Ράσελ Κρόου: Αιμοσταγείς κατσαπλιάδες οι Ελληνες!

Ράσελ Κρόου: Αιμοσταγείς  κατσαπλιάδες οι Ελληνες!

Ανθελληνική ταινία-πρόκληση από τον Νεοζηλανδό σταρ - Στη Μάχη της Καλλίπολης (Δαρδανέλια) παρουσιάζει τους Τούρκους ως «πατριώτες» που υπερασπίζονται την πατρίδα τους. Το οξύμωρο είναι πως το σενάριο της ταινίας «Water Diviner» έχει την υπογραφή του Ελληνοαυστραλού Αντριου Αναστάσιος 

Το σκηνοθετικό ντεμπούτο του Ράσελ Κρόου χαρακτηρίζεται από ανθελληνικές αναφορές, την ώρα μάλιστα που παρουσιάζει τους Τούρκους ως αθώα θύματα στον αγώνα για την υπεράσπιση της πατρίδας τους. Το γεγονός αυτό έχει προκαλέσει ήδη την οργισμένη αντίδραση Ελλήνων και Αρμενίων για τον επιπλέον λόγο ότι το σενάριο της ταινίας έχει γραφτεί από έναν Ελληνοαυστραλό ονόματι Αντριου Αναστάσιος. 

Η ΕΠΙΘΕΣΗ



Οι Ελληνες «κατσαπλιάδες» επιτίθενται κατά τρένου που μεταφέρει Τούρκους στρατιώτες


Η ΕΙΣΒΟΛΗ



Οι «κατσιαπλιάδες» Ελληνες εμφανίζονται να «εισβάλλουν» και να καταστρέφουν τουρκικό χωριό, το οποίο στην πραγματικότητα είναι το ελληνικό Λιβίσι της Λυκίας

Φιλοτουρικική ταινία -πρόκληση  με ελληνική υπογραφή
"Κακός" vs "καλού"



Ο «κακός» Ελληνας αντάρτης απειλεί τον «καλοκάγαθο» ταγματάρχη Χασάν

Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΣΤΟ ΛΙΒΙΣΙ



Τελικά ο Ράσελ Κρόου εντοπίζει τον κινηματογραφικό γιο του μέσα στην εκκλησία της Παναγίας στο χωριό Λιβίσι

ΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΜΑΧΗΣ



Ντόπιοι της Μικράς Ασίας που σφαγιάστηκαν από τους «κακούς» Ελληνες. Πουθενά στην ταινία δεν γίνεται αναφορά στις γενοκτονίες των χριστιανικών πληθυσμών





Ο Ράσελ Κρόου στον ρόλο ενός πατέρα που ταξιδεύει από την Αυστραλία στην Τουρκία για να βρει τα ίχνη των τριών γιων του 
που χάθηκαν στη Μάχη της Καλλίπολης

Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΩΣ "ΚΑΤΣΑΠΛΙΑΣ"



Ο «αρχηγός» των Ελλήνων -ως κατσαπλιάς- αποκαλεί κοροϊδευτικά τον Κρόου «καγκουρό»

Η ταινία αναφέρεται στην αποτυχημένη απόβαση των ΑΝΖAC (Australian and New Zealand Army Corps - ακρωνύμιο του στρατιωτικού εκστρατευτικού σώματος Αυστραλών και Νεοζηλανδών) στη χερσόνησο της Καλλίπολης, στα Δαρδανέλια της Τουρκίας, -από τις 25/4/1915 έως τις 9/1/1916 κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, που έληξε με χιλιάδες νεκρούς και από τις δύο πλευρές. Κεντρικός ήρωας είναι ο Κόνορ, ένας Αυστραλός αγρότης που το 1919 ταξιδεύει στην Τουρκία αναζητώντας τα ίχνη των τριών αγοριών του που χάθηκαν στη Μάχη της Καλλίπολης. Στην πορεία ανακαλύπτει -με τη βοήθεια του Τούρκου ταγματάρχη Χασάν, με τον οποίο αναπτύσσει μια ιδιόμορφη φιλία- ότι οι δυο του γιοι είναι νεκροί και ο τρίτος ζωντανός κάπου στα βάθη της Ανατολής, τον οποίο τελικά εντοπίζει.

Στην ταινία ξεχωρίζει η απαστράπτουσα η Ρωσοουκρανή Ολγα Κιριλένκο στον ρόλο της Αϊσέ. Το κορίτσι του Τζέιμς Μποντ επιστρέφει στα κινηματογραφικά πλατό στον ρόλο μιας νεαρής χήρας Τούρκου στρατιώτη, που επίσης σκοτώθηκε στη Μάχη της Καλλίπολης. Λίγο πριν πει το οριστικό «ναι» στον αδελφό του συζύγου της ώστε να γίνει δεύτερη γυναίκα του και να κοιμάται μαζί του κάθε τρεις μέρες, γνωρίζει τον Κρόου, που τελικά την κατακτά και η ταινία τελειώνει με το δικό τους love story.

Ωστόσο, σε όλη τη διάρκεια της ταινίας είναι εμφανής η προσπάθεια να διαστρεβλωθεί έντεχνα η ιστορική πραγματικότητα. «Στην προσπάθειά τους να δημιουργήσουν ένα αντιπολεμικό μήνυμα, ο Ράσελ Κρόου και ο Αντριου Αναστάσιος κατέληξαν να εμφανίζουν τα θύματα ως θύτες και τους σφαγιαζόμενους ως βαρβάρους», σχολιάζει ο δρ Παναγιώτης Διαμαντής, καθηγητής Ιστορίας του Πανεπιστημίου του Σίδνεϊ, σε άρθρο του στην αγγλόφωνη έκδοση της ομογενειακής εφημερίδας «Νέος Κόσμος», τονίζοντας ότι η «ταινία παραπλανά με τη δήλωσή της ότι “στηρίζεται σε πραγματικά ιστορικά γεγονότα”».

Επιχειρώντας να δικαιολογήσει το σενάριο της ταινίας του, ο Ράσελ Κρόου υποστήριξε ότι πρόθεσή του ήταν να παρουσιάσει την ιστορία της Μάχης της Καλλίπολης αντίθετα από την «επίσημη» εκδοχή που παρουσιάζεται σε Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία, προκειμένου να δικαιώσει τους «γηγενείς» Τούρκους που «αμύνθηκαν» εναντίον των ΑΝΖΑC.

«Νομίζω ότι 100 χρόνια μετά οι Αυστραλοί έχουν την ωριμότητα να ακούσουν και την αντίθετη γνώμη για το πώς έγιναν τα γεγονότα», δήλωσε, αγνοώντας πως στους «γηγενείς» ανήκαν Αρμένιοι, Ασσύριοι και Eλληνες που υπέστησαν πρωτόγνωρους διωγμούς από τους «καλούς» Τούρκους. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο τουρκικός Τύπος υποδέχτηκε με διθυραμβικά σχόλια την ταινία του Κρόου.

Χαρακτηριστικός ο τίτλος δημοσιεύματος της εφημερίδας «Star» που αναφέρεται σε δηλώσεις του πρωταγωνιστή και σκηνοθέτη στο Seven Network της Αυστραλίας: «Ράσελ Κρόου: Εισβάλλαμε σε ένα ανεξάρτητο έθνος στην Καλλίπολη». Η ταινία χρηματοδοτήθηκε και από τουρκική εταιρεία παραγωγής, ενώ τα υπουργεία Πολιτισμού και Aμυνας της γείτονος παρείχαν κάθε διευκόλυνση για τα γυρίσματα στην Καλλίπολη, στην Κωνσταντινούπολη και σε άλλες περιοχές της χώρας.
 
Ο «Στρατός του Διαβόλου» 

Την ίδια εποχή που διαδραματίζεται το στόρι της ταινίας, οι σύμμαχοι της Αντάντ, νικητές του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου, έχουν επιδικάσει τη ζώνη της Σμύρνης στην Ελλάδα. Το σενάριο παρουσιάζει τους Ελληνες ως βάρβαρους, αιμοβόρους και ληστρικούς κατακτητές και όχι ως γηγενή πληθυσμό της Μικράς Ασίας που αναγκάστηκε να αμυνθεί απέναντι στα σχέδια αφανισμού του που είχαν καταστρώσει οι Νεότουρκοι και ήδη είχαν εφαρμόσει με επιτυχία στους Αρμένιους και στους Ασσύριους. Στην ταινία οι Ελληνες αποκαλούνται «Στρατός του Διαβόλου» (Seytanasker).

Πρόκειται για χαρακτηρισμό που αποδόθηκε στο 5/42 Σύνταγμα Ευζώνων, το οποίο κατά τη Μικρασιατική Εκστρατεία διέπρεψε στα πεδία των μαχών και αναδείχτηκε ως η πλέον επίλεκτη μονάδα του ελληνικού στρατού εξαιτίας του πανικού που προκαλούσε με τα αιφνίδια χτυπήματά του στον εχθρό. Σε μια σκηνή εμφανίζονται καμένα -από τους Ελληνες- χωριά και ντόπιοι να παίρνουν τον δρόμο της προσφυγιάς.

«Οι Ελληνες... Καίνε τα χωριά, τρομοκρατούν τους ανθρώπους μας. Παλιά ήμασταν μια χώρα. Τώρα είμαστε σε πόλεμο», λέει στον Κρόου ο Τούρκος ταγματάρχης. Βέβαια, πουθενά στο έργο δεν εμφανίζονται νεκροί ή πρόσφυγες από τα στίφη των Νεότουρκων. 

Στην ταινία, όταν ο ταγματάρχης Χασάν με τους άνδρες του ταξιδεύουν με το τρένο για να ενωθούν με τα στρατεύματα του Κεμάλ στον Αφιόν Καραχισάρ δέχονται την επίθεση Ελλήνων, οι οποίοι παρουσιάζονται ως ληστές που έβαλαν στόχο τα όπλα και το υποτιθέμενο χρυσάφι που κουβαλούσαν.

Οταν μάλιστα ο Χασάν λέει στον αρχηγό των Ελλήνων -μιλώντας μάλιστα ελληνικά- ότι ο Κρόου «είναι Αυστραλός... σύμμαχος σας», τότε ο Ελληνας δίνει εντολή να μην τον πειράξουν, ενώ τον αποκαλεί κοροϊδευτικά «καγκουρό». Στη συνέχεια βέβαια ο Κρόου σώζει τον Χασάν από τους «αιμοσταγείς» Ελληνες και συνεχίζουν οι δυο τους την πορεία τους για το Αφιόν Καραχισάρ. Ο Τούρκος για να ενωθεί με τα στρατεύματα του Κεμάλ και ο Αυστραλός για να βρει τον γιο του. 
 
Το ελληνικό χωριό Λιβίσι που «πολιορκούν» Ελληνες

Τελικά ο Κρόου εντοπίζει τον κινηματογραφικό γιο του μέσα σε μια ελληνορθόδοξη εκκλησία ενός ερειπωμένου χωριού, που υποτίθεται έχει καταστραφεί από τους «κακούς» Ελληνες. Πρόκειται για την εκκλησία της Παναγίας του ελληνικού χωριού Λιβίσι (Kayakoy) της Λυκίας, απέναντι σχεδόν από τη Ρόδο, το οποίο στέκει ερειπωμένο και εγκαταλειμμένο από το 1923, οπότε και οι κάτοικοί του εγκαταστάθηκαν πρόσφυγες στο σημερινό Νέο Λιβίσι, στο Μαρκόπουλο και στη Νέα Μάκρη.

Στην ταινία όχι μόνο δεν γίνεται καμία αναφορά στους Ελληνες κατοίκους του χωριού και στις συνεχείς διώξεις που υπέστησαν μετά το 1914 από τους Τούρκους ώστε να το εκκενώσουν μαζί με άλλα παραλιακά ελληνικά χωριά, αλλά προκλητικά παρουσιάζεται το χωριό να «πολιορκείται» από Ελληνες άτακτους που έχουν σφάξει και τους κατοίκους του. Σήμερα το χωριό-φάντασμα διατηρείται πλέον ως μουσείο, αποτελείται από τις ερειπωμένες ελληνικές κατοικίες και τις δύο εκκλησίες, στη μία από τις οποίες γίνεται και η συνάντηση πατέρα - γιου. Πρόσφατα η τουρκική κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι επιθυμεί να το παραχωρήσει σε επενδυτή προκειμένου να το αναστηλώσει και να το εκμεταλλευτεί τουριστικά, προκαλώντας αντιδράσεις εντός και εκτός Τουρκίας.

Μία από τις φωνές που ζήτησαν να υπάρξει παρέμβαση της Αθήνας προς την Αγκυρα ήταν και αυτή του πρώην υφυπουργού Τουρισμού Γιώργου Νικητιάδη. «Είναι προκλητικό αυτό που παρουσιάζεται στην ταινία. Ενα χωριό που οι κάτοικοί του υπέστησαν διωγμούς από τους Τούρκους και ήρθαν πρόσφυγες στην Ελλάδα να εμφανίζεται προκλητικά πως δέχεται επίθεση από Ελληνες άτακτους, να το καταστρέφουν και να σφαγιάζουν τον πληθυσμό του», λέει o κ. Νικητιάδης και καταλήγει: «Είναι γνωστό ότι η Τουρκία στηρίζει με κάθε μέσο διεθνείς παραγωγές προκειμένου να περάσει στη διεθνή κοινή γνώμη εμμέσως τις πάγιες θέσεις της. Κι αυτό το πετυχαίνει με το να παρουσιάζονται στην επίμαχη ταινία οι Τούρκοι ως αδικημένοι την ίδια ώρα που δεν γίνεται καμία αναφορά στις γενοκτονίες των χριστιανικών πληθυσμών της Ανατολής». 

Δυσφορία για τα προκλητικά «φάουλ»

Από τον περασμένο Δεκέμβριο, οπότε και η ταινία προβλήθηκε για πρώτη φορά στις κινηματογραφικές αίθουσες της Αυστραλίας, δεν είναι λίγοι εκείνοι που εξέφρασαν δημόσια τη δυσφορία τους για τα προκλητικά «φάουλ» του Ράσελ Κρόου. Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Βετεράνων της Βικτώριας, πρώην στρατηγός Ντέιβιντ ΜακΚλάχλαν, έκανε λόγο για «σενάριο χωρίς καμία ιστορική βάση», σχολιάζοντας καυστικά ότι ο Κρόου «θα έπρεπε να κοιμόταν βαθιά στο μάθημα Ιστορίας στο σχολείο». 

Ακόμη, ο πρόεδρος της αυστραλιανής επιτροπής Αρμενίων Βέτσιε Καχραμανιάν επεσήμανε: «Δεν είναι τυχαία η μεγάλη προώθηση της ταινίας στην Τουρκία, μιας ταινίας που παρουσιάζει τους Τούρκους ως θύματα, παρά το γεγονός ότι διέπραξαν ένα από τα μεγαλύτερα εγκλήματα της ανθρωπότητας». Το σενάριο της επίμαχης ταινίας βασίστηκε στο ομώνυμο βιβλίο του ομογενή συγγραφέα Αντριου Αναστάσιος, ο οποίος έχει γράψει δύο ακόμη μυθιστορήματα. Πτυχιούχος στα Mass Media και τη Διαφήμιση, έχει δουλέψει σε τηλεοπτικές παραγωγές και διαφημιστικές καμπάνιες.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα εφημερίδων της Αυστραλίας, τα μεταπτυχιακά του στην Ιστορία και την Αρχαιολογία τον οδήγησαν στη Μέση Ανατολή και την Τουρκία, όπου του ήρθε η ιδέα να γράψει το συγκεκριμένο βιβλίο. Αφορμή ωστόσο στάθηκε η επιστολή ενός Αυστραλού -της δεκαετίας του 1920- που εξιστορούσε την προσπάθειά του να πάει στην Τουρκία για να ανακαλύψει τι απέγιναν οι γιοι του.  Στους πρωταγωνιστικούς ρόλους, εκτός του Ράσελ Κρόου και της Ολγας Κιριλένκο, είναι ο Τούρκος Γιλμάζ Ερντογάν ως ταγματάρχης Χασάν, αλλά και ο μικρός Ντίλαν Γεωργιάδης, ομογενής από τη Μελβούρνη, ως γιος της Κιριλένκο. 



Σκηνές της ταινίας γυρίστηκαν στο ελληνικό χωριό Λιβίσι (Kayakoy) της Λυκίας, απέναντι από τη Ρόδο, το οποίο στέκει ερειπωμένο και εγκαταλειμμένο από το 1923, οπότε και οι κάτοικοί του εγκαταστάθηκαν πρόσφυγες στο Μαρκόπουλο και τη Νέα Μάκρη



Το εκρηκτικό μοντέλο και ηθοποιός Ολγα Κιριλένκο ως χήρα ενός Τούρκου στρατιώτη που σκοτώθηκε στη Μάχη της Καλλίπολης





Ο ομογενής συγγραφέας Αντριου Αναστάσιος με τη σύζυγό του Μέγκαν Γουίλσον έξω από το Μπλε Τζαμί της Κωνσταντινούπολης σε πρόσφατη επίσκεψή τους 






ΣΧΟΛΙΑ (134)

Παναγιώτης Διαμάντης

Το κυρίως πρόβλημα δεν είναι η ταινία του Νεοζηλανδού σκηνοθέτη Russel Crowe. Το κυρίως πρόβλημα είναι η έλλειψη συστηματικής προβολής του θέματος της Γενοκτονίας των Ελλήνων από τον Ελληνισμό. Μόνο με την επιστροφή στις παραδοσιακές μας αξίες - δηλαδή να μην τα περιμένουμε όλα από "το κράτος "- θα καταφέρουμε να αποκτήσουμε την δικαίωση της αναγνώρισης για τα γενοκτονημένα θύματα. Την δεκατία του 1910 και 1920, όλος ο κόσμος γνώριζε για τις Γενοκτονίες των γιγενών Ελλήνων, Αρμενίων κι Ασσυρίων από το τουρκικό κράτος - είτε σαν αυτοκρατορία (από το 1914 μέχρι το 1920), είτε σαν "δημοκρατία" (από το 1920 κι ύστερα). Την Κυριακή της Λαμπρής (12 Απριλίου) επέληξε ο Πάπας της Ρώμης, Φραγκίσκος Α' να μιλήσει για τρεις τεράστειες κι άνευ προηγουμένου τραγωδίες. Η πρώτη, ευρύτερα γνωστή ως η πρώτη γενοκτονία του 20ου αιώνα, χτύπησε τον δικό μας Αρμενικό λαό, το πρώτο Χριστιανικό έθνος, μαζί με τους Καθολικούς κι Ορθοδόξους Σύριους, Ασσύριους, Χαλδαίους κι Έλληνες. Τα άλλα δύο πρόκειται για τα εγκλήματα των Ναζί και των Σταλινικών. Το ζήτημα, επομένος, είναι, γιατί τα ελληνικά μέσα ενημέρωσης είναι σχεδόν σιωπηρά γιαυτή την ιστορική δήλωση; Διαβάζοντας, βλέποντας, ακούγοντας τον παγκόσμιο ελληνόφωνο τύπο απομονομένες είναι οι αναφορές οι αναφορές και τα σχόλια γύρω από αυτή την βαρυσήμαντη έκφραση υποστήριξης της ιστορικής αλήθειας. Δηλαδή το γεγονός ότι ο γιγενής ελληνικός πληθυσμός της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας και των γύρω περιοχών υπήρξαν θύματα σχέδιο εξαφάνισής τους οργανωμένο από το Οθωμανικό Τουρκικό κράτος μεταξύ της 1914 και 1924. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το Δελτίο Ειδήσεων της ΝΕΡΙΤ (άλλωτε ΕΡΤ) στις 9μμ την Κυριακή της Λαμπρής. Ο κρατικός τηλεοπτικός σταθμός μετέδωσε την ομιλία του Πάπα της Ρώμης, με ελληνικούς υπότιτλους (βλέπε φωτό). Ουδέν σχόλιον της τηλεπαρουσιάστριας ή του ανταπροκριτή. Οι πιθανοί λόγοι είναι ποικίλοι: ιδεολογικοί, πολιτικοί, πρακτικοί. Γεγονός όμως είναι τα εκπαιδευτικά συστήματα της πατρίδας και της Διασποράς φέρουν μεγάλη ευθύνη για την πολύ ελλειπή γνώση για την Γενοκτονία των Ελλήνων από το Τουρκικό κράτος, είτε σε μορφή Οθωμανική είτε Κεμαλική. Πόσοι γνωρίζουν ότι τα πρώτα θύματα, τα πειραματόζωα, των γενοκτονικών σχεδίων των Νεότουρκων ήταν οι Έλληνες της ανατολικής Θράκης, με πρώτους-πρώτους οι γιγενείς Έλληνες της Θρακικής Χερσονήσου. Της πασίγνωστης Καλλίπολης. Δρ Παναγιώτης Διαμάντης Λέκτορας, Μελετών Γενοκτονιών Πανεπιστήμιο Τεχνολογίας, Σύδνεϋ

ΚΥΠΡΙΟΣ

Επίσης εισέβαλαν στη Γερμανία κατά το ΒΠΠ, αλλά για αυτό δεν κόπτονται οι παραγωγοί. Τι περιμένεις από αυτοαποκαλούμενους προοδευτικούς; Μήπως η Ρεπούση έλεγε πολύ διαφορετικά πράγματα; Πράκτορες των σουνιτών δεν είναι όλοι τους;

Ελληνας

ο Anastasios εχει Ελληνικό διαβατήριο; γιατί εάν έχει καλό θα είναι να το κάψει. Δεν θέλουμε στην Ελλάδα πληρωμένους προδότες που αξίζει να φυλακισθούν για εσχάτη προδοσία, διασπορά ψευδών ειδήσεων και χάλκευση της Ελληνικής ιστορίας και πρόκληση φυλετικού μίσους κοινώς ρατσιμού. Πότε επιτέλους οι εν Ελλάδι φλώροι του υπουργείου εξωτερικών θα κάνουν τη δουλειά τους; πάρτε το διαβατήριο αυτού του ...κυρίου που τα παίρνει από τους Τούρκους και χαρακτηρίστε τον persona non grata για να μην ξαναπατήσει το βρώμικο πόδι του στην χώρα.

ghost

αιμοσταγείς δεν ξέρω, κατσαπλιάδες, ναι.

Αντιβαζελος

Ο Κροου ειναι ηθοποιος και οχι σεναριογραφος με εντελως λαθος ατομο τα βαζετε αυτοi που εγραψαν το σεναριο αυτης της ταινιας λεγονται Andrew Knight και Andrew Anastasios (ο Anastasios ειναι σεναριογραφος αριστεριστης και εχει και ελληνικη καταγωγη) αυτους να πατε να κραξετε

μια σωστη ταινια.....

Γυρω απο την ελληνικη ιστορια ολοι κανουν μ@@@μενες ταινιες.εμεις δεν μπορουμε να κανουμε μια ταινια της προκοπης ή μονο κουλτουρα - μπαφο - αναφορα στην χουντα πρεπει να εχει μεσα. καλες και αυτες δε λεω αλλα ο θεος αγαπαει το χαβιαρι αγαπαει και μια ταινια ιστορικη ...οσο για τον σκηνοθετη του ευχομαι να τον κυνηγανε οι αβοριγινες οπως οι "καλοκαγαθοι" τουρκοι. τον ανιστορητο...

νηρέας

Η απόβαση στον κόλπο της Σούβλας , Καλλίπολη ήταν μια αποτυχία μεγάλης ολικής , που έριξε μια κυβέρνηση , κατέστρεψε υπολήψεις και αφάνισε ζωές .Η νίκη υπερέχει και η ήττα δεν βαραίνει στην ζυγαριά. Πολύ μελάνη χύθηκε αργότερα για τι θα έπρεπε να είχε κάνει ο Ρόμπερκ .Οταν τα τούρκικα στρατεύματα εισέβαλαν στον Καύκασο, η Ρωσία ζήτησε μια ενέργεια από τους συμμάχους .Η στιγμή του Τσόρτσιλ έφτασε .

ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ

OI ΤΟΥΡΚΟΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΧ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΑΚΟΜΑ ΕΙΣΒΟΛΕΙΣ! ΗΡΘΑΝ ΕΚ ΜΟΓΓΟΛΙΑΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΓΗΓΕΝΕΙΣ! ΟΙ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΟΦΕΙΛΑΝ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΟΥΝ ΤΑ ΕΔΑΦΗ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΑΤΡΟΓΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΟΦΕΙΛΑΝ ΚΑΜΜΙΑ ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΚΤΗΤΗ! ΚΑΜΜΙΑ! ΑΝ ΟΦΕΙΛΑΝ ΠΙΣΤΗ ΣΤΟ ΚΑΤΑΚΤΗΤΗ ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΙΝΕΙΤΕ ΜΕΡΙΚΟΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΔΩΣΙΛΟΓΟΙ! ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΕΧΟΥΝ Σ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΔΕΚΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΚΡΑΤΗ: ΤΟΥΡΚΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΑΡΜΕΝΙΑ ΚΑΙ ΑΣΣΥΡΙΑ ΚΑΙ ΚΟΥΡΔΙΣΤΑΝ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΚΑΡΔΟΥΧΩΝ, ΑΖΕΡΜΠΑΙΤΖΑΝ ΣΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΑΛΒΑΝΙΑ ΤΟΥ ΚΑΥΚΑΣΟΥ, ΤΟΥΡΚΜΕΝΙΣΤΑΝ ΣΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΣΟΓΔΙΑΝΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΟΓΔΙΑΝΟΥΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ, ΤΟΥΡΚΕΣΤΑΝ ΣΤΟ ΠΑΛΙΟ ΤΟΧΑΡΙΣΤΑΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΞΑΝΘΟΥΣ ΤΟΧΑΡΟΥΣ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΑΠΟ ΤΟ 1700, ΚΑΖΑΚΣΤΑΝ ΣΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΠΕΡΣΙΚΗ ΧΩΡΕΣΜΙΑ, ΟΥΖΜΠΕΚΙΣΤΑΝ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΩΝ ΠΑΡΘΩΝ, ΛΟΙΠΟΝ ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΙ ΓΕΝΟΚΤΟΝΗΣΕΙ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΛΑΟΥΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥς ΕΛΛΗΝΕΣ, ΑΡΜΕΝΙΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣΣΥΡΙΟΥΣ. ΤΙΣ ΤΟΧΑΡΕΣ ΤΙΣ ΠΩΛΟΥΣΑΝ ΣΤΑ ΠΟΡΝΕΙΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΜΕΤΑΞΙΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΗΤΑΝ ΛΕΥΚΕΣ ΜΕ ΠΡΑΣΙΝΑ ΜΑΤΙΑ, ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙ 9 ΧΡΟΝΩΝ ΠΩΛΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΟΠΙ ΜΕΤΑΞΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΜΗΛΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΑ ΠΟΥ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ Ο ΑΥΡΗΛΙΟΣ ΣΤΑΙΝ ΣΤΟ ΣΙΝ ΚΙΑΝΓΚ ΤΟ 1900.ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΙΝΙΚΟ ΤΕΙΧΟΣ ΕΧΕΙ ΧΤΙΣΤΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΙΣ ΕΙΣΒΟΛΕΣ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ ΣΤΗ ΚΙΝΑ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΑΥΤΟΥ ΣΤΡΑΦΗΚΑΝ ΣΤΗ ΔΥΣΗ ΚΙ ΕΦΤΑΣΑΝ ΩΣ ΕΔΩ ΑΦΟΥ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ ΣΤΗ ΚΙΝΑ! ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΟΤΘΟΥΣ ΤΗΣ ΚΡΙΜΑΙΑΣ ΕΞΟΛΟΘΡΕΥΣΑΝ ΜΕΣΩ ΧΑΡΕΜΙΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΙΞΙΑΣ. συνυπαρξη φιλικη και αρμονικη με παιδομαζώματα από το 1500 με εξοντωτικούς φορους από το 1400 και 1300 για μερικες περιοχες με κλεψιμο γυναικων ελληνιδων για τα χαρεμια με κουρσεμα νησιων με αποτέλεσμα ολες οι πρωτεύουσες να είναι στα βουνα, με μετατροπή ενός 100 τοις εκατο χριστιανικου πληθυσμου της μ ασιας σε 99 τοις εκατο μουσουλμανικο πρωτη φορα βλεπω. Εμενα ο προπάππους μου εζησε ακομα τουρκους και μου χει ότι επαιρναν ολο το σταρι ολη τη συγκομιδή, ερχονταν και εβαζαν σφραγιδα πανω στο σταρι για να μην το παρει η οικογενεια. Αν κατά τυχη περνουσε ποντικος και κουνουσε το σταρι και διαλυονταν η σφραγιδα, εκοβαν το κεφαλι από τον αρχηγο της οικογενειας! να μην εχεις δικαιωμα πανω στο βιος σου! να εισαι καταδικασμενος στη φτωχια και την πεινα! να ζεις σε καλυβες! να σου χουν κλεψει όλα τα χωράφια και να σαι κολλιγος τους; Ρε πατε καλα μερικοι; το κουτσουρεμα της ελλαδας, της αρμενιας, της ασσυριας, του κουρδισταν δεν το βλέπετε;; κι αυτοι ειρηνικα ζουσαν και μπηκαν οι πολιτικοι τους και κουτσουρευτηκαν τα κρατη;;;;; δεν πατε καλα, η αριστερα στην ελλαδα βρισκει τις δικαιολογιες για την τουρκια και αυτό είναι αισχος!

nikos

Έλληνες και Τούρκοι έχουν την ίδια άγρια συμπεριφορά στον πόλεμο. Πάνω από όλους βρίσκονται οι Αρβανίτες από όποια πλευρά και αν βρίσκονται.

υπερήφανος αρβανιτης

Να διαβάσεις πρώτα ιστορία και μετά να γράφεις. Τέτοιου είδους γενικεύσεις είναι απαράδεκτες. Με τι κριτήρια κρίνεις ότι οι Αρβανίτες είναι οι χειρότεροι ολων;;;;

Νίκος

1.Επαναλαμβάνω, ότι ο Ελληνικός Στρατός δεν είχε καμία νόμιμη δικαιοδοσία εκτός των συνόρων της Ελλάδος τότε, που τα σύνορα, αν δεν κάνω λάθος περί το 1897 και μετά τον ατυχή ελληνοτουρκικό πόλεμο, ήσαν κάπου στον Όλυμπο. 2.@09/05/201520:57. Προκαλείς μόνο απορία (και γέλωτα βεβαίως) το πόσο αμόρφωτος ΑΛΗΤΗΣ και ΦΑΣΙΣΤΑΣ είσαι. Δεν με αγγίζουν εμένα οι ελεεινότητες σου.

Επαναλαμβάνεις και γελάμε κι άλλο

ΕπαναΛαμβάνεις δεν επαναλαμβάνεις καραγκιοζάκο ο ΝΟΜΙΜΟΣ σουλτάνος σου ειχε υπογράψει παράδοση της Σμυρνης στους έλληνες και της υπόλοιπης μικράς Ασίας Γενικώς στους συμμάχους . Εμείς είμασταν Η ΝΟΜΙΜΗ ΑΡΧΗ και ο κεμαλ ήταν παράνομος τρομοκράτης .περαστικα τώρα . Και τα σύνορα ήταν στην κωνπολη . Μάλλον ξέχασες οτι χάσατε και τους βαλκανικούς καΙ πάλι ΥΠΟΓΡΑΨαΤε για να σωθείτε . Στον Όλυμπο λέει ο κλόουν χαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχα

@Νίκος

Καλά ρε γελοίε, αφού τόσο μισείς την Ελλάδα, η οποία παρεμπιπτόντως σου δίνει το δικαίωμα του λόγου, σε αντίθεση με την Τουρκία που θαυμάζεις, γιατί δε μεταναστεύεις εκεί; Λογικό δε θα ήταν; Άρα είσαι απλώς ένα τρολλάκι.

Γεώργιος

Όσο και να χτυπιέσαι, η Ελλάδα θα συνεχίσει να υπάρχει. Διότι πολύ και πολλοί καλύτεροι από εσένα προσπαθήσανε να την εξαφανίσουν και αποτύχανε. Το να μισείς το καλύτερο, είναι σα να μισείς το 90% του αντρικού πληθυσμού γιατί την έχει μεγαλύτερη από σένα. Μάταιο.

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

battle-kosovo_1389

Γιατί το Κοσσυφοπέδιο θεωρείται ιερή περιοχή για τους Σέρβους- Οι μάχες του Κοσσυφοπεδίου- Το Κόσοβο στο πλαίσιο της ενωμένης Γιουγκοσλαβίας- Πώς έφτασαν οι Αλβανοί να αποτελούν την πλειοψηφία του πληθυσμού του Κοσσυφοπεδίου;

28
sitaras_for_8_dec_2018_photo_3

¨Ένας από τους πρώτους Μεγαλοπαντοπώλες που χρησιμοποίησαν γυναίκες σαν ταμίες ήταν και ο Παντελής Θανόπουλος, της γνωστής και σήμερα μεγάλης αλυσίδας της περιοχής της Κηφισιάς, στις αρχές του 20ου αιώνα. Και επειδή βέβαια εθεωρείτο πρότυπο επιτυχημένου επιχειρηματία δεν άργησαν σταδιακά και άλλοι συνάδελφοί του να τον ακολουθήσουν.

1
illyrian_dadanian_skutari

Σύντομη ιστορία της Ιλλυρίας - Η ιλλυρική γλώσσα - Σχέσεις Ιλλυριών και Αλβανών - Η περίφημη «ιλλυρική» επιγραφή που αποδείχθηκε… ελληνική - Τα αρχαία ελληνικά φύλα στην Ήπειρο - Οι ανασκαφές των Αλβανών αρχαιολόγων στη Βόρειο Ήπειρο και τα αρχαιοελληνικά ευρήματά τους

68