Ο Λουίς Φαν Χάαλ επέστρεψε στον Άγιαξ ως σύμβουλος της διοίκησης
Ο Λουίς Φαν Χάαλ μπορεί να αρνήθηκε για λόγους υγείας τη θέση του προπονητή, ωστόσο αποδέχθηκε την πρόταση να αναλάβει ως σύμβουλος της διοίκησης στον αγαπημένο του Αίαντα
Ο πρώην προπονητής της Εθνικής Ολλανδίας Λούις Φαν Γκάαλεπιστρέφει στον Άγιαξ, όπου θα έχει συμβουλευτικό ρόλο, όπως ανακοίνωσε ο σύλλογος του Άμστερνταμ, ο οποίος βιώνει τη χειρότερη σεζόν του εδώ και δεκαετίες.
Ο 72χρονος, ο οποίος ανακοίνωσε πέρυσι ότι έπασχε από καρκίνο του προστάτη, θα παρέχει καθοδηγητικό ρόλο στον Άγιαξ σε ποδοσφαιρικά θέματα.
«Θα ήθελα να βοηθήσω τον Άγιαξ. Η ζωή μου διαδραματίζεται σε μεγάλο βαθμό στην Πορτογαλία και αυτό συνδυάζεται καλά με αυτόν τον ρόλο του εξωτερικού συμβούλου», δήλωσε ο Φαν Γκάαλ, σύμφωνα με το δελτίο Τύπου του συλλόγου.
Κάποτε γίγαντας του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου, ο Άγιαξ βυθίζεται τώρα σε μια από τις πιο σοβαρές κρίσεις στην 123χρονη ιστορία του, καθώς έχει κατρακυλήσει στη 15η θέση του πρωταθλήματος, βλέποντας τους προπονητές να απολύονται και τους οπαδούς σε έντονο εκνευρισμό...
Πρέπει να ανατρέξει κανείς στη σεζόν 1964/1965, όταν το σύμβολο της ομάδας, ο Γιόχαν Κρόιφ είχε μόλις ενταχθεί στην ομάδα νέων του Άγιαξ, για να βρει μία χειρότερη εκκίνηση του συλλόγου σε μία αγωνιστική περίοδο.
«Ο Λουίς Φαν Γκάαλ είναι γνωστός ως ένας από τους πιο επιτυχημένους μάνατζερ συλλόγων όλων των εποχών, με περισσότερους από είκοσι εθνικούς και διεθνείς τίτλους», υπογράμμισε ο σύλλογος. «Με τον Άγιαξ κέρδισε το Champions League το 1995», θυμάται...
Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Banana breads, σκανδιναβικά σέμλα με σαντιγί, cinnamon rolls, κρουασάν gianduja, brownies με αλμυρή καραμέλα και πολλές ακόμη high-quality επιλογές από τα premium bakeries της πόλης
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.