Μεθαμφεταμίνη 1,8 τόνου κατασχέθηκε στο Χονγκ Κονγκ
Δεν έχουν γίνει ακόμη συλλήψεις
Το Χονγκ Κονγκ πραγματοποίησε τη μεγαλύτερη κατάσχεση μεθαμφεταμίνης μέχρι σήμερα, αφού εντόπισε ένα φορτίο που έφτασε από το Μεξικό αξίας άνω του 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων HK (130 εκατομμύρια δολάρια), δήλωσαν οι αρχές το Σάββατο.
Οι τελωνειακοί υπάλληλοι εντόπισαν μια ποσότητα-ρεκόρ 1,8 τόνου υγρής μεθαμφεταμίνης, κρυμμένη σε χαρτοκιβώτια με νερό καρύδας καθ' οδόν για την Αυστραλία.
«Πιστεύουμε ότι η υγρή μεθαμφεταμίνη, υψηλής καθαρότητας, προήλθε από τη Νότια Αμερική. Συσκευάστηκε εκεί και στάλθηκε μέσω μιας περίπλοκης διαδρομής στο Χονγκ Κονγκ, για να σταλεί στην Αυστραλία», δήλωσε ο ανώτερος επιθεωρητής Lee Ka-ming, επικεφαλής του γραφείου έρευνας για ναρκωτικά στο τελωνείο του Χονγκ Κονγκ.
Δεν έχουν γίνει ακόμη συλλήψεις.
Πριν λίγες μέρες, οι Αρχές είχαν κατασχέσει μεθαμφεταμίνη αξίας $5,9 εκατ., που ήταν κρυμμένη σε ηλεκτρικούς μετασχηματιστές, και η οποία επίσης κατευθυνόταν προς την Αυστραλία.
Η κατάψυξη ωαρίων αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις της σύγχρονης αναπαραγωγικής ιατρικής, προσφέροντας στις γυναίκες τη δυνατότητα να διατηρήσουν τη γονιμότητά τους και να σχεδιάσουν το μέλλον τους με μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία.