Γκάφα για... Όσκαρ: Μπέρδεψαν την Whoopi Goldberg με την Oprah Winfrey
To λάθος του ιστότοπου ομορφιάς Total Beauty προκάλεσε απίστευτη καζούρα στο Twitter με πολλούς να το αποδίδουν στο γεγονός ότι κάποιοι λευκοί δεν μπορούν να διακρίνουν τον ένα μαύρο από τον άλλο
τα είχε όλα: Λάμψη, μουσική, εκπλήξεις ακόμα και πολιτικά σχόλια από κάποιους από τους παρευρισκομένους. Ωστόσο, όπως συμβαίνει συνήθως στις μεγάλες διοργανώσεις, δεν έλειψαν κι οι γκάφες στην κάλυψη του event από τα διάφορα μέσα.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί ο ιστότοπος ομορφιάς Total Beauty που, πάνω στον παροξυσμό των tweets για να προλάβει να σχολιάσει όλες τις λαμπερές εμφανίσεις, κατάφερε να μπερδέψει δύο πολύ διαφορετικές γυναίκες μεταξύ τους, την Whoopi Goldberg και την Oprah Winfrey.
Συγκεκριμένα, πόσταραν μια φωτογραφία της Goldberg από το κόκκινο χαλί, συνοδεύοντάς τη με την εξής λεζάντα: «Δεν είχαμε ιδέα πως η Oprah έχει τατουάζ, και το λατρεύουμε #Όσκαρ».
Κλείσιμο
Παρόλο που οι υπεύθυνοι των social media του site κατάλαβαν νωρίς το λάθος τους και διέγραψαν το tweet, ήταν ήδη αργά. Πάνω από χίλια άτομα το είχαν κάνει retweet και η καζούρα είχε ήδη ξεκινήσει, με πολλούς να αποδίδουν την γκάφα στο γεγονός ότι κάποιοι λευκοί δεν μπορούν να διακρίνουν τον ένα μαύρο από τον άλλο. «Είμαστε τόσο λίγοι στα Όσκαρ, θα έπρεπε να μας ξεχωρίζετε», έγραψε ένας χρήστης, ενώ ένας άλλος πόσταρε φωτογραφίες του Eddie Redmayne, γράφοντας από κάτω «Συγχαρητήρια Leonardo Di Caprio».
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο ιστότοπος ζήτησε επίσημα συγγνώμη για το μπέρδεμα λίγη ώρα μετά, ενώ και η ίδια η Oprah Winfrey σχολίασε με χιούμορ την γκάφα από το σπίτι της, ποστάροντας μέσω του λογαριασμού μιας φίλης της μία φωτογραφία στο Instagram και σχολιάζοντας: «Όλοι αγαπάμε την Whoopi Goldberg αλλά δεν μοιάζουμε όλοι (οι μαύροι) μεταξύ μας! Για όνομα του Θεού!»
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.