Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Κρήτη: Η αυθεντικότητα σε καλεί
Κρήτη: Η αυθεντικότητα σε καλεί
Στα ανεπίσημα, καθημερινά, χαλαρά debates που αποσκοπούν να καταλήξουν για το ποιο είναι το πιο ωραίο μέρος της Ελλάδας αποτελεί πάντοτε τον ένα από τους δύο διαζευκτικούς όρους. Ή η Κρήτη ή κάποιος άλλος προορισμός. Αλλά πάντοτε η Κρήτη. Άρα, η Κρήτη και μόνο η Κρήτη
Είναι οι παραλίες της, είναι τα φαράγγια της, είναι οι πρώτες ύλες, τα ψάρια, τα μυρωδικά, τα οπωροκηπευτικά, τα εξωτικά φρούτα. Είναι η ιστορία της, τα μνημεία, η κουλτούρα της, οι πολιτισμοί που πέρασαν από εκεί και τη διαμόρφωσαν, η φιλοξενία της. Είναι η αυθεντικότητά αλλά και η ποικιλομορφία της, καθώς η Κρήτη διαθέτει τα πάντα, από όποια πλευρά και αν τη βιώσεις: είτε την κοσμοπολίτικη είτε την περιηγητική είτε την εναλλακτική.
Με το πνεύμα αυτό, η Περιφέρεια Κρήτης παρουσιάζει τη νέα της πολιτική για την τουριστική προβολή, με ορίζοντα το 2023. Με κεντρικό μήνυμα «Sense the authentic» («Νιώσε την Αυθεντικότητα») έχει δημιουργηθεί μια καμπάνια που καλεί το δυνητικό επισκέπτη να ανακαλύψει όλα όσα συνθέτουν τη μοναδική τουριστική εμπειρία της Κρήτης. Τον παροτρύνει να νιώσει, να βιώσει με όλες του τις αισθήσεις τη φιλοξενία, έτσι όπως προσφέρεται από τους κατοίκους και τους επαγγελματίες του τουρισμού, μέσα από το μεράκι και την αγάπη για τη δουλειά τους, αλλά και την έμφυτη ηθική υποχρέωση να προσφέρουν το «καλύτερο» και, κυρίως, το αληθινό. Ιδιαίτερα σήμερα, με το άνοιγμα των εποχικών ξενοδοχείων και των αεροδρομίων της Κρήτης σε πτήσεις από το εξωτερικό δίνεται έμφαση στο τρίπτυχο της ασφάλειας, της συνεχούς προετοιμασίας και της προβολής της Κρήτης, ως ασφαλούς τουριστικού προορισμού, που αξίζει κάποιος να την επιλέξει και για αυτό. Η Κρήτη άλλωστε αναδείχθηκε στον πλέον ασφαλή προορισμό. Το επισημαίνουν και τα διεθνή Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Τα ελάχιστα κρούσματα κορωνοϊού το επιβεβαιώνουν.
Η Περιφέρεια στο κέντρο της δράσης
Ασφαλώς η πανδημία καθιστά αναγκαίο ένα νέο μοντέλο διαχείρισης της κρίσης και των συνεπειών της, αλλά φέρνει προκλήσεις και για τις Περιφέρειες. «Όπως έχει ήδη φανεί στην περίοδο που έχουμε εισέλθει, ο θεσμός της Περιφέρειας καλείται να λειτουργήσει σαν συνδετικός κρίκος της πολιτείας με τις τοπικές κοινωνίες. Στην πραγματικότητα, επωμίζεται ρόλο και δυνατότητες που υπερβαίνουν τις θεσμικές της αρμοδιότητες, προσδίδοντας ουσιαστικό περιεχόμενο στο έργο της», τονίζει σχετικά ο Περιφερειάρχης Κρήτης, Σταύρος Αρναουτάκης. «Ως Περιφέρεια Κρήτης, επιμένουμε στη λογική ότι κάθε επίσκεψη στην Κρήτη, είναι μια ευκαιρία να δείξουμε πως τα πρότυπα του ‘’hospitality’’ στην Ελλάδα παραμένουν μοναδικά στον δυτικό κόσμο, μέσα στους αιώνες», συμπληρώνει.
Στο πλαίσιο αυτό Περιφέρεια προβάλει ένα μόνο brand name που ακούει στο όνομα «Κρήτη» και με συνέργειες, καλές πρακτικές και σταθερές συνεργασίες με όλους τους φορείς που συμμετέχουν σε αυτό που ονομάζεται «τουριστικό προϊόν» εστιάζει σε μια λογική «Μάρκετινγκ Προορισμού» και αναδεικνύει συνολικά το νησί ως πρόταση διακοπών. Παράλληλα, η Περιφέρεια Κρήτης στηρίζει στρατηγικά τους επιχειρηματίες και τους εργαζομένους στον τουριστικό κλάδο με διάφορες δράσεις. Όπως π.χ. με εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τη δωρεάν πιστοποίηση όλων των εργαζομένων στον τουρισμό σχετικά με τον COVID-19. Μέχρι σήμερα έχουν πιστοποιηθεί χιλιάδες εργαζόμενοι από τον κλάδο του τουρισμού, της εστίασης, των μεταφορών, του πολιτισμού και των αθλητικών διοργανώσεων.
Αλλά και με πλήθος ενεργειών που αποκαλύπτουν την αυθεντικότητα και τη διαχρονικότητα της Κρήτης. Η φυσική ομορφιά του νησιού, οι ευνοϊκές κλιματολογικές συνθήκες, η πλούσια πολιτισμική κληρονομιά και η υψηλής ποιότητας ξενοδοχειακή υποδομή, προσελκύουν κάθε χρόνο πολύ μεγάλο αριθμό επισκεπτών. Με βάση αυτές τις σταθερές, η Κρήτη αποτελεί και φέτος έναν ενδεδειγμένο, περίοπτο, επίζηλο και ασφαλή τουριστικό προορισμό. Η Αυθεντική Κρήτη αναδεικνύει τη μοναδικότητα της τοπικής κουζίνας, αγαπά και προστατεύει το μοναδικό της φυσικό περιβάλλον. Για αυτό και οι διακοπές στο νησί, αποτελούν μια αυθεντική επιλογή που θα μείνει ανεξίτηλα χαραγμένη στο μυαλό και την καρδιά όσων επιλέξουν να ζήσουν την εμπειρία.
Με το πνεύμα αυτό, η Περιφέρεια Κρήτης παρουσιάζει τη νέα της πολιτική για την τουριστική προβολή, με ορίζοντα το 2023. Με κεντρικό μήνυμα «Sense the authentic» («Νιώσε την Αυθεντικότητα») έχει δημιουργηθεί μια καμπάνια που καλεί το δυνητικό επισκέπτη να ανακαλύψει όλα όσα συνθέτουν τη μοναδική τουριστική εμπειρία της Κρήτης. Τον παροτρύνει να νιώσει, να βιώσει με όλες του τις αισθήσεις τη φιλοξενία, έτσι όπως προσφέρεται από τους κατοίκους και τους επαγγελματίες του τουρισμού, μέσα από το μεράκι και την αγάπη για τη δουλειά τους, αλλά και την έμφυτη ηθική υποχρέωση να προσφέρουν το «καλύτερο» και, κυρίως, το αληθινό. Ιδιαίτερα σήμερα, με το άνοιγμα των εποχικών ξενοδοχείων και των αεροδρομίων της Κρήτης σε πτήσεις από το εξωτερικό δίνεται έμφαση στο τρίπτυχο της ασφάλειας, της συνεχούς προετοιμασίας και της προβολής της Κρήτης, ως ασφαλούς τουριστικού προορισμού, που αξίζει κάποιος να την επιλέξει και για αυτό. Η Κρήτη άλλωστε αναδείχθηκε στον πλέον ασφαλή προορισμό. Το επισημαίνουν και τα διεθνή Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Τα ελάχιστα κρούσματα κορωνοϊού το επιβεβαιώνουν.
Η Περιφέρεια στο κέντρο της δράσης
Ασφαλώς η πανδημία καθιστά αναγκαίο ένα νέο μοντέλο διαχείρισης της κρίσης και των συνεπειών της, αλλά φέρνει προκλήσεις και για τις Περιφέρειες. «Όπως έχει ήδη φανεί στην περίοδο που έχουμε εισέλθει, ο θεσμός της Περιφέρειας καλείται να λειτουργήσει σαν συνδετικός κρίκος της πολιτείας με τις τοπικές κοινωνίες. Στην πραγματικότητα, επωμίζεται ρόλο και δυνατότητες που υπερβαίνουν τις θεσμικές της αρμοδιότητες, προσδίδοντας ουσιαστικό περιεχόμενο στο έργο της», τονίζει σχετικά ο Περιφερειάρχης Κρήτης, Σταύρος Αρναουτάκης. «Ως Περιφέρεια Κρήτης, επιμένουμε στη λογική ότι κάθε επίσκεψη στην Κρήτη, είναι μια ευκαιρία να δείξουμε πως τα πρότυπα του ‘’hospitality’’ στην Ελλάδα παραμένουν μοναδικά στον δυτικό κόσμο, μέσα στους αιώνες», συμπληρώνει.
Στο πλαίσιο αυτό Περιφέρεια προβάλει ένα μόνο brand name που ακούει στο όνομα «Κρήτη» και με συνέργειες, καλές πρακτικές και σταθερές συνεργασίες με όλους τους φορείς που συμμετέχουν σε αυτό που ονομάζεται «τουριστικό προϊόν» εστιάζει σε μια λογική «Μάρκετινγκ Προορισμού» και αναδεικνύει συνολικά το νησί ως πρόταση διακοπών. Παράλληλα, η Περιφέρεια Κρήτης στηρίζει στρατηγικά τους επιχειρηματίες και τους εργαζομένους στον τουριστικό κλάδο με διάφορες δράσεις. Όπως π.χ. με εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τη δωρεάν πιστοποίηση όλων των εργαζομένων στον τουρισμό σχετικά με τον COVID-19. Μέχρι σήμερα έχουν πιστοποιηθεί χιλιάδες εργαζόμενοι από τον κλάδο του τουρισμού, της εστίασης, των μεταφορών, του πολιτισμού και των αθλητικών διοργανώσεων.
Αλλά και με πλήθος ενεργειών που αποκαλύπτουν την αυθεντικότητα και τη διαχρονικότητα της Κρήτης. Η φυσική ομορφιά του νησιού, οι ευνοϊκές κλιματολογικές συνθήκες, η πλούσια πολιτισμική κληρονομιά και η υψηλής ποιότητας ξενοδοχειακή υποδομή, προσελκύουν κάθε χρόνο πολύ μεγάλο αριθμό επισκεπτών. Με βάση αυτές τις σταθερές, η Κρήτη αποτελεί και φέτος έναν ενδεδειγμένο, περίοπτο, επίζηλο και ασφαλή τουριστικό προορισμό. Η Αυθεντική Κρήτη αναδεικνύει τη μοναδικότητα της τοπικής κουζίνας, αγαπά και προστατεύει το μοναδικό της φυσικό περιβάλλον. Για αυτό και οι διακοπές στο νησί, αποτελούν μια αυθεντική επιλογή που θα μείνει ανεξίτηλα χαραγμένη στο μυαλό και την καρδιά όσων επιλέξουν να ζήσουν την εμπειρία.
Δείτε εδώ το υπέροχο βίντεο της Περιφέρειας Κρήτης που αναδεικνύει το πιο αυθεντικό πρόσωπο του νησιού.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα