F1, Mercedes: Μια τεχνική ματιά στη νέα W07!
F1, Mercedes: Μια τεχνική ματιά στη νέα W07!
Η ολοκαίνουργια Mercedes F1 πάτησε πίστα σήμερα το πρωί στη Βαρκελώνη όπου ήδη έχει συμπληρώσει τους πρώτους 40 γύρους στα χέρια του Λιούις Χάμιλτον.
Το νέο μονοθέσιο έχει βαρύ φορτίο καθώς μ’ αυτό οι Γερμανοί θέλουν να υπερασπιστούν τους τίτλους σε οδηγούς και κατασκευαστές που κατέχουν τα τελευταία δυο χρόνια. Πιθανόν το μονοθέσιο που εικονίζεται στις φωτογραφίες να μην έχει την τελική μορφή που θα δούμε στην Αυστραλία αν και όπως ξεκαθάρισε ο διευθυντής μηχανολογίας της ομάδας, Πάντι Λόου δεν υπάρχουν χρονικά περιθώρια για μεγάλες αλλαγές. Όμως δεν αποκλείεται να δούμε αλλαγμένο το εμπρός ρύγχος καθώς αυτό που εικονίζεται στις φωτογραφίες είναι το περσινό.
Ας δούμε μερικά ενδιαφέροντα σημεία της W07:
1. Το ρύγχος δε διαφέρει από το περσινό, πιθανόν αυτό ν’ αλλάξει.
2. Το μπράτσο του συστήματος διεύθυνσης βρίσκεται στην ίδια ευθεία με το κάτω ψαλίδι. Έτσι υπάρχουν λιγότεροι περιορισμοί και μικρότερες αεροδυναμικές αντιστάσεις. Επιπλέον χρησιμοποιούνται ως ενιαίος μορφοποιητής αέρα οι δυο διατάξεις.
3. Το ρύγχος αποσπάται από το σώμα του μονοθεσίου διαγώνια αφήνοντας μεγάλο άνοιγμα που διευκολύνει τις ρυθμίσεις. Επίσης μπορεί να τοποθετηθεί και μορφοποιητής από κάτω.
4. Το πλαϊνό αεροδυναμικό βοήθημα είναι πιο ψηλό από πέρυσι.
5. Οι καθρέπτες είναι πιο κοντά στο κόκπιτ και πιο μπροστά έτσι πιο πίσω έχει τοποθετηθεί μεγαλύτερο πτερύγιο.
Ας δούμε μερικά ενδιαφέροντα σημεία της W07:
1. Το ρύγχος δε διαφέρει από το περσινό, πιθανόν αυτό ν’ αλλάξει.
2. Το μπράτσο του συστήματος διεύθυνσης βρίσκεται στην ίδια ευθεία με το κάτω ψαλίδι. Έτσι υπάρχουν λιγότεροι περιορισμοί και μικρότερες αεροδυναμικές αντιστάσεις. Επιπλέον χρησιμοποιούνται ως ενιαίος μορφοποιητής αέρα οι δυο διατάξεις.
3. Το ρύγχος αποσπάται από το σώμα του μονοθεσίου διαγώνια αφήνοντας μεγάλο άνοιγμα που διευκολύνει τις ρυθμίσεις. Επίσης μπορεί να τοποθετηθεί και μορφοποιητής από κάτω.
4. Το πλαϊνό αεροδυναμικό βοήθημα είναι πιο ψηλό από πέρυσι.
5. Οι καθρέπτες είναι πιο κοντά στο κόκπιτ και πιο μπροστά έτσι πιο πίσω έχει τοποθετηθεί μεγαλύτερο πτερύγιο.
6. Το νέο μεγαλύτερο άνοιγμα αέρα περιέχει και το βασικό συμπιεστή ενώ παραμένουν και τα δυο αυτιά εκατέρωθεν.
7. Η γωνία της εισαγωγής αέρα βοηθά τη ροή στο εσωτερικό του ανοίγματος.
8. Το κάλυμμα του κινητήρα είναι λίγο φουσκωμένο εδώ ως αποτέλεσμα του μεγαλύτερου ανοίγματος αέρα.
9. Τα πλαϊνά ανοίγματα για την απαγωγή θερμότητας έχουν μεγαλώσει πιθανόν θα υπάρχει αύξηση ιπποδύναμης και αντίστοιχα αυξημένη ανάγκη ψύξης.
10. Σα συνέχεια του φουσκώματος έρχεται η διαμόρφωση στο πλάι και προς τα πίσω ώστε να στενεύει αρμονικά το τελείωμα του καλύματος.
11. Οι οπές σ’ αυτό το σημείο κατευθύνουν τον αέρα, περιμετρικά του πίσω τροχού μειώνοντας τις αντιστάσεις της μετωπικής του επιφάνειας και τους στροβιλισμούς
12. Επέστρεψαν οι μορφοποιητές ροής στο συγκεκριμένο σημείο.
13. Οι σύνδεσμοι έχουν βελτιστοποιηθεί αεροδυναμικά.
14. Δυο έξοδοι της βαλβίδας ανακούφισης βρίσκονται εκατέρωθεν της εξάτμισης.
15. Η οπή στο μικρό πτερύγιο «χτενίζει» τα καυσαέρια βελτιώνοντας την ισορροπία και την αεροδυναμική απόδοση.
Η W07 συμμετέχει από σήμερα μέχρι και την Πέμπτη στις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης που γίνονται στην πίστα του Μοντμελό στη Βαρκελώνη.
7. Η γωνία της εισαγωγής αέρα βοηθά τη ροή στο εσωτερικό του ανοίγματος.
8. Το κάλυμμα του κινητήρα είναι λίγο φουσκωμένο εδώ ως αποτέλεσμα του μεγαλύτερου ανοίγματος αέρα.
9. Τα πλαϊνά ανοίγματα για την απαγωγή θερμότητας έχουν μεγαλώσει πιθανόν θα υπάρχει αύξηση ιπποδύναμης και αντίστοιχα αυξημένη ανάγκη ψύξης.
10. Σα συνέχεια του φουσκώματος έρχεται η διαμόρφωση στο πλάι και προς τα πίσω ώστε να στενεύει αρμονικά το τελείωμα του καλύματος.
11. Οι οπές σ’ αυτό το σημείο κατευθύνουν τον αέρα, περιμετρικά του πίσω τροχού μειώνοντας τις αντιστάσεις της μετωπικής του επιφάνειας και τους στροβιλισμούς
12. Επέστρεψαν οι μορφοποιητές ροής στο συγκεκριμένο σημείο.
13. Οι σύνδεσμοι έχουν βελτιστοποιηθεί αεροδυναμικά.
14. Δυο έξοδοι της βαλβίδας ανακούφισης βρίσκονται εκατέρωθεν της εξάτμισης.
15. Η οπή στο μικρό πτερύγιο «χτενίζει» τα καυσαέρια βελτιώνοντας την ισορροπία και την αεροδυναμική απόδοση.
Η W07 συμμετέχει από σήμερα μέχρι και την Πέμπτη στις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης που γίνονται στην πίστα του Μοντμελό στη Βαρκελώνη.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα