Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει η νέα διαφημιστική καμπάνια που συμμετείχε η Σίντνεϊ Σουίνι, καθώς πολλοί στα social media κατηγορούν την ηθοποιό και την εταιρεία για προώθηση «ναζιστικής προπαγάνδας» και «ρατσιστικών υπονοουμένων».
Η καμπάνια έχει τίτλο «Sydney Sweeney Has Great Genes/Jeans», δηλαδή «Η Σίντνεϊ Σουίνι έχει ωραία γονίδια/τζιν». Το λογοπαίγνιο ανάμεσα στις λέξεις genes (γονίδια) και jeans (τζιν) είναι το βασικό στοιχείο της καμπάνιας, ωστόσο η προσέγγιση προκάλεσε κύμα κατακραυγής.
Σε μία από τις διαφημίσεις, η 27χρονη εμφανίζεται ντυμένη εξ ολοκλήρου με τζιν, ενώ περπατά προς μια γιγαντοαφίσα με τη φωτογραφία της. Εκεί, σβήνει τη λέξη Genes με λευκή μπογιά και την αντικαθιστά με Jeans. Σε άλλο βίντεο, φαίνεται να κουμπώνει το τζιν της ενώ ακούγεται voiceover που εξηγεί πώς τα γονίδια επηρεάζουν χαρακτηριστικά όπως το χρώμα μαλλιών, η προσωπικότητα και το χρώμα των ματιών.
Η Σίντνεϊ Σουίνι, η οποία έχει γαλανά μάτια, κοιτάζει στο τέλος την κάμερα και λέει: «Τα τζιν/γονίδια μου είναι μπλε». Δεν είναι σίγουρο ποια από τις δύο λέξεις χρησιμοποιεί, αφού προφέρονται το ίδιο. Η συγκεκριμένη ατάκα θεωρήθηκε προβληματική από πολλούς στο TikTok, που ισχυρίστηκαν πως η καμπάνια υπαινίσσεται ότι γενετικά χαρακτηριστικά όπως τα ξανθά μαλλιά και τα γαλανά μάτια θεωρούνται ανώτερα από τα υπόλοιπα, ένα μοτίβο που έχει ιστορικά συνδεθεί με την ιδεολογία της φυλετικής υπεροχής.
«Όταν αυτά τα χαρακτηριστικά παρουσιάζονται επανειλημμένα ως πρότυπα γενετικής υπεροχής, ξέρουμε πού οδηγεί αυτό», σχολίασε χαρακτηριστικά κάποια στο TikTok. Πολλοί συμφώνησαν με την τοποθέτηση, εκφράζοντας την απογοήτευσή τους κάτω από τις επίσημες διαφημίσεις της εταιρείας.
«Ποιος ενέκρινε αυτή την καμπάνια;» έγραψε κάποιος. «Αυτό συμβαίνει όταν δεν υπάρχουν άτομα με διαφορετικό υπόβαθρο στο δημιουργικό τραπέζι, ειδικά σε μια εποχή όπως η σημερινή. Εστίασαν τόσο πολύ στο "έξυπνο" λογοπαίγνιο, που δεν είδαν το προφανές», τόνισε ένας άλλος.
Η Seneca Medical Group κατέκτησε 11 βραβεία στα Medical Beauty Awards 2025, σταθερή στη δέσμευσή της για παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών μεταμόσχευσης μαλλιών
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Διαθέσιμο από την Παρασκευή 5/12 έως και την Τετάρτη 7/1, με 4 καθημερινές back-2-back προβολές ταινιών - Με πάνω από 130 ταινίες για όλη την οικογένεια και περισσότερες από 25 ταινίες σε Α’ τηλεοπτική προβολή