Ο νέος κινητήρας της Chery έχει το ρεκόρ θερμικής απόδοσης

Ο νέος κινητήρας της Chery έχει το ρεκόρ θερμικής απόδοσης

Η Chery παρουσίασε έναν νέο βενζινοκινητήρα, ο οποίος είναι ο αποδοτικότερος όλων αναφορικά με τη θερμική απόδοσή του.

Ο νέος κινητήρας της Chery έχει το ρεκόρ θερμικής απόδοσης

Η Chery, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης «Chery International User Summit» που πραγματοποιήθηκε στην πόλη Ούχου, ανακοίνωσε ότι δημιούργησε έναν νέο βενζινοκινητήρα ο οποίος έχει θερμοδυναμική απόδοση 48%.

Όπως ανακοίνωσαν τα στελέχη της για να το επιτύχουν αυτό εφάρμοσαν μια σειρά καινοτομιών οι οποίες φαντάζουν «ασυνήθιστες» ως τώρα.
Ο νέος κινητήρας της Chery έχει το ρεκόρ θερμικής απόδοσης

251103124912_chery-engine-kiniti

Κλείσιμο
Για παράδειγμα την εξαιρετικά υψηλή σχέσης συμπίεσης 26,0:1, την επανακυκλοφορία καυσαερίων σε ποσοστό έως 35%, την επίστρωση των θαλάμων καύσης με προηγμένη θερμική επεξεργασία για τη μείωση των τριβών και της αναπτυσσόμενης θερμοκρασίας σε αυτούς, όπως και την πιο αποδοτική λειτουργία του θερμοδυναμικού κύκλου «Miller», στον καινούργιο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα.

Η ποσοστιαία θερμοδυναμική απόδοση 48% εξισώνεται με την αντίστοιχη εντός σύγχρονου πετρελαιοκινητήρα. Σύμφωνα με την Chery, κάθε επιπλέον προστιθέμενη ποσοστιαία μονάδα στη θερμική απόδοση αντιστοιχεί σε κατά περίπου 2,5% μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και αντίστοιχα χαμηλότερη εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα.

Η τεχνολογία αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο της αρχιτεκτονικής τη οποία στην κινεζική εταιρεία ονομάζουν «Super Hybrid». Τα στελέχη της δήλωσαν ότι οι θερμικοί κινητήρες έχουν περιθώριο εξέλιξης με την εφαρμογή νέων τεχνικών και την ενίσχυση των συστημάτων υβριδισμού τους.
Ο νέος κινητήρας της Chery έχει το ρεκόρ θερμικής απόδοσης

Η Chery διαθέτει ήδη βενζινοκινητήρες, όπως ο 1.5 TDGI, οι οποίοι έχουν θερμική απόδοση που φτάνει το 44,5%, όταν η συνήθης τιμή είναι πλησίον του 40% ή την ξεπερνά ελάχιστα.

Ωστόσο, το εντυπωσιακό ποσοστό 48% έχει επιτευχθεί σε επίπεδο δοκιμών και σε μοντέλο κινητήρα προπαραγωγής. Η μεταφορά της τεχνολογίας σε βιομηχανική κλίμακα είναι δύσκολη, καθώς απαιτεί υψηλό κόστος επένδυσης, αλλαγή πολλών σταδίων στην παραγωγή των μοτέρ, τη χρήση νέων ακριβότερων υλικών και πιο σύνθετη τεχνολογία.

Επίσης, ακόμη και εάν επιτευχθεί αυτή η θερμοδυναμική απόδοση του κινητήρα και κατά την παραγωγή του σε ευρεία κλίμακα καθαυτού, η τελική τιμή εξαρτάται και από το συνολικό ενεργειακό αποτύπωμα του οχήματος έπειτα από την προσαρμογή του στο ευρύτερο σύστημα μετάδοσης, το οποίο έχει μεγαλύτερες απώλειες στην πράξη.
Ο νέος κινητήρας της Chery έχει το ρεκόρ θερμικής απόδοσης

Πάντως, όπως και να ’χει, ο νέος βενζινοκινητήρας του Ομίλου Chery αντιπροσωπεύει ένα τεχνολογικό άλμα στον συγκεκριμένο τομέα και δείχνει την πρόθεση των ανθρώπων της να επενδύσουν στους κινητήρες εσωτερικής καύσης για τη διατήρησή τους στα μελλοντικά μοντέλα της.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Δείτε Επίσης