Ρωσία: Η Μόσχα μπορεί να διεκδικήσει αποζημιώσεις για το σαμποτάζ στους αγωγούς Nord Stream
Η Μόσχα αναμένει τα πορίσματα της έρευνας για το σαμποτάζ στους αγωγούς φυσικού αερίου Nord Stream και θα κινηθεί αναλόγως στη συνέχεια, είπε αξιωματούχος του ρωσικού υπουργείου Εξωτερικών
Η Μόσχα περιμένει το πόρισμα έρευνας για το σαμποτάζ στους αγωγούς φυσικού αερίου Nord Stream προτού υποβάλει αίτημα για αποζημίωση, μετέδωσε το ρωσικό κρατικό πρακτορείο ειδήσεων RIA, επικαλούμενο σημερινή δήλωση αξιωματούχου του ρωσικού υπουργείου Εξωτερικών.
Οι αγωγοί φυσικού αερίου στην Βαλτική υπέστησαν πέρυσι βλάβη από εκρήξεις και οι έρευνες που γίνονται δεν έχουν ακόμη καταλήξει σε πόρισμα σχετικά με το ποιος ευθύνεται.
Σύμφωνα με το RIA, ο επικεφαλής του τμήματος οικονομικής συνεργασίας του ρωσικού υπουργείου Εξωτερικών Ντμίτρι Μπιρισέφσκι απάντησε σε ερώτημα σχετικά με το θέμα της αποζημίωσης: "Η έρευνα δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί, αναμένουμε να παρουσιαστούν τα αποτελέσματά της στο Συμβούλιο Ασφαλείας (του ΟΗΕ), τότε θα αποφασίσουμε τι θα κάνουμε".
Η Ρωσία επιρρίπτει στις ΗΠΑ, τη Βρετανία και την Ουκρανία την ευθύνη για τις εκρήξεις στους αγωγούς, οι οποίες την απέκοψαν σε μεγάλο βαθμό από την επικερδή ευρωπαϊκή αγορά. Οι χώρες αυτές αρνούνται οποιαδήποτε ανάμειξη.
Το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ αρνήθηκε τη διεξαγωγή δικής του έρευνας για το συμβάν, αφήνοντας τη διεξαγωγή της στις κυβερνήσεις της Σουηδίας, της Δανίας και της Γερμανίας.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.