Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Η Lenovo μπαίνει στην ελληνική αγορά των smartphones
Η Lenovo μπαίνει στην ελληνική αγορά των smartphones
Ενώ οι πωλήσεις κινητών τηλεφώνων συνέχισαν να υποχωρούν το πρώτο τετράμηνο του 2014, με το 75% των πωλήσεων smartphones να αφορά σε συσκευές αξίας κάτω των 200 ευρώ
Νέα δεδομένα στην ελληνική αγορά των smartphones μπορεί να δημιουργήσει η είσοδος της Lenovo -κορυφαίου κατασκευαστή προσωπικών υπολογιστών παγκοσμίως,- τη στιγμή που συνολικά η κατηγορία των κινητών τηλεφώνων παρουσιάζει παρατεταμένα σημάδια κόπωσης, πληρώνει εν μέρη τη συνεχιζόμενη (και εκρηκτική μέσα στο 2013) άνοδο των tablets και το 75% των πωλήσεων «έξυπνων» τηλεφώνων συγκεντρώνεται στην τιμολογιακή κατηγορία κάτω των 200 ευρώ ανά συσκευή.
Η αγορά των κινητών τηλεφώνων το πρώτο τετράμηνο του 2014 υποχώρησε σε όγκο και αξία περίπου κατά 15% (-8% τα smartphones και -22% τα feature phones), έχοντας κλείσει το 2013 στα 414 εκατ. ευρώ, με την αξία των smartphones να φτάνει τα 360 εκατομμύρια.
Αλλαγή του τοπίου παρατηρείται και στην αναλογία πωλήσεων κινητών τηλεφώνων μεταξύ τηλεπικοινωνιακών παρόχων και εμπόρων λιανικής. Έτσι, ενώ το 2013 οι πάροχοι συνέχισαν να έχουν το συντριπτικό προβάδισμα με 85% επί των πωλήσεων, το πρώτο τετράμηνο του 2014 οι έμποροι απέσπασαν το 25%, με την εκτίμηση για το σύνολο του 2014 να κλείνει στο 68-32%.
Lenovo και Westnet εισέρχονται μαζί στην αγορά των συσκευών κινητής τηλεφωνίας, θέτοντας υψηλούς στόχους, καθώς προσβλέπουν σε ένα μερίδιο αγοράς 5-6% για το πρώτο εξάμηνο της συνεργασίας τους.
Η συγκεκριμένη αποκλειστική συνεργασία στον κομμάτι των smartphones αποτελεί εξέλιξη της υπάρχουσας σχέσης των δύο εταιρειών, η οποία ξεκίνησε ένα χρόνο πριν στον τομέα των φορητών συσκευών με την αποκλειστική διανομή των tablets της Lenovo στην ελληνική αγορά. Η συνεργασία λειτούργησε αποτελεσματικά - όπως τουλάχιστον λένε και οι δυο πλευρές - με το μερίδιο της Lenovo στα tablets, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία IDC, να ανέρχεται στο 13,3% για το πρώτο τρίμηνο του 2014. Η εκτίμηση για το σύνολο του έτους θέλει την αγορά των tablets να φτάνει στο τέλος του 2014 τα 650.000 κομμάτια, από 413.000 το 2013.
Αξίζει να σημειωθεί ότι σε παγκόσμιο επίπεδο το προηγούμενο οικονομικό έτος η Lenovo πούλησε 59 εκατομμύρια smartphones και Android tablets, έναντι 55 εκατομμυρίων PCs, στοιχείο που επιβεβαιώνει τη υψηλή δυναμική των «έξυπνων» φορητών συσκευών.
«Τα κινητά τηλέφωνα της Lenovo έρχονται στην ελληνική αγορά τον προσεχή Σεπτέμβρη και είναι βέβαιο ότι θα καλύψουν όλες τις ανάγκες των χρηστών που απαιτούν πλέον από το κινητό τους υψηλές τεχνολογικά επιδόσεις και υψηλή απόδοση ωφέλειας σε σχέση με την τιμή. Μέσα από τη συνεργασία μας με τη Westnet προσδοκούμε ότι θα πετύχουμε γρήγορα πολύ καλή τοποθέτηση σε όλη την αγορά και θα κατακτήσουμε μερίδια και στον τομέα των συσκευών κινητής», σχολίασε ο Μιχάλης Οικονομάκης, γενικός διευθυντής της Lenovo για Ελλάδα και Κύπρο, κατά την ανακοινωση της συνεργασίας των δυο εταιρειών.
Η αγορά των κινητών τηλεφώνων το πρώτο τετράμηνο του 2014 υποχώρησε σε όγκο και αξία περίπου κατά 15% (-8% τα smartphones και -22% τα feature phones), έχοντας κλείσει το 2013 στα 414 εκατ. ευρώ, με την αξία των smartphones να φτάνει τα 360 εκατομμύρια.
Αλλαγή του τοπίου παρατηρείται και στην αναλογία πωλήσεων κινητών τηλεφώνων μεταξύ τηλεπικοινωνιακών παρόχων και εμπόρων λιανικής. Έτσι, ενώ το 2013 οι πάροχοι συνέχισαν να έχουν το συντριπτικό προβάδισμα με 85% επί των πωλήσεων, το πρώτο τετράμηνο του 2014 οι έμποροι απέσπασαν το 25%, με την εκτίμηση για το σύνολο του 2014 να κλείνει στο 68-32%.
Lenovo και Westnet εισέρχονται μαζί στην αγορά των συσκευών κινητής τηλεφωνίας, θέτοντας υψηλούς στόχους, καθώς προσβλέπουν σε ένα μερίδιο αγοράς 5-6% για το πρώτο εξάμηνο της συνεργασίας τους.
Η συγκεκριμένη αποκλειστική συνεργασία στον κομμάτι των smartphones αποτελεί εξέλιξη της υπάρχουσας σχέσης των δύο εταιρειών, η οποία ξεκίνησε ένα χρόνο πριν στον τομέα των φορητών συσκευών με την αποκλειστική διανομή των tablets της Lenovo στην ελληνική αγορά. Η συνεργασία λειτούργησε αποτελεσματικά - όπως τουλάχιστον λένε και οι δυο πλευρές - με το μερίδιο της Lenovo στα tablets, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία IDC, να ανέρχεται στο 13,3% για το πρώτο τρίμηνο του 2014. Η εκτίμηση για το σύνολο του έτους θέλει την αγορά των tablets να φτάνει στο τέλος του 2014 τα 650.000 κομμάτια, από 413.000 το 2013.
Αξίζει να σημειωθεί ότι σε παγκόσμιο επίπεδο το προηγούμενο οικονομικό έτος η Lenovo πούλησε 59 εκατομμύρια smartphones και Android tablets, έναντι 55 εκατομμυρίων PCs, στοιχείο που επιβεβαιώνει τη υψηλή δυναμική των «έξυπνων» φορητών συσκευών.
«Τα κινητά τηλέφωνα της Lenovo έρχονται στην ελληνική αγορά τον προσεχή Σεπτέμβρη και είναι βέβαιο ότι θα καλύψουν όλες τις ανάγκες των χρηστών που απαιτούν πλέον από το κινητό τους υψηλές τεχνολογικά επιδόσεις και υψηλή απόδοση ωφέλειας σε σχέση με την τιμή. Μέσα από τη συνεργασία μας με τη Westnet προσδοκούμε ότι θα πετύχουμε γρήγορα πολύ καλή τοποθέτηση σε όλη την αγορά και θα κατακτήσουμε μερίδια και στον τομέα των συσκευών κινητής», σχολίασε ο Μιχάλης Οικονομάκης, γενικός διευθυντής της Lenovo για Ελλάδα και Κύπρο, κατά την ανακοινωση της συνεργασίας των δυο εταιρειών.
«Η Westnet Distribution με συνέπεια και συνέχεια στο επιχειρηματικό της πλάνο, εξελίσσεται, προσαρμόζεται στα δεδομένα της αγοράς, υλοποιεί αποκλειστικές συνεργασίες, διευρύνει το πελατολόγιο και τις προϊόντικές της κατηγορίες στοχεύοντας σε κερδοφόρες αγορές. Διαγράφει έντονα αναπτυξιακή πορεία η οποία αποτυπώνεται και στα οικονομικά αποτελέσματα του 2014. Η συνεργασία με τη Lenovo αφενός μας τιμά και αφετέρου σηματοδοτεί μια νέα εποχή η οποία μας βρίσκει αναδιοργανωμένους και έτοιμους για νέες προκλήσεις. Το νέο τμήμα Mobility έχει στόχο την κεφαλαιοποίηση από την πλευρά των πελατών μας της άριστης σχέσης και συνεργασίας της εταιρείας με όλες της αλυσίδες λιανικής και τους operators», είπε από την πλευρά του ο Χρήστος Καλογεράκης, διευθύνων σύμβουλος της Westnet Distribution, μέλος του ομίλου εταιρειών Πάνου Γερμανού.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα