LIVE

Κορωνοϊός

Ξένους τουρίστες όλο το χρόνο θέλει η Αθήνα - Τα σχέδια για το 2016

Ξένους τουρίστες όλο το χρόνο θέλει η Αθήνα - Τα σχέδια για το 2016

Oι φορείς που εμπλέκονται στον τουρισμό της πόλης, ενώνουν τις δυνάμεις τους κάτω από μία κοινή καμπάνια προώθησης της πρωτεύουσας

Τον στόχο να εξελιχθεί σε city break προορισμό, ώστε να προσελκύει περισσότερους επισκέπτες και κατά τους χειμερινούς μήνες θέτουν πλέον για την Αθήνα οι φορείς που εμπλέκονται στον τουρισμό της πόλης, ενώνοντας τις δυνάμεις τους κάτω από μία κοινή καμπάνια προώθησης της πρωτεύουσας.

Σύμφωνα μάλιστα με τα όσα ανέφερε χθές η κ. Ι. Παπαδοπούλου εκ μέρους της Διεθνής Αερολιμήν Αθηνών, στο πλαίσιο της παρουσίασης της νέας προσπάθειας "Speak Aθenian. Be an Aθenian" από το ΔΑΑ και τη Marketing Greece, στο εντεκάμηνο του 2015, η αύξηση της επιβατικής κίνησης είναι στο 19,6% (με διψήφιες αυξήσεις από όλες τις ξένες αγορές, πλήν των περιπτώσεων όπου υπήρξαν ιδιαίτερες συνθήκες) κι έχει ξεπεράσει ήδη το ρεκόρ των 16,5 εκατ. επιβατών που είχε η Αθήνα το 2008, πρό κρίσης, φθάνοντας συνολικά τα οι επιβάτες στο "Ελ. Βενιζέλος" ανήλθαν σε 16,9 εκατ. επιβάτς.

«Οι ξένοι που ταξιδεύουν με σκοπό την αναψυχή συνέβαλαν περισσότερο στην εντυπωσιακή ανάπτυξη της κίνησης της Αθηνας: Με βάση τα στοιχεία της Διεθνής Αερολιμήν Αθηνών, η αύξηση των ξένων κατά την περίοδο 2013 - 2015 είναι στο 68% για την κατηγορία εκείνων που ταξιδεύουν για αναψυχή, ενώ στο 35% είναι η άνοδος για όσους πραγματοποιούν επαγγελματικά ταξίδια για την ίδια περίοδο, γεγονός το οποίο δείχνει ότι υπάρχουν περιθώρια για αύξηση στο κομμάτι των επαγγελματικών ταξιδιών».

«Η Αθήνα είναι μία ιδιαίτερη περίπτωση αποτελεσματικότητας», ανέφερε εκ μέρους της Marketing Greece o κ. Ι. Παρσαλης. «Σήμερα βρισκόμαστε στο φιλόδοξο στόχο ώστε να μετατρέψουμε την Αθήνα σε προορισμό city break, και σύντομα θα παρουσιαστεί ένα ολοκληρωμένο πλάνο από το δήμο Αθηναίων για την τριετία από το 2016 και μετά.
Το κοινό στο οποίο απευθύνεται η νέα καμπάνια επικοινωνίας είναι κυρίως οι ηλικίες από 24-40 με στόχο κύριες αγορές της Ευρώπης, όπως π.χ. η Γερμανία, η Αγγλία, η Γαλλία, λιγότερο η αγορά της Ρωσίας, τα Βαλκάνια κ.α.».

Εκ μέρους της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών Αττικής και Αργοσαρωνικού ο κ. Α. Βασιλικός στάθηκε στην αλλαγή επί τα βελτίω που έχει συντελεστεί στην εικόνα της πόλης από το 2013, επισημαίνοντας παράλληλα ότι «έχουμε ακόμη πολλά περιθώρια ανάπτυξης για το επόμενο έτος. Το 2016 η ΕΞΑΑΑ θα διαθέσει το 10% των εσόδων της στη Marketing Greece, γιατί πρέπει να στηρίζουμε τις προσπάθειες που έχουν αποτελέσματα».

"Speak Athenian. Be an Athenian."

H νέα καμπάνια για την Αθήνα από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών και την Marketing Greece, προσκαλεί τους τουρίστες να μιλήσουν ...αθηναϊκά!

"Hipstoricαl", "Philosofα", "Theαtricult", "Bistrocrαcy"... Μια σύνθεση ελληνικών και αγγλικών όρων, με ελληνικούς και λατινικούς χαρακτήρες, δημιουργεί νέες λέξεις που αποτυπώνουν με φαντασία τον τρόπο με τον οποίο οι κάτοικοι της Αθήνας, πέρα από τις όποιες δυσκολίες, απολαμβάνουν την κάθε μέρα, το μοναδικό συνδυασμό ιστορίας, σύγχρονης ζωής και αστικής κουλτούρας, σε μια πόλη που προσφέρει την ξεχωριστή προσωπικότητα αλλά και την απολαυστική θάλασσά της, σε απόσταση μόλις μισής ώρας.

Η δημιουργική προσέγγιση της καμπάνιας είναι ένα ευρηματικό όχημα για την περαιτέρω διείσδυση του προορισμού της Αθήνας σε νέα κοινά και νέες αγορές, με στόχο την επέκταση των ημερών παραμονής στην πόλη. Η καμπάνια δημιουργήθηκε μετά από ανάλυση και μελέτη του τουριστικού προϊόντος της Αθήνας, από την Marketing Greece και τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών και αποτελεί συνέχεια και εξέλιξη της περυσινής καμπάνιας "I'm an Athenian too".
Η καμπάνια θα αναπτυχθεί μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ενώ παράλληλα θα τρέξει σε συγκεκριμένες αγορές-στόχους του εξωτερικού, μέσω ψηφιακών καταχωρήσεων και εκτενούς πλάνου ενεργειών. Παράλληλα, η καμπάνια θα «ζωντανέψει» εντός του 2016 με μία σειρά δράσεων στους χώρους του αεροδρομίου, αλλά και στην πόλη της Αθήνας, αναδεικνύοντας την Αθηναϊκή εμπειρία και τα πολλά και διαφορετικά, αλλά εξίσου γοητευτικά, πρόσωπα της πόλης μας.

Διαβάστε περισσότερες οικονομικές ειδήσεις στο www.newmoney.gr 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (10)

Miltos Ritsakism

Marketing grece

Victor

Μετανάστες το ίδιο σιχαμερούς και μάλιστα σε πολύ μεγαλύτερους αριθμούς έχουν και άλλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες με τεράστιο αριθμό τουριστών (π.χ. Λονδίνο, Παρίσι κτλ.). Είναι δύσκολο όμως η Αθήνα να γίνει year-round προορισμός γιατί είναι μακριά από τους πιθανούς πελάτες (δεν θα πετάξει ο άλλος 4+4 ώρες για να περάσει δύο μέρες κάπου) και το χειμώνα ο καιρός δεν είναι πολύ διαφορετικός από την δυτική και κεντρική Ευρώπη. Οπότε το βλέπω λίγο δύσκολο.

Μαγεμένος τουρίστας

Αυτό που μου αρέσει στην Αθήνα όταν περπατάς είναι τα ωραία της και άνετα πεζοδρόμια, οι πεζόδρομοι με τα γραφικά μηχανάκια και το όμορφο άρωμα αμμωνίας που απλώνεται παντού. Επίσης, είναι υπέροχη η διαδρομή Ομόνοια-Κουμουνδούρου-Μεταξουργείο-Σταθμός Λαρίσης-Άγιος Παντελεήμονας-Κάτω Πατήσια: Ευγενέστατοι μελαμψοί Αθηναίοι πρόθυμοι να βοηθήσουν κάθε τουρίστα να περπατήσει πιο ανάλαφρα...

Χ93

Ειδικα δε,αν κανουν και τη μαγευτικη διαδρομη με το λεωφορειο Χ93 απο το αεροδρομιο στον υπεραστικο σταθμο ΚΤΕΛ,θα ξαναρθουν σιγουρα!

@

Xα,χα,χα θυμάμαι μια φορα που μόλις έφτασε το λεωφορείο στα ΚΤΕΛ ο αέρας μύριζε κατουρλιο και οι άνθρωποι αηδιασμενοι κρατούσαν τις μύτες τους μάλιστα εκείνη την ώρα ένας ταριφας που μόλις τα χε αμολυσει στον δρόμο σαν τον κόπρο κούμπωνε το παντελονι του υπό το βλέμμα δεκάδων τουριστών που κοιτούσαν παραξενεμενοι και αηδιασμενοι. Μιλάμε για τέτοιο πολιτισμο

Πολύ- πολιτισμός

Ναι θα έρθουν σίγουρα. Με τέτοιων πολύ -πολιτισμό δεν θα ξέρουν αν θα πρέπει να έρθουν για να τον δουν, να τον ακούσουν η να τον μυρίσουν.

ΞΕΝΑΓΟΣ

ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΙΔΟΜΕΝΗ

ναι ναι

που να μην εξαφανίζονται όμως!

Προοδευτικός Υδραυλικός Τέχνης

Ξεχάσατε το Refugeocracy στο κέντρο, το Giftocracy στο Μοναστηράκι... Ε, ρε παιδιά. Για τι να κάνει την Αθήνα προορισμό του ο ξένος; Για να δει 2 πράγματα, ένα καλό μουσείο (της Ακρόπολης) και τον Παρθενώνα; Κι αυτά περιτριγυρισμένα με γυφτιό; Ορδές ρακένδυτων και ξεδοντιάρηδων (κυριολεκτικά) μικροπωλητών να πουλούν λογής-λογής άχρηστα γύρω από την ακρόπολη; Για τ όνομα του Θεού, μέχρι και σκουριασμένο φλοτέρ τουαλέτας έχω δει να πωλείται. Δυο βήματα παρακάτω, στο Μοναστηράκι, το γυφτιό σ όλο του το μεγαλείο. Έχουμε φτιάξει ένα μικρό Κάιρο κάτω από την Ακρόπολη. Γιατί ο ξένος να μην πάει δηλαδή, στο original Κάιρο και να έρθει στο ψεύτικο της Αθήνας; Στο original Κάιρο τουλάχιστον, θα βρει αυθεντικά αραβικά προϊόντα ενώ στης Αθήνας τι θα βρει; Σταράκια και στρατιωτικά ρούχα; Τώρα δε που το Αθηναϊκό κέντρο έχει γίνει η χωματερή των Σύριων προσφύγων και λαθρομεταναστών, άστα καλύτερα. Είδαμε την αντίδραση των Άγγλων, το καλοκαίρι στα νησιά. Να φτιάξουμε την πόλη πρώτα και μετά να φέρουμε τουρίστες γιατί την αρνητική τους άποψη δεν θα μπορούμε να την αλλάξουμε ποτέ. Για 2 μέρες, καθοδόν προς τα νησιά μπορεί να σταματήσει, απλά για ένα φόρο τιμής στον Παρθενώνα αλλά μέχρι εκεί!

Γιώργος

Κι άλλους??τι να τους κάνει τόσους πολλούς?? τόσοι μας προτιμάνε από Αφγανιστάν, Πακιστάν, Συρία, κτλ...Πού θα τους βάλουμε όλους αυτούς...

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης