GP Ρωσίας: Παρθενική νίκη για Μπότας!

GP Ρωσίας: Παρθενική νίκη για Μπότας!

Σ' έναν έντονο αγώνα όπου κανείς δεν προσπέρασε κανέναν, ο Μπότας πήρε κεφάλι στην εκκίνηση και διατηρήθηκε εκεί ως την καρό σημαία παρά την πίεση του Φέτελ.

Τελικά όλα κρίθηκαν στην εκκίνηση στο Ρώσικο GP. Ο Βάλτερι Μπότας από την 3η θέση πετάχτηκε καλύτερα πέρασε τα Ferrari και διατηρήθηκε μπροστά από το Φέτελ στα φρένα για την 2η στροφή. Από κει και πέρα ο Φινλανδός έκανε ένα πολύ μετρημένο, αλάνθαστο αγώνα και έφτασε στην 1η νίκη της καριέρας του στον 4ο αγώνα του για λογαριασμό της Mercedes.

Πριν το σβήσιμο των κόκκινων φώτων εγκατέλειψε ο Αλόνσο με πρόβλημα στην υβριδική μηχανή. Αυτό υποχρέωσε τον αλυτάρχη να δώσει έναν επιπλέον γύρο σχηματισμού. Έτσι οι αγωνιστικοί γύροι μειώθηκαν από τους 53 στους 52.



Οι Ferrari βρέθηκαν πίσω από το Μπότας στην εκκίνηση.

To σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε τις Ferrari να κάνουν κακή εκκίνηση.
Ειδικά ο Ράικονεν έπεσε στην αρχή 4ος πίσω και από το Χάμιλτον. Ο Μπότας βρέθηκε επικεφαλής μπροστά από το Φέτελ. Ο Ράικονεν αμέσως πήρε πίσω τη θέση από το Χάμιλτον.



Η στιγμή της σύγκρουσης Γκροζάν - Πάλμερ.

Πίσω τους τράκαραν οι Γκροζάν - Πάλμερ και εγκατέλειψαν.
Αντίστοιχα υπήρχε επαφή Χούλκενμπεργκ, Στρόλ αμφότεροι συνέχισαν όμως. Στον 10ο γύρο έμεινε από υπερθέρμανση στο πίσω δεξιά φρένο ο Ρικιάρντο με τη Red Bull. Συνολικά οι Ταύροι ήταν εκτός ρυθμού και ανταγωνισμού σήμερα. Οι διαφορές ανάμεσα στους πρώτους τέσσερις άρχισαν ν' ανοίγουν και ο Μπότας μπήκε πρώτος για αλλαγή ελαστικών στον 28ο γύρο. Έβαλε όπως ήταν αναμενόμενο την πολύ μαλακή γόμα της Pirelli και μ' αυτή διένυσε τους 24 γύρους που απέμεναν ως το πέσιμο της καρό σημαίας. Θα περίμενε κανείς στη Ferrari να βάλουν στον αμέσως επόμενο γύρο στα πιτ το Φέτελ. Δεν το έκαναν. Έβαλαν το Ράικονεν στον 30στό γύρο, στον 31ο μπήκε ο Χάμιλτον και ο Φέτελ στον 35ο. Ο Γερμανός κατάφερε να κρατηθεί με τη πάρα πολύ μαλακή γόμα χωρίς να χάσει ιδιαίτερα σε χρόνο. Όταν μπήκε ο Μπότας η διαφορά ήταν στα 3 sec όταν βγήκε ο Φέτελ ήταν στα 4.7sec και απέμεναν 17 γύροι για το πέσιμο της καρό σημαίας.



Ο Φέτελ έχασε περίπου 1sec στο πιτ στοπ γιατί δεν εφάρμοσε αμέσως στην πλύμνη ο εμπρός αριστερά τροχός με αποτέλεσμα να χρειαστεί να κάνει δεύτερη κίνηση ο μηχανικός.


Ο Φέτελ πίεσε, ο Μπότας αντιδρούσε η διαφορά μειώθηκε αργά
και τελικά φτάσαμε στους τελευταίους 4 γύρους για να πέσει κάτω από το 1 sec ώστε να έχει ο Φέτελ, DRS. Ο Μπότας όμως ήταν αλάνθαστος και δεν έδωσε το δικαίωμα στο Φέτελ να βρεθεί σε απόσταση βολής και να επιχειρήσει κάτι. Λεπτομέρειες όπως ένα χαμένο δευτερόλεπτο στα πιτ ή μερικά δέκατα μέχρι να κάνει στην άκρη ο Μάσα δεν αλλάζουν τη συνολική εικόνα. Το πέσιμο της καρό σημαίας βρήκε το Φινλανδό να πανηγυρίζει έξαλλα την πρώτη του νίκη. Αντίστοιχα ο Ράικονεν βρέθηκε για πρώτη φορά φέτος στο βάθρο. Πολύ γκρίνια από το Χάμιλτον που δεν μπορούσε να κινηθεί στο ρυθμό των τριών πρώτων. Ο Βρετανός έκανε έναν μέτριο αγώνα και έτσι είδε τη διαφορά στη βαθμολογία από τον πρωτοπόρο Φέτελ να ανοίγει άλλους 6 βαθμούς.



Ο Μπότας πανηγυρίζει έξαλλα την παρθενική του νίκη, στην αγκαλιά των μηχανικών της Mercedes.


Ο Φέτελ προηγείται με 86 βαθμούς και ακολουθεί ο Χάμιλτον με 73 βαθμούς,
ο Μπότας με 63 και ο Ράικονεν με 49 βαθμούς. Αντίστοιχα στο πρωτάθλημα κατασκευαστών η Mercedes προηγείται με 136 βαθμούς και ακολουθεί η Ferrari με έναν βαθμό λιγότερο (135 βαθμούς).

Συνολικά σήμερα ήταν ένας αγώνας στον οποίο έχασε ο Φέτελ και κέρδισε ο Μπότας.
Ο Φινλανδός πήρε κεφάλι στην εκκίνηση και κρατήθηκε παρά την πίεση του Γερμανού. Πιθανόν αν στη Ferrari είχαν επιχειρήσει να τραβήξουν νωρίτερα το Φέτελ στα πιτ από το Μπότας το αποτέλεσμα να ήταν διαφορετικό. Με υποθέσεις όμως δεν κερδίζονται αγώνες. Επίσης καθότι αυτό που μετράει είναι το πρωτάθλημα, αφήνουμε ερωτηματικά για το πόσο έπρεπε να ρισκάρει ο Φέτελ να περάσει το Μπότας για να πάρει τη νίκη. Η δεύτερη θέση του έδωσε +6 βαθμούς από το Χάμιλτον. Αν χτυπούσαν στην προσπάθεια για τη νίκη και έβγαιναν εκτός Μπότας - Φέτελ αυτό θα κόστιζε 18+6=24 βαθμούς στη μάχη του τίτλου. Μια μάχη που όλα δείχνουν ότι θα κριθεί στις λεπτομέρειες.



O Μπότας μετά τη λήξη του αγώνα τόνισε
ότι στόχος του είναι η κατάκτηση του τίτλου και θα συνεχίσει να πιέζει όσο μπορεί προς αυτή την κατεύθυνση. Ο Φέτελ συνεχάρη το Φινλανδό και προς τιμήν του παραδέχτηκε ότι είναι άξιος νικητής. Ο Ράικονεν δήλωσε ικανοποιημένος που ανέβηκε στο βάθρο και υποσχέθηκε ακόμη πιο ψηλά στους επόμενους αγώνες.

Συνολικά η τελική κατάταξη διαμορφώθηκε ως εξής:



Επόμενος αγώνας το Ισπανικό GP στις 14/5.

Best of Network

ΣΧΟΛΙΑ (23)

@ Kert

δεν εχει φανφάρες αποψε;;;;

ΘΩΜΑΣ ΚΕΦΑΛΑΣ

απο τοτε που αλλαξαν τους κανονισμους , χωρις ανεφοδιασμους και ελευθερια στα ελαστικα η f1 εχασε καθε ενδιαφερων , δυστηχως. κανενα προσμερασμα χα χα καθε φορα με περνει ο υπνος.

maik

ΕΠΕΙΔΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥΣ .....ΟΙ ΑΡΡΩΣΤΟΙ ΝΑ ΦΟΡΕΣΟΥΝ ΠΑΛΤΟ .....ΣΤΟΥΣ -13 ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΚΡΥΟ.....ΣΗΜ.ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΙΔΙΚΗ ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΝΙΚΗ Ο T.NEUVILLE HYUNDAI i20 ΑΠΟ ΤΟΝ E.EVANS FORD FIESTA ΓΙΑ 0.7 !!!!!! ΣΤΟ WRC ΣΤΗΝ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ ..

κωστας

Πρωτη φορα μετα απο χρονια τοσο δυνατο και αμφιροπο wrc αντε να ξαναδουμε το ακροπολις εκει που του πρεπει και να παρουμε παλι τα βουνα αντε γιατι το κοντερ εγραψε 50 ετη κι εχουμε μεινει πισω.......Παντως στο wrc ρισκαραν και πετυχαν. Δυνατοτερα αυτοκινητα μεγαλυτερη ελευθερια στους μηχανικους και ανακατεμα της τραπουλας σε καθε αγωνα.ΥΓ ας καταργηθουν επιτελους οι υβριδικες ηλεκτρικες σκουπες ας περιοριστουν τα ηλεκτρονικα συστηματα διαχειρισης για να γινει το σπορ της φ1 πιο οδηγοκεντρικο.Να δουμε επιτελους μονοθεσια στα ορια να προσπερνουν αλλους στην πιστα!!!!!!!!

Μ.Γ

ΟΠΩΣ ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ "ΟΥΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ (ΔΕΥΤΕΡΗ ΝΙΚΗ ΤΙΣ HYUNDAI TO 2017 ΣΤΟ WRC ) ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ Ο ΜΠΟΤΑΣ........ΟΥΠΣ. ΣΥΓΓΝΩΜΗ Ο ΣΟΡΝΤΟ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΗ ΜΠΡΟΣΤΑ Ο ΝΕΒΙΛ. Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ. (ΟΠΟΥ ΜΠΟΤΑΣ ΒΑΛΤΕ ΟΤΙ ΟΝΟΜΑ ΘΕΛΕΤΕ)

germanotsolias

και παλι στο τελος παντα κερδιζουν οι γερμανοι .... φυσικα το ιδιο θα ελεγα αν κερδιζε ο φεττελ ...

Κάτι πρέπει να αλλάξουν...

0 προσπεράσματα...

viva

phelipe, να βγεις να ζητησεις συγνωμη. Μηπως...

Μερτσεντε

Που ειναι τωρα λοβοτομημενα να πουν κατι για φεραρι;Παλι την πλατη της Μερκ.Ξυδακι στο ασχημο μπουλη αντεμπαραν.

ante kala

απιστευτος Μασα! κατωτερος των περιστασεων! ελεινος το λιγοτερο που μπορω να πω! ειναι ενα μεγαλο μηδενικο επαιξε εναντιον της φεραρι τα συγχαρητηρια μου! ηταν ενα τιποτα τωρα ειναι ενας μισητος looser!

κωστας

Δεν καθορισε το αποτελεσμα ο μασα δυστυχως ηταν αδυνατο για τον φετελ να περασει στον τελευταιο γυρο.Παμε γερα για νικη στην ισπανια τωρα!!!!!!Forza scuderia.

Ringo

Γιατί νομίζεις οτι τον έβαλαν για αλλαγη ελαστικών για δεύτερη φορα και έχασε την έκτη θέση;;!!! Δεν υπήρχε λόγος κανένας !! Απλα .... για να παίξει τον ρόλο του αν χρειαστεί . Μια ζωή κουφάλα οδηγός ήταν !!

Aldebaran

Με το ζόρι νίκη και κυρίως λόγω εκκίνησης της Mercedes σε μια πίστα που θεωρητικά τους ευννοούσε.

Eicke

Συγχαρητηρια στον Μποτας γιατι γιατι αξιζε τη νικη. Απογοητευση ο Χαμιλτον. Απο κει και περα ,κατι γνωστοι γραφικοι με την ακατασχετη μπουρδολογια των προηγουμενων 2 ημερων ας αφησουν τις αναλυσεις και ας πανε αυριο να "πιασουν τον Μαη" για παρηγορια. Ορισμενοι καλυτερα να μασατε παρα να μιλατε.

viva

viva phelipe....

viva

viva phelipe ..

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

Jeep-Renegade-2015-800-69

Ένας μήνας περίπου έχει μεσολαβήσει από τότε που η Jeep πέρασε στη δικαιοδοσία της FCA Greece στη χώρα μας. Oι ιδιοκτήτες της μάρκας μας εξέφρασαν τα παράπονά τους αναφέροντας πως δεν γνωρίζουν που θα απευθυνθούν για την τεχνική τους υποστήριξη. Εμείς ρωτήσαμε την ελληνική εισαγωγική για το θέμα και σας παρουσιάζουμε τα αποτελέσματα του ρεπορτάζ μας.

190417131216_08710ee4-porsche-911-speedster-1-chariatis-1000a

Η Porsche μας ταξιδεύει στο παρελθόν, συνδυάζοντας παράλληλα την τεχνολογία του σήμερα, παρουσιάζοντας τη νέα 911 Speedster.