«Το Διοικητικό Συμβούλιο του «Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών – Σπύρος Λούης», στη σημερινή του συνεδρίαση, ενέκρινε ομόφωνα το σχέδιο της Σύμβασης Παραχώρησης του κλειστού γυμναστηρίου «Νίκος Γκάλης» στην ΚΑΕ Παναθηναϊκός, δυνάμει του άρθρου 44 του ν. 4934/2022.
Έπειτα από μια μακρά περίοδο συζητήσεων με την ΚΑΕ Παναθηναϊκός, για τη διευθέτηση των επιμέρους ζητημάτων και των λεπτομερειών της Σύμβασης Παραχώρησης, εξασφαλίστηκε πλήρως το δημόσιο συμφέρον, η συνέχεια της εύρυθμης λειτουργίας όλου του Ολυμπιακού Συγκροτήματος, καθώς και η διασφάλιση των ερασιτεχνικών αθλημάτων, που μέχρι σήμερα δραστηριοποιούνται σε χώρους του κλειστού γυμναστηρίου «Νίκος Γκάλης».
Τις αμέσως επόμενες ημέρες θα ολοκληρωθεί η Παραχώρηση, με την υπογραφή της σχετική Σύμβασης μεταξύ του ΟΑΚΑ και της ΚΑΕ Παναθηναϊκός».
Για έβδομη συνεχόμενη χρονιά, το Plastic Free Greece δίνει δυναμικά το παρών σε κάθε γωνιά της χώρας. Η πρώτη πράξη της φετινής εκστρατείας εκτυλίχθηκε σε τέσσερις ηπειρωτικούς προορισμούς (Θεσσαλονίκη, Τρίκαλα, Αθήνα, Πάτρα) και είχε ως αποτέλεσμα τη συλλογή 150,5 κιλών σκουπιδιών.