«Ξαφνικός θάνατος» για το Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας

«Ξαφνικός θάνατος» για το Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας

Στον «αέρα» οι 120 εργαζόμενοι - Σύμφωνα με πληροφορίες έχει, ήδη, υπάρξει σχετική συνεννόηση ανάμεσα στα υπουργεία Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Μεταφορών

«Ξαφνικός θάνατος» για το Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας
Το Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας φαίνεται ότι θα αποτελέσει το δεύτερο λουκέτο με τη μέθοδο του «ξαφνικού θανάτου» όπως συνέβη το καλοκαίρι με την ΕΡΤ.

Όπως μετέδωσε το MEGA έχει, ήδη, γίνει η σχετική συνεννόηση ανάμεσα στα υπουργεία Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Μεταφορών.

Κλείσιμο
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες θα ακολουθήσουν λουκέτα και σε άλλους μικρού ή μεσαίου μεγέθους οργανισμούς που περιλαμβάνονται στον κατάλογο των προς συγχώνευση οργανισμών που έχει συνταχθεί.

Κυβερνητικά στελέχη, σύμφωνα με το MEGA, έλεγαν ότι η διαδικασία αυτή δεν θα αγγίξει τις μεγάλες ΔΕΚΟ με τη μορφή του «ξαφνικού θανάτου» αλλά με τη μείωση κατά 5%  ή 10% του αριθμού του προσωπικού τους.

Κυβερνητικοί κύκλοι εκτιμούν ότι με τον τρόπο αυτό η κυβέρνηση στέλνει μήνυμα αποφασιστικότητας και αποτελεσματικότητας αφαιρώντας τα σχετικά επιχειρήματα από την πλευρά των δανειστών.

Στον «αέρα» οι 120 εργαζόμενοι του ΤΕΟ

Από τον περασμένο Σεπτέμβριο είναι γνωστό το λουκέτο που αποφάσισε η κυβέρνηση για το Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας, η λειτουργία του οποίου βαρύνεται με σκανδαλώδη οικονομική διαχείριση και υπεράριθμο προσωπικό. Ο υπουργός υποδομών κ. Μιχάλης Χρυσοχοίδης είχε εξαγγείλει από διμήνου την εκκαθάριση της εταιρείας μετά την δίωξη σε βαθμό κακουργήματος που έχει ασκήσει ο Εισαγγελέας εναντίον του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας για την περίοδο 2006-2011. Στην δικαιοσύνη είχε διαβιβαστεί πριν από ένα χρόνο ογκοδέστατος φάκελος των Επιθεωρητών δημόσιας διοίκησης που διατύπωνε πλήθος οικονομικών ατασθαλιών, σπατάλες και πλημμελής διαχείριση. 

Η απόφαση για το κλείσιμο του ΤΕΟ ήταν σχεδόν ειλημμένη, επιταχύνθηκε όμως από την άσκηση της ποινικής δίωξης με πρωτοβουλία του υπουργού Υποδομών.  Το κύριο επιχείρημα που έχει προβάλλει το υπουργείο είναι ότι μετά την παραχώρηση των οδικών αξόνων σε ιδιώτες, η λειτουργία του ΤΕΟ δεν εξυπηρετεί κανένα σκοπό που να δικαιολογεί τις λειτουργικές του δαπάνες. Μέχρι σήμερα, το Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας λειτουργούσε μόνο τα διόδια του Ακτίου και των Μαλγάρων, απασχολώντας περίπου 120 άτομα προσωπικό. Όπως υποστήριξε και πρόσφατα στην βουλή απαντώντας σε ερωτήσεις βουλευτών για το σφράγισμα του ΤΕΟ, ο κ. Χρυσοχοίδης, οι πόροι του ταμείου προέρχονται, πέρα από τους δύο σταθμούς διοδίων, από τέλη χρήσης μηχανημάτων δημοσίων έργων, από ασφάλιστρα αυτοκινήτων αλλά και μισθώματα από παρακείμενες στις εθνικές οδούς εκτάσεις, διατηρώντας ένα καθεστώς που συνδέεται με την ίδρυση του Ταμείου το 1927.

«Παρά τη συρρίκνωση του αντικειμένου της ΤΕΟ ΑΕ, ο αριθμός των υπαλλήλων στην κεντρική υπηρεσία παραμένει σταθερός, τη στιγμή που στον σταθμό διοδίων του Ακτίου υπάρχει ανάγκη για προσωπικό, η οποία καλύπτεται μέσω της σύναψης κοινοπραξιών με ιδιωτική εταιρεία, η οποία διαθέτει το προσωπικό της για τη λειτουργία του σταθμού έναντι υψηλού μηνιαίου κόστους» σημείωνε τις προηγούμενες ο κ. Χρυσοχοΐδης στη βουλή.

Αδιευκρίνιστη παραμένει η τύχη του προσωπικού, η πλειονότητα των οποίων είναι δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. «Αποτελεί προτεραιότητα για το υπουργείο μας η διευθέτηση των θεμάτων του προσωπικού και η διασφάλιση της εργασίας τους» υποστηρίζει ο κ. Χρυσοχοίδης.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης