές ή μεσαίες ευθείες και στροφές χαμηλής ή μέσης ταχύτητας.
• Η πρόσφυση είναι το κλειδί για να έχεις μια καλή έξοδο από τις περισσότερες στροφές που εναλλάσσονται με μικρές ευθείες.
• Η φθορά και η πτώση στην απόδοση λόγω τοπικής υπερθέρμανσης είναι συνολικά σε χαμηλά επίπεδα: Τα περισσότερα μονοθέσια σταμάτησαν μόνο μια φορά για ελαστικά πέρυσι. Η πιο δημοφιλής στρατηγική που χρησιμοποίησαν και οι τρεις πρώτοι ήταν: Πάρα πολύ μαλακή/ μαλακή γόμα. Οι εν γένει πιο μαλακές γόμες φέτος ενέχουν διαφορετικούς βαθμούς φθοράς και πτώσης στην απόδοση λόγω θερμικής καταπόνησης οπότε θα έχουμε περισσότερα πιτ στοπ.
• Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα εμφάνισης του αυτοκινήτου ασφαλείας: Το 2006 εμφανίστηκε 4 φορές.
• Οι πλευρικές δυνάμεις δεν είναι ιδιαίτερα υψηλές: Η συνολική ενέργεια που διοχετεύεται διαμέσου των ελαστικών είναι κοντά στο μέσο όρο.
• Η συνολική καθυστέρηση εισόδου/εξόδου από τα πιτ είναι περίπου 25 sec. Δεν υπάρχουν σημαντικές αλλαγές στην πίστα.
Πέρυσι στην Αυστραλία είχε κερδίσει ο Φέτελ.
O επικεφαλής αγώνων αυτοκινήτου της Pirelli, Μάριο Ίσολα δήλωσε: “Οι δοκιμές εξέλιξης στη Βαρκελώνη ανέδειξαν ένα σημαντικό βήμα βελτίωσης της απόδοσης για τα μονοθέσια και τα ελαστικά του 2018, που λογικά θα το διαπιστώσουμε στις πολύ διαφορετικές συνθήκες της Αυστραλίας. Δεν είναι βέβαιο ποιες ακριβώς συνθήκες θα είναι αυτές, διότι ο καιρός αυτή την εποχή στη Μελβούρνη μπορεί να είναι πολύ ζεστός ή πολύ κρύος. Από τις μέχρι τώρα εκτιμήσεις μας, οι φετινές πιο μαλακές γόμες δημιουργούν δυνατότητα για στρατηγική ενός ή δυο πιτ στοπ. Πέρυσι η πλειοψηφία των οδηγών πραγματοποίησε μία αλλαγή. Ως συνήθως υπάρχουν αναπάντητα ερωτηματικά για τον πρώτο αγώνα της χρονιάς. Ελπίζουμε να δούμε ένα συναρπαστικό Grand Prix όπου η στρατηγική θα παίξει σημαντικό ρόλο στην εξέλιξή του.”
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟ?
• Έχουμε νέα ώρα εκκίνησης 16.10 τοπική ώρα (8:10 ώρα Ελλάδος). Όλοι οι αγώνες εκκινούν 10 λεπτά αργότερα για να διαμορφωθεί πιο εύκολα το πρόγραμμα της τηλεοπτικής κάλυψης.
• Το νέο διθέσιο αυτοκίνητο Formula 1 θα κάνει το ντεμπούτο του στην Αυστραλία και θα βασίζεται στο πρωτότυπο σχέδιο της Tyrrell από το 1998. Θα φορά ελαστικά Pirelli.
F1 στην τηλεόραση!
Οι κατατακτήριες δοκιμές και ο αγώνας θα μεταδοθούν απευθείας από την COSMΟΤΕ ΤV τo Σάββατο στις 09:00 και την Κυριακή αντίστοιχα στις 08:10 το πρωί ώρα Ελλάδος. Η κρατική τηλεόραση έχει ανακοινώσει πως θα δείξει σε μαγνητοσκόπηση δοκιμές και αγώνα την Κυριακή. Άλμπερτ Παρκ, Μελβούρνη, Αυστραλία |
Αριθμός στροφών: 16 (6 αριστερές) |
Φρεναρίσματα: 8 ( 6 βίαια) |
Μήκος γύρου: 5.303km |
Ρεκόρ γύρου: 1:24.125 Μ.Σουμάχερ, Ferrari, 2004 |
Αριθμός γύρων: 58 |
Απόσταση: 307.574km |
Όριο ταχύτητας στο pit lane: 60km/h σε δοκιμές και αγώνα |
Οι επιλογές ελαστικών των οδηγών. Η πολύ μαλακή γόμα αναμένεται να πρωταγωνιστήσει στον αγώνα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα