Η NASA παρουσιάζει την Τετάρτη τα πρώτα αποτελέσματα από την αποστολή στον Ήλιο

nasa_sun

Το Parker Solar Probe ξεπέρασε κάθε προσδοκία επιτυχία - Μεγάλος ενθουσιασμός και υπονοούμενα για εκπλήξεις από τους επιστήμονες

Όταν το Parker Solar Probe ξεκίνησε το μακρινό του ταξίδι για τον Ήλιο, ελάχιστοι ήταν εκείνοι που αισιοδοξούσαν ότι -σε πρώτη φάση- θα φτάσει κοντά στο άστρο μας, ότι -σε δεύτερη φάση- θα επιβιώσει από τις απίστευτες θερμοκρασίες και -σε τρίτο επίπεδο- θα καταφέρει να μελετήσει και να αποδώσει καρπούς στο φιλόδοξο -τότε- σχέδιο.

Το διαστημόπλοιο-εργαστήριο όχι μόνο πέτυχε σε όλες τις φάσεις της αποστολής του, αλλά κατάφερε να στείλει τα πρώτα του κωδικοποιημένα συμπεράσματα για τον Ήλιο, τα οποία υποδέχθηκαν οι επιστήμονες στη NASA με ενθουσιασμό ανάλογο του εγχειρήματος. Την Τετάρτη, σε λιγότερο από ένα 24ωρο, η NASA θα παρουσιάσει επισήμως, σε τηλεσυνέντευξη Τύπου, τα πρώτα αποτελέσματα της θαυμαστής αποστολής του Parker Solar Probe, αποδίδοντας τη γνώση που αποκόμισαν έως τώρα οι επιστημονικές ομάδες, στους κατοίκους ολόκληρου του πλανήτη.

Parker Solar Probe--Mission Overview

Πρόκειται για ένα ακόμα λαμπρό επίτευγμα της ανθρωπότητας, το οποίο θα έπρεπε να αποτελεί παράδειγμα που να ενώνει όλους τους λαούς της Γης, καθώς η πραγματική μάχη για την επιβίωση του ανθρώπινου είδους, είναι αυτή με τον χρόνο που μπορεί να μας διαθέσει ο πλανήτης, μετά και τις τελευταίες ραγδαίες εξελίξεις στο θέμα της κλιματικής αλλαγής.

Η αποστολή του Parker Solar Probe αποδείχθηκε εξαιρετικά επιτυχής και πρόσφερε τεράστια αποθέματα αισιοδοξίας και αυτοπεποίθησης στην επιστημονική κοινότητα για πολλούς λόγους.

Πρώτον, διότι οι πληροφορίες, αυτές καθ' αυτές που έχει συλλέξει και θα εξακολουθήσει να συλλέγει για ικανό χρονικό διάστημα, θα εμπλουτίσουν σε υπερθετικό βαθμό τις γνώσεις μας για τον Ήλιο και για το γενικότερο περιβάλλον του Ηλιακού μας συστήματος.

Δεύτερον, διότι το ταξίδι του Parker Solar Probe ήταν μοναδικό από την άποψη ότι χρησιμοποιήθηκαν τεχνολογίες, τόσο για την επιβίωση του σκάφους στις ακραίες θερμοκρασίες που εκπέμπει ο Ήλιος, όσο και για το ταξίδι. Για την ακρίβεια, οι επιστήμονες πέτυχαν να υπολογίσουν την επίδραση των βαρυτικών πεδίων των πλανητών που μεσολαβούν ανάμεσα στη Γη και στον Ήλιο, δίνοντας επιπλέον ώθηση στο διαστημόπλοιο.

Τρίτον, διότι ο άνθρωπος, έστω και με ρομπότ, πλησίασε για πρώτη φορά τόσο κοντά στο ζωοδόχο άστρο του ηλιακού μας συστήματος.

Πολλά περισσότερα θα ειπωθούν την Τετάρτη από τους αρμόδιους σε κάθε τομέα επιστήμονες. Στη NASA πάντως, είναι ενθουσιασμένοι με τις ανακαλύψεις για τον Ήλιο, γεγονός που δεν αποκλείει ακόμα και την έκπληξη.

NASA ScienceCasts: The Parker Solar Probe - A Mission to Touch the Sun

huaweiwatch-0

Το Huawei Watch GT2 δεν συλλέγει απλά και επεξεργάζεται πληροφορίες γύρω από τις δραστηριότητές σου, τις προπονήσεις σου και την ποιότητα του ύπνου σου. Σου επιτρέπει επίσης να αισθάνεσαι και να δείχνεις καλά σε κάθε περίσταση. Θέλεις να κυκλοφορείς με ένα φουτουριστικό gadget, ή να δείχνεις κλασσικά κομψός σε ένα επαγγελματικό δείπνο; Απλά άλλαξε την όψη του ρολογιού σου επιλέγοντας ανάμεσα σε διαφορετικές προσόψεις ανάλογα με την περίσταση.  Άλλαξε κι εσύ το look του Watch GT2 σου με μια κίνηση. Μάθε πώς...

191129124818_Future_airgbag_tech-tsiro-1000

Συμπληρώθηκαν 100 χρόνια από την ανακάλυψη των αερόσακων και σχεδόν 20, από τότε που έγιναν υποχρεωτικοί σε όλα τα αυτοκίνητα. Ωστόσο, άνθρωποι εξακολουθούν να τραυματίζονται σε τροχαία ατυχήματα, άρα υπάρχουν ακόμη περιθώρια βελτίωσης τους.

CERN2-1000pixels