O Μιχαΐλοβιτς ζητάει τον αποκλεισμό της Σπόρτινγκ από την Ευρώπη!
Ο Σίνισα Μιχαΐλοβιτς δεν έχει πάρει την αποζημίωση των 3 εκατ. ευρώ από την Σπόρτινγκ Λισαβόνας και πηγαίνει τους Πορτογάλους στα δικαστήρια
Στην UEFA και στις αίθουσες των δικαστηρίων τρέχει την Σπόρτινγκ Λισαβόνας ο Σίνισα Μιχαΐλοβιτς!
Ο προπονητής της Μπολόνια είχε αναλάβει τα ηνία της Σπόρτινγκ τον Ιούνιο του 2018, αλλά εννιά ημέρες αργότερα είχα απολυθεί καθώς είχε τσακωθεί με την διοίκηση. Ωστόσο, ο Σέρβος τεχνικός δεν έχει πάρει ακόμη το ποσό των 3 εκατ. ευρώ που είχε συμφωνηθεί ως αποζημίωση και πηγαίνει στα δικστήρια την πορτογαλική ομάδα.
«Η Σπόρτινγκ Λισαβόνας μέχρι σήμερα δεν έχει πληρώσει τα χρήματα που μου χρωστάει. Από την έναρξη της χρονιάς, από τότε που ο σύλλογος αναγνώρισε το χρέος του, δεν έχουν κάνει τίποτα άλλο από το να προσπαθούν να καθυστερήσουν την πληρωμή.
Στους τελευταίους μήνες, ο σύλλογος έκανε αναρίθμητες προτάσεις, αλλά αυτό που έχει γίνει ξεκάθαρο είναι πως όλα αυτά ήταν μία προσπάθεια για να μεταθέσει την πληρωμή, οπότε αποφάσισα να εμπλέξω την UEFA.
Μόνο τότε η Σπόρτινγκ έκανε μία μερική πληρωμή. Αυτή η συμπεριφορά είναι μη αποδεκτή και αν αναγκαστώ, θα ξαναπάω στην UEFA για να λάβω ολόκληρο το ποσό.
Θα φτάσω μέχρι τέλους, ακόμα και αν αυτό σημαίνει τον αποκλεισμό της Σπόρτινγκ από τις ευρωπαϊκές διοργανώσεις», αναφέρει η επιστολή που έδωσαν στη δημοσιότητα οι δικηγόροι του Σέρβου τεχνικού και αφορά την τοποθέση του για τη διαμάχη του με την πορτογαλική ομάδα.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.