Ένα από τα πιο διάσημα ζευγάρια του Χόλιγουντ, ο Άστον Κούτσερ και η Μίλα Κούνιςαποφάσισαν να ενισχύσουν με τον δικό τους τρόπο τη μάχη κατά του COVID-19 . Συνδυάζοντας την αγάπη τους για το κρασί με την φιλανθρωπική δράση, ανακοίνωσαν το λανσάρισμα δικής τους μάρκας κρασιού, το Quarantine Wine, το «Κρασί Καραντίνας».
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Ashton Kutcher (@aplusk) στις
Όλα τα έσοδα από τις πωλήσεις θα διατεθούν σε φιλανθρωπικές οργανώσεις, για τη στήριξη όσων υποφέρουν ή προσπαθούν να καταπολεμήσουν την πανδημία του κορωνοϊού στις ΗΠΑ.
Όπως δηλώνει το ζευγάρι σε βίντεο που ανέβηκε στα social media: «Είναι πρωτοφανείς στιγμές αυτές που ζούμε και οι πρωτοφανείς στιγμές απαιτούν… πολύ ποτό! Αυτές τις μέρες βρήκαμε κάποια φιλανθρωπικά ιδρύματα που εξασφαλίζουν φάρμακα, φαγητό και εξοπλισμό στην χώρα. Οι οργανισμοί America’s Food Fund, Direct Relief, The Frontline Responders Fund και Give Directly, είναι τέσσερις από αυτούς που θα βοηθήσουμε».
Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Banana breads, σκανδιναβικά σέμλα με σαντιγί, cinnamon rolls, κρουασάν gianduja, brownies με αλμυρή καραμέλα και πολλές ακόμη high-quality επιλογές από τα premium bakeries της πόλης
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.