Φωτογραφία από τη NASA: Το ηλιακό στέμμα για πρώτη φορά από τόσο κοντά

solar_sun_main

Εικόνα από την πρώτη φάση της αποστολής του Solar Probe στον Ήλιο - Δείτε τον «φλεγόμενο» Ερμή στη φωτογραφία από το ηλιακό στέμμα

Το ταξίδι τώρα ξεκινά... Με τέσσερις απλές λέξεις, οι επιστήμονες της NASA «άνοιξαν το παράθυρο» της έρευνας του Ήλιου. Πριν από λίγες ημέρες, το Solar Probe μπήκε σε τροχιά γύρω από την ατμόσφαιρα του άστρου του ηλιακού μας συστήματος και μετά από τις απαιτούμενες ρυθμίσεις, «έπιασε δουλειά». Η πρώτη φωτογραφία που έστειλε και δόθηκε στη δημοσιότητα από τη Διαστημική Υπηρεσία, είναι το ηλιακό στέμμα για πρώτη φορά από τόσο κοντά, σχεδόν μέσα από το εσωτερικό του.

Η φωτογραφία τραβήχτηκε από το Solar Probe στις 8 Νοεμβρίου και αφού τη μελέτησε η αρμόδια επιστημονική ομάδα, δόθηκε στη δημοσιότητα. Μία εικόνα που παραπέμπει σε... κόλαση, αλλά τόσο μαγευτική, όσο και σημασία της αποστολής του διαστημοπλοίου, το οποίο στην ουσία είναι ένα διαστημικό πολυεργαστήριο, που θα εμπλουτίσει τις γνώσεις του ανθράπου για τον Ήλιο.

Το Parker Solar Probe ήταν περίπου 16,9 εκατομμύρια μίλια από την επιφάνεια του Ήλιου όταν λήφθηκε αυτή η εικόνα.

Το φωτεινό αντικείμενο κοντά στο κέντρο της εικόνας είναι ο Ερμής, ο οποίος, όπως μπορεί να διαπιστώσει κανείς από τη φωτογραφία, βρίσκεται τόσο κοντά στο άστρο, που φαντάζει να φλέγεται ο ίδιος.

Η πρώτη αυτή φωτογραφία από το Solar Probe προέρχεται από την πρώτη φάση της επιστημονικής αποστολής του ρομποτικού διαστημοπλοίου, η οποία ξεκίνησε στις 31 Οκτωβρίου και ολοκληρώθηκε στις 11 Νοεμβρίου. Αντικείμενο της πρώτης φάσης ήταν η μελέτη του ηλιακού στέμματος από απόσταση που κανένα άλλο ανθρώπινο δημιούργημα δεν είχε προσεγγίσει.

Δείτε τη φωτογραφία από τον Ήλιο με τον «φλεγόμενο» Ερμή να μοιάζει σαν... κουκίδα μπροστά στην αχανή έκταση του άστρου:

solar_sun

Anonymous

Απο wiki : "...it has surface temperatures that vary diurnally more than on any other planet in the Solar System, ranging from 100 K (−173 °C; −280 °F) at night to 700 K (427 °C; 800 °F) during the day across the equatorial regions.[17] The polar regions are constantly below 180 K (−93 °C; −136 °F)..." Εν συντομια -170 C στην πλευρα πυ δεν βλεπει τον Ηλιο (δηλαδη την πλευρα που παρθηκε η φωτο...) και 420 C στην πλευρα που βλεπει τον Ηλιο . Επιπροσθετως οι δυο πολοι εχουν περιπου -100 C ...... Πως λοιπον βλεπουμε εναν φλεγομενο Ερμη ως συνολο αφου η πισω του Ηλιου πλευρα και συνεπως η πλευρα που παρθηκε η φωτο ειναι στους - 170 ;; .....Φατε και αλλο χορτο π@π@ρες .....

Σακης

Πες τα μεγάλε. Είναι άλλωστε γνωστό, ποτέ δεν έχουμε επισκεφθει τον ήλιο!

KONSTANTINOS

Ασυλληπτο!!!! Φανταστικο επιτευμα.

space_rock_main

myspace

Η τεράστια απώλεια συνέβη κατά τη μεταφορά των δεδομένων ενός κεντρικού server, με συνέπεια όλα τα αρχεία που είχαν «ανεβάσει» οι χρήστες έως πριν περίπου τρία χρόνια να χαθούν και μάλλον να μην ξαναγίνουν ποτέ ξανά διαθέσιμα στο διαδίκτυο.

planitario1