GP Αυστραλίας: Τους γλεντάει ο Χάμιλτον!

GP Αυστραλίας: Τους γλεντάει ο Χάμιλτον!

Ο Βρετανός πρωταθλητής βρήκε την ευκαιρία απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου να καταρρακώσει το Φέτελ κερδίζοντας έτσι το ψυχολογικό πλεονέκτημα γι’ αύριο. 

Μετά τη λήξη των κατατακτήριων δοκιμών οι τρεις ταχύτεροι οδηγοί (Χάμιλτον, Ράικονεν, Φέτελ) βρέθηκαν στην καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου. Αν δεν έχετε παρακολουθήσει τις δοκιμές θα πρέπει ν’ αναφέρουμε ότι ο Χάμιλτον στο Q1 επιχείρησε 6 συνεχόμενους γύρους και έκανε τον ταχύτερο με μικρή διαφορά από το Ράικονεν στο 3ο πέρασμα. Στο Q2 ο Φέτελ ήταν ταχύτερος πραγματοποιώντας δεύτερη προσπάθεια. Στο Q3 στην πρώτη προσπάθεια η διαφορά ανάμεσα σε Χάμιλτον, Φέτελ, Φερστάπεν ήταν στα χιλιοστά του δευτερολέπτου και ξαφνικά στον τελευταίο γύρο με το χρονόμετρο να έχει σταματήσει ο Βρετανός πρωταθλητής κατέβασε 9 δέκατα αφήνοντας παγωμένους τους αντιπάλους του. Η τελική διαφορά από το 2ο Ράικονεν ήταν στα 660 χιλιοστά και από τον 3ο Φέτελ στα 670 χιλιοστά. Πολλές φορές στο παρελθόν έχουμε δει ανάλογες θεαματικές βελτιώσεις στο τέλος του Q3 από τις Mercedes οι οποίες αποδίδονταν σε μια ακραία χαρτογράφηση της υβριδικής μηχανής.

Φυσιολογικά στη συνέντευξη Τύπου ήρθε η ερώτηση προς το Φέτελ: Σας προβληματίζει η διαφορά από τη Mercedes πιστεύετε ότι οφείλεται σε ακραία χαρτογράφηση ‘party mode’ στη μηχανή του Λιούις;

Σεμπάστιαν Φέτελ: Δεν ξέρω. Δεν έχω δει τις δοκιμές. Νόμιζα ότι έχω πλεονέκτημα. Προφανώς η διαφορά είναι μεγαλύτερη απ’ ότι περιμέναμε, επτά δέκατα είναι πολύ. Ποντάρουμε ότι θα είμαστε πιο κοντά αύριο.

Λιούις Χάμιλτον: Σε διαβεβαιώνω ότι δεν υπάρχει ακραία χαρτογράφηση. Χρησιμοποιώ την ίδια από το Q2 ως το τέλος του Q3. Δεν υπάρχει κάτι έξτρα.

Σεμπάστιαν Φέτελ: Τότε τι έκανες πριν?

Λιούις Χάμιλτον: Εε;

Σεμπάστιαν Φέτελ: Τι έκανες πριν;

Λιούις Χάμιλτον: Περίμενα να κάνω έναν καλό γύρο για να σβήσω το χαμόγελο από το πρόσωπό σου.



Αξίζει να τονιστεί ότι αύριο αναμένεται στρατηγική 2 αλλαγών
(US/US/SS) από τους τρεις πρώτους. Αν ο Χάμιλτον αναγκαστεί να μπει πρώτος μπορεί κάλλιστα η Ferrari να χρησιμοποιήσει τον ένα της οδηγό για να τον φρενάρει πριν τη 2η αλλαγή, ευνοώντας τον άλλο. Ή να βάλει στον έναν οδηγό τη μαλακή γόμα καθιστώντας τον εμπόδιο για το Χάμιλτον. Προσοχή χρειάζεται και ο Φερστάπεν που εκκινεί 4ος αλλά με την πολύ μαλακή γόμα της Pirelli. Καθότι οι τρεις πρώτοι έχουν την πάρα πολύ μαλακή είναι πιθανόν ο Ολλανδός να βρεθεί μπροστά τους μετά το 1ο πιτ στοπ και να επιχειρήσει μια αλλαγή βάζοντας τη μαλακή γόμα. Ο αγώνας εκκινεί αύριο στις 08:10 ώρα Ελλάδος (COSMOTE). 

ΣΧΟΛΙΑ (14)

Giorgos

Τελικά ποιος γλεντάει ποιόν:

Bernie

Τι τιτλος ειναι αυτος; Αισχος!

ΝΠ

Ωραία γλέντια κάνει ο Χάμιλτον, φωστήρα... Θα τα επισκεφτούμε...

Γράψε τώρα!

Γράψε μας τώρα ποιος γλεντάει ποιον αντικειμενικέ Πουρναράκη !

bs

αντι να παρακολουθούμε αγωνες Φ1, παρακολουθούμε αγωνες Πιτ στοπ, και κουτσομπολια απο τον εναν γελοίο στον αλλο τρόμπα και τουμπαλιν. Τσίρκο με ζωα έγινε η Φ1

iceman

Ξέρουμε για ποιον λόγο κάθονται ανάποδα οι Φέττελ/Ράικκονεν; Δε θα έπρεπε να είναι ο 2ος οδηγός στα αριςτερά; Καλή σεζόν να έχουμε...

aisxos

λείπει ο Μοντόγιας κ χορεύουν τα ασημι κουναβια

Κρητικός

Μεγάλε , τι είπες τώρα !!! Μοντόγιας !! Ο πιο φαντεζί οδηγός ever !! Super θεαματικός !! Και προσγειωμένος σαν άνθρωπος ! Πάντως για να λέμε την αλήθεια, ακόμη και να οδηγούσε σήμερα, πάλι τα ασημένια βέλη θα ήταν πρώτα διότι είναι πολύ "μπροστά" ! Εκτός και αν ο Χουάν Πάμπλο οδηγούσε ένα mercedes , οπότε αυτό θα ήταν το καλύτερο για εμάς !!!

Κωστας1989

Ίσως ο πιο ολοκληρωμένος πλεον οδηγός της φ1.

MERCEDES AMG F1

Επιτελους αρχισε το σοου, απολαυστε τα ασημενια βελη να κεντανε...

Φαααααααααααπππππππ στο σβέρκο

Πάλι τον κοκκίνισε από πίσω... τον Φετελάκο ο Χάμιλτον!

@@

Πως ειναι ο αερας πισω απο τον Αλονσο;;;

FERRARI

Φαααααααααπππππππ στο σβερκο ο Φετελακος τον Χαμιλτον. Μηδενα προ του τελους...............

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

mtx

Γραμμάτια, τοκογλυφικά επιτόκια, εκβιασμοί και πολύ «μαύρο» χρήμα αποτελούν μερικά από τα βασικά χαρακτηριστικά που χαρακτηρίζουν σήμερα την ελληνική αγορά αυτοκινήτου έπειτα από 9 χρόνια κρίσης και εν μέσω capital controls.

Pony

Με αφορμή το άρθρο του Τάκη Τρακουσέλλη «Ελλάς, πού είναι η αυτοκινητοβιομηχανία σου;», λάβαμε την παρακάτω επιστολή-απάντηση από τον κ. Πέτρο Κοντογούρη, Πρόεδρο της NAMCO International η οποία κατασκεύαζε στο παρελθόν το περίφημο Pony.

Nissan

Το best seller της κατηγορίας των SUV, Nissan Qashqai θα έχει πλέον μια αναβαθμισμένη έκδοση του 1.5 dCi πετρελαιοκινητήρα, όπως επίσης και ένα νέο τούρμπο βενζινοκινητήρα στα 1,3 λίτρα.