«Χάσαμε ένα αεροσκάφος»: Οι δραματικές τελευταίες στιγμές πριν από τη μοιραία πτώση στη Φιλαδέλφια
Ντοκουμέντο που έφερε στη δημοσιότητα το Fox News αποκαλύπτει τις αγωνιώδεις προσπάθειες των χειριστών εναέριας κυκλοφορίας να έρθουν σε επαφή με το Learjet 55
Το ηχητικό από τον πύργο ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας σε αεροδρόμιο στη Φιλαδέλφεια των ΗΠΑ αποκαλύπτει τις στιγμές πριν από τη συντριβή του αεροσκάφους το βράδυ της Παρασκευής, ενώ μετέφερε ασθενή.
Και οι έξι επιβαίνοντες βρήκαν τραγικό θάνατο, αναφέρουν οι αμερικανικές Αρχές.
Το ντοκουμέντο που δημοσίευσε το Fox News Digital καταγράφει τις στιγμές κατά την απογείωση του αεροπλάνου. Οι χειριστές ακούγονται ακόμη να μιλούν καθώς προσπαθούσαν απεγνωσμένα να έρθουν σε επαφή με το Learjet 55 πριν αυτό συντριβεί.
Ακούστε το ηχητικό:
«Τι συμβαίνει εκεί κάτω;» ακούγεται να λέει ένας ελεγκτής. «Χάσαμε ένα αεροσκάφος. Δεν είμαστε ακριβώς σίγουροι για το τι συνέβη, προσπαθούμε να βγάλουμε άκρη», απαντά ένας άλλος ελεγκτής. «Το αεροδρόμιο θα κλείσει, οπότε δεν θα υπάρχουν εισερχόμενες και εξερχόμενες πτήσεις».
Η Jet Rescue Air Ambulance, η εταιρεία που διαχειριζόταν το αεροσκάφος, δήλωσε ότι έπρόκειτο για ένα Learjet 55 που αναχωρούσε από το αεροδρόμιο της Βορειοανατολικής Φιλαδέλφειας γύρω στις 6:30 μ.μ. τοπική ώρα (ξημερώματα Σαββάτου στην Ελλάδα). Το αεροσκάφος κατευθυνόταν στο Μισούρι.
Κλείσιμο
Η εταιρεία, όπως αναφέρει η New York Post, δήλωσε ότι στο αεροπλάνο επέβαιναν τέσσερα μέλη του πληρώματος (πιλότος, συγκυβερνήτης, γιατρός, νοσηλευτής), μια παιδιατρική ασθενής και η μητέρα της. Όλοι τους ήταν υπήκοοι του Μεξικού.
Η καταστροφή της Παρασκευής ήλθε μόλις 48 ώρες μετά τη φονική σύγκρουση μεταξύ αεροσκάφους της American Airlines και στρατιωτικού ελικοπτέρου κοντά στο Εθνικό Αεροδρόμιο Reagan, στην Ουάσινγκτον που είχε ως αποτέλεσμα το θάνατο 67 ανθρώπων.
Τα πιθανά αίτια της συντριβής
Συνταξιούχος πιλότος δήλωσε στο Fox News Digital ότι, με βάση το βίντεο της συντριβής και τον τρόπο με τον οποίο το αεροσκάφος χτύπησε στο έδαφος, η πιθανή αιτία ήταν ένα κράτημα στους κινητήρες κατά την απογείωση.
Εξήγησε ότι «το αεροπλάνο ήταν εκτός ελέγχου του πληρώματος» και είπε ότι «δεν ήταν ελεγχόμενη πτήση προς το έδαφος (CFIT)», όταν δηλαδή το αεροπλάνο προσκρούει στο έδαφος ενώ πιλότοι νομίζουν ότι είναι σε ασφαλή πορεία.
Προσθέτει ακόμη ότι μπορεί να υπήρξε δυσλειτουργία στα πτερύγια ή ακόμη και μετατόπιση φορτίου προς τα πίσω μέσα στην καμπίνα, πιθανόν από το φορείο που δεν ήταν καλά στερεωμένο.
Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Banana breads, σκανδιναβικά σέμλα με σαντιγί, cinnamon rolls, κρουασάν gianduja, brownies με αλμυρή καραμέλα και πολλές ακόμη high-quality επιλογές από τα premium bakeries της πόλης
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.