LIVE

Κορωνοϊός

F1 – Mercedes: Σε λάθος κατεύθυνση οι αλλαγές του 2017!

F1 – Mercedes: Σε λάθος κατεύθυνση οι αλλαγές του 2017!

O επικεφαλής μηχανικός της Mercedes, Άλτο Κόστα πιστεύει πως οι κυοφορούμενες αλλαγές για το 2017 δεν είναι στη σωστή κατεύθυνση.

Η F1 δυο χρόνια μετά την υιοθέτηση της υβριδικής τεχνολογίας στις μονάδες ισχύος βρίσκεται σε δύσκολη κατάσταση καθώς σε 38 αγώνες η Mercedes έχει πάρει 32 νίκες. Αυτό κατά κύριο λόγο οφείλεται στη διαφορά απόδοσης που έχει η μονάδα ισχύος της, χωρίς να μηδενίζουμε την επίδραση από την οδηγική ικανότητα των Χάμιλτον (21 νίκες), Ρόσμπεργκ (11 νίκες), τη σχεδίαση των W05/06 αλλά και τα λάθη/υστέρηση των υπολοίπων.

Το θέαμα και η απήχηση που έχει στον κόσμο βαίνουν μειούμενα και οι ιθύνοντες προσπαθούν να δημιουργήσουν ένα πλαίσιο αλλαγών για ν’ αναστρέψουν αυτή την κατάσταση. Έχει τεθεί σα στόχος τα μονοθέσια να είναι πέντε με έξι δευτερόλεπτα ταχύτερα στο γύρο να υπάρχουν φαρδύτερα ελαστικά και νέο δραματοποιημένο αεροδυναμικό σχήμα. Ακόμη δεν έχουν δοθεί συγκεκριμένοι κανονισμοί γι’ αυτά ενώ ήδη ορίστηκαν μέσα στο 2016, 12 μέρες δοκιμών εξέλιξης για λογαριασμό της Pirelli ώστε να φτιάξει διαφορετικών διαστάσεων ελαστικά για το 2017.  



Ο επικεφαλής μηχανικός της Mercedes, Άλτο Κόστα δεν είναι τυχαίος, ο
54χρονος Ιταλός από την Πάρμα ξεκίνησε το 1988 στη Minardi προτού πάει στη Ferrari το 1995. Μετά την παραίτηση του Ρόρι Μπηρν το 2004 ο Κόστα ήταν υπό το Ρος Μπρον. Προήχθη για ν’ αναλάβει τεχνικός διευθυντής στην Ferrari τελικά το 2007 έχοντας δεξί του χέρι το Νικόλα Τομπάζη. Το 2011 έχασε τη θέση του από το Πατ Φράι και βρέθηκε μετά από λίγες μέρες στη Mercedes. Αποτέλεσε επιλογή του Ρος Μπρον που βρίσκονταν ακόμη στην ομάδα εκείνη την εποχή που θέτονταν οι βάσεις για τη σημερινή κυριαρχία. Πέρυσι και φέτος είναι επικεφαλής μηχανικός υπό τις εντολές του Πάντι Λόου.




Αναφερόμενος σε όσα σχεδιάζονται αυτή την εποχή, ο Κόστα τόνισε:
«Θα είναι πολύ δύσκολο να συνδυαστούν το πρόγραμμα του 2016 με το πρόγραμμα του 2017 όχι μόνο για μας αλλά γενικά. Θα έχουμε νέους κανονισμούς αλλά πολλά πράγματα σ’ αυτούς κατά τη γνώμη μας είναι λάθος όσον αφορά στη βελτίωση του θεάματος. Είμαστε υποχρεωμένοι να το πούμε αυτό. Ως μηχανικοί νιώθουμε ότι έχουμε κάνει ότι είναι δυνατόν ώστε τα μονοθέσια να μπορούν να προσπερνούν, τόσο στους προηγούμενους όσο και στους σημερινούς κανονισμούς. Το να πάμε σ’ ένα αεροδυναμικό σχήμα πολύπλοκο με μεγάλη κάθετη δύναμη θα κάνει κατά την άποψή μας πιο δύσκολα τα προσπεράσματα. Αυτό είναι που φοβόμαστε. Δεν μπορούμε να κάνουμε επίδειξη γιατί δεν υπάρχουν μονοθέσια όμως έχουμε εκφράσει τις ανησυχίες μας στις τεχνικές συσκέψεις της FIA. Το θέμα είναι ποια αλλαγή θα βελτιώσει τα προσπεράσματα και θα βοηθήσει να γίνουν ταχύτερα τα μονοθέσια. Πιστεύουμε πως πρέπει να βελτιωθεί περισσότερο η μηχανικά παραγόμενη πρόσφυση και όχι η αεροδυναμική απόδοση. Για μας ότι και να γίνει αποτελεί μεγάλη πρόκληση καθώς θέλουμε να συνεχίσουμε να κερδίζουμε το 2016 αλλά να είμαστε νικητές και στη μεγάλη αλλαγή κανονισμών. Αυτό θα είναι ένα φανταστικό αποτέλεσμα για μας ως οργανισμό. Θα δείξουμε πως η μηχανολογία μας έχει πολύ γερές βάσεις».


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (3)

Innm

Ε σίγουρα η Μερσέντες που κανει τώρα πλακιτσα στους υπολοιπους δεν θέλει να αλλάξουν οι κανονισμοί. Το ίδιο ήθελε καιβη Ρεντ Μπουλ πριν απο δύο χρόνια.

Συγχρονη οικονομια

Για μενα πρεπει το μονοθεσιο να μπορει να βγαλει τον αγωνα, χωρις ανεφοδιασμο. Αρα θα εχουμε οντως δυναμους κινητηρες με καλη καταλωση. Να μπορει να βγαλει τον αγωνα χωρις αλλαγη ελαστικων, αρα ελαστικα ανθεκτικα, υψηλων επιδοσεων. Αυτο ειναι το μελλον, οχι τα μπες βγες στα πιτς

κωστας

Κατα τη γνωμη μου, η θετικη κατευθυνση θα εχει στη βαση της την απομονωση του αυτοκινητου-οδηγου απο τα πιτς κατα την διαρκεια του αγωνα. Ο,τι αλλαγες σερυθμισεις η σε στρατηγικη θα πρεπει να γινονται στα πιτς (και πιτ στοπς) αλλα οχι με τηλεμετρια. Και ο οδηγος να αποφασιζει μονος του με ο,τι καταλαβαινει απο το αυτοκινητο. Να μπορει να αλλαζει ρυθμισεις απο μεσα, αλλα χωρις βοηθεια απο εξω. Και να δοθουν εναλλακτικες και ελευθερια σε λαστιχα και κιβωτια και ολα τα περιφερειακα. Να μπορουν να υπαρξουν διαφοροποιησεις οι οποιες παντα ηταν η πηγη του ενδιαφεροντος.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης