Ταξιδεύουμε με το Toyota Prius 4ης γενιάς!
Ταξιδεύουμε με το Toyota Prius 4ης γενιάς!
Συμπληρώνουμε 300km πίσω από το τιμόνι του νέου Prius από Ολυμπία έως Ελευσίνα.
Το νέο Prius είναι ένα υβριδικό μοντέλο που παρουσιάστηκε πέρυσι. Πρόκειται για το Prius 4ης γενιάς, με πολλά εξελιγμένα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας αλλά και εξοικονόμησης ενέργειας.
Το Prius παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1997. Πρόκειται για πλατφόρμα που και στις 4 γενιές της είναι μοναδική και αφορά σε μοντέλο με υβριδική μηχανή. Στο σχήμα έχει δοθεί έμφαση στην αεροδυναμική απόδοση και όχι στο συναίσθημα, ενώ στο εσωτερικό κυριαρχεί μια διαφορετική λογική, αρκετά φουτουριστική μια λογική που απλοποιεί τα πράγματα περιπλέκοντάς τα!
Η μπαταρία ανακτά περισσότερη ενέργεια, που σημαίνει ότι χρησιμοποιείτε περισσότερο
Το Prius παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1997. Πρόκειται για πλατφόρμα που και στις 4 γενιές της είναι μοναδική και αφορά σε μοντέλο με υβριδική μηχανή. Στο σχήμα έχει δοθεί έμφαση στην αεροδυναμική απόδοση και όχι στο συναίσθημα, ενώ στο εσωτερικό κυριαρχεί μια διαφορετική λογική, αρκετά φουτουριστική μια λογική που απλοποιεί τα πράγματα περιπλέκοντάς τα!
Η μπαταρία ανακτά περισσότερη ενέργεια, που σημαίνει ότι χρησιμοποιείτε περισσότερο
η ηλεκτρική λειτουργία EV. Η μετάβαση μεταξύ ηλεκτροκίνησης και βενζινοκίνησης δε γίνεται αντιληπτή ενώ ακόμη και με το γκάζι πατημένο τέρμα ο θόρυβος από τη μετάδοση είναι ελάχιστος. Το νέο Prius είναι σβέλτο στο δρόμο με μια εξαιρετική αίσθηση χειρισμού, χάρη στο χαμηλότερο κέντρο βάρους, την ενισχυμένη ανάρτηση (McPherson εμπρός, διπλά ψαλίδια πίσω) και ένα υβριδικό σύστημα που παρέχει ακόμη περισσότερη γραμμική ισχύ. Παραδοσιακά στο εσωτερικό το Prius διαθέτει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας: Έγχρωμη τεχνολογία Head Up Display (HUD) που προβάλλει πληροφορίες πάνω στο παρμπρίζ, ακριβώς στο ύψος του οπτικού σας πεδίου. Επίσης υπάρχουν δύο έγχρωμες TFT οθόνες 4,2˝ στον πίνακα οργάνων - την κύρια οθόνη και την οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, η οποία παρέχει εύκολη πρόσβαση σε πληροφορίες για την οδήγηση, το ηχοσύστημα, το σύστημα πλοήγησης, τον κλιματισμό και τα προειδοποιητικά μηνύματα ασφαλείας. Το σύστημα ασύρματης φόρτισης τηλεφώνου, σας
επιτρέπει να παραμένετε συνδεδεμένοι εύκολα, χωρίς χρήση καλωδίων.
Μας πρότεινε να ξεκουραστούμε στις 2 ώρες οδήγησης, λίγο πριν το ΣΕΑ. Γίνονται;
Το ολοκληρωμένο πακέτο ενεργητικής ασφάλειας Toyota Safety Sense που διαθέτει το Prius περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: Σύστημα Αποφυγής Πρόσκρουσης με Προστασία Πεζών, Σύστημα Ειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας, Αυτόματη Λειτουργία Προβολέων, Σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων Κυκλοφορίας, Adaptive Cruise Control, Σύστημα Προειδοποίησης Οπισθοπορίας σε διασταύρωση, Σύστημα Ένδειξης Τυφλού Σημείου. Επιπλέον στην κεντρική οθόνη προβάλλεται το σύστημα Toyota Touch & Go ένα έξυπνο και εύχρηστο σύστημα πολυμέσων που παρέχει πληροφορίες και ψυχαγωγία, ενώ παράλληλα σας συνδέει με τον έξω κόσμο. Η κομψή tablet-style οθόνη αφής 7 ιντσών με χειριστήρια drag & flick περιλαμβάνει ένα προηγμένο σύστημα ήχου
που είναι συμβατό με συσκευές USB, iPod και smartphones. Το σύστημα πλοήγησης διαθέτει ευρωπαϊκούς χάρτες πλήρους κάλυψης, λειτουργίες παράκαμψης και οικολογικής διαδρομής, προβολή χάρτη σε 2D και 3D, ενημερώσεις για την κυκλοφοριακή κίνηση σε πραγματικό χρόνο και δυνατότητα για online τοπικές αναζητήσεις σημείων ενδιαφέροντος . Το σύστημα πολυμέσων περιλαμβάνει επίσης τεχνολογία Bluetooth για κλήσεις hands-free και κάμερα οπισθοπορίας για εύκολη στάθμευση.
Εμείς οδηγήσαμε το Prius από την Αρχαία Ολυμπία έως τη Ελευσίνα. Σε μια διαδρομή που περιλαμβάνει κίνηση σε επαρχιακό δρόμο με στροφές αλλά και Εθνική Οδό. Αναμφίβολα το δυνατό του κομμάτι είναι μέσα στην πόλη όμως η κίνηση σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας δεν ενέχει κανένα συμβιβασμό. Αθόρυβο, άνετο με ενδοτική ανάρτηση, καλό κράτημα και περίσσεια ενέργειας για ένα σβέλτο προσπέρασμα το Prius 4ης γενιάς δεν έχει κανένα από τα μειονεκτήματα των προηγουμένων γενιών. Ακόμη και η αίσθηση οδήγησης ικανοποιεί μέχρι και τον βιαστικό οδηγό, το στυλ του οποίου σε καμία περίπτωση δε συνάδει με τον υβριδικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Το Prius είναι πλέον ένα ολοκληρωμένο υβριδικό μοντέλο και συνεχίζει να αποτελεί προπομπό των πραγμάτων που θα έρθουν στην αυτοκίνηση. Επαναλαμβάνουμε λοιπόν τον τίτλο που είχαμε χρησιμοποιήσει 20 χρόνια πριν: «Το μέλλον σήμερα».
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 1799 cc
Ισχύς: 122 PS /5200rpm
Ροπή: 28.6 kgm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Συνεχώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης CVT
Τελική ταχύτητα: 180 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 10.6 sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 4,9 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 70 gr/km
Βάρος: 1375kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.540 x 1.760 x 1.470 mm
Χώρος αποσκευών: 502 - 1.557lt σε διθέσια διαμόρφωση
Τέλη κυκλοφορίας: 0€
Τιμή: 30.365 ευρώ
επιτρέπει να παραμένετε συνδεδεμένοι εύκολα, χωρίς χρήση καλωδίων.
Μας πρότεινε να ξεκουραστούμε στις 2 ώρες οδήγησης, λίγο πριν το ΣΕΑ. Γίνονται;
Το ολοκληρωμένο πακέτο ενεργητικής ασφάλειας Toyota Safety Sense που διαθέτει το Prius περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: Σύστημα Αποφυγής Πρόσκρουσης με Προστασία Πεζών, Σύστημα Ειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας, Αυτόματη Λειτουργία Προβολέων, Σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων Κυκλοφορίας, Adaptive Cruise Control, Σύστημα Προειδοποίησης Οπισθοπορίας σε διασταύρωση, Σύστημα Ένδειξης Τυφλού Σημείου. Επιπλέον στην κεντρική οθόνη προβάλλεται το σύστημα Toyota Touch & Go ένα έξυπνο και εύχρηστο σύστημα πολυμέσων που παρέχει πληροφορίες και ψυχαγωγία, ενώ παράλληλα σας συνδέει με τον έξω κόσμο. Η κομψή tablet-style οθόνη αφής 7 ιντσών με χειριστήρια drag & flick περιλαμβάνει ένα προηγμένο σύστημα ήχου
που είναι συμβατό με συσκευές USB, iPod και smartphones. Το σύστημα πλοήγησης διαθέτει ευρωπαϊκούς χάρτες πλήρους κάλυψης, λειτουργίες παράκαμψης και οικολογικής διαδρομής, προβολή χάρτη σε 2D και 3D, ενημερώσεις για την κυκλοφοριακή κίνηση σε πραγματικό χρόνο και δυνατότητα για online τοπικές αναζητήσεις σημείων ενδιαφέροντος . Το σύστημα πολυμέσων περιλαμβάνει επίσης τεχνολογία Bluetooth για κλήσεις hands-free και κάμερα οπισθοπορίας για εύκολη στάθμευση.
Εμείς οδηγήσαμε το Prius από την Αρχαία Ολυμπία έως τη Ελευσίνα. Σε μια διαδρομή που περιλαμβάνει κίνηση σε επαρχιακό δρόμο με στροφές αλλά και Εθνική Οδό. Αναμφίβολα το δυνατό του κομμάτι είναι μέσα στην πόλη όμως η κίνηση σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας δεν ενέχει κανένα συμβιβασμό. Αθόρυβο, άνετο με ενδοτική ανάρτηση, καλό κράτημα και περίσσεια ενέργειας για ένα σβέλτο προσπέρασμα το Prius 4ης γενιάς δεν έχει κανένα από τα μειονεκτήματα των προηγουμένων γενιών. Ακόμη και η αίσθηση οδήγησης ικανοποιεί μέχρι και τον βιαστικό οδηγό, το στυλ του οποίου σε καμία περίπτωση δε συνάδει με τον υβριδικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Το Prius είναι πλέον ένα ολοκληρωμένο υβριδικό μοντέλο και συνεχίζει να αποτελεί προπομπό των πραγμάτων που θα έρθουν στην αυτοκίνηση. Επαναλαμβάνουμε λοιπόν τον τίτλο που είχαμε χρησιμοποιήσει 20 χρόνια πριν: «Το μέλλον σήμερα».
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 1799 cc
Ισχύς: 122 PS /5200rpm
Ροπή: 28.6 kgm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Συνεχώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης CVT
Τελική ταχύτητα: 180 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 10.6 sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 4,9 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 70 gr/km
Βάρος: 1375kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.540 x 1.760 x 1.470 mm
Χώρος αποσκευών: 502 - 1.557lt σε διθέσια διαμόρφωση
Τέλη κυκλοφορίας: 0€
Τιμή: 30.365 ευρώ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα