Η νέα παγκόσμια καμπάνια της F1 που ξεκινά το ερχόμενο Σαββατοκύριακο από το Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης έχει ως τίτλο: «Μηχανολογική παράνοια».
Τάκης Πουρναράκης
Δημοσιοποιήθηκε σήμερα για πρώτη φορά και έχει συγκεκριμένο σενάριο το οποίο στηρίζεται στη παρουσία φιλάθλων νεαρών και μεγαλύτερων από διάφορες χώρες σε αεροδυναμική σήραγγα. Η κεντρική ιδέα είναι η συναρπαστική αλληλουχία καταστάσεων ανάμεσα στο χάος και στον έλεγχο. Πρόκειται για το πρώτο από μια σειρά video clip τα οποία θα δημιουργούνται μετά από κάθε αγώνα. Εδώ μπορείτε να δείτε το πρώτο video που δημοσιοποιήθηκε σήμερα στα κανάλια των Social Media της F1.
Το πρόγραμμα Female Founders Hub @ Hospitality, από το WHEN και με την ουσιαστική υποστήριξη της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, προσφέρει ευκαιρίες μάθησης, mentoring και δικτύωσης σε γυναίκες επαγγελματίες του HORECA.
Οι μοναδικές φόρμουλες της LA VIE EN ROSE κάνουν κάθε στιγμή ομορφιάς να μοιάζει με μικρή γιορτή – Ποιες είναι οι κορυφαίες επιλογές που θα μονοπωλήσουν τη φετινή λίστα δώρων.
Σε μια εποχή που όλα τρέχουν, πιέζουν και μικραίνουν, θα ήθελες να υπάρχουν κάποιες μικρές απολαύσεις που θα μπορείς να τις απολαμβάνεις λίγο περισσότερο, όπως τη νέα ΙΟΝ Σοκοφρέτα Double Choco