Στις μεταβολές του βάρους της και στον καθοριστικό ρόλο που παίζει η ψυχολογία της σε αυτές τις αυξομειώσεις, αναφέρθηκε η Σίσσυ Χρηστίδου, με την παρουσιάστρια να παραδέχεται πως τα τελευταία χρόνια δίνει έναν προσωπικό αγώνα αναφορικά με τα κιλά της.
Από τη μεριά της η παρουσιάστρια παραδέχτηκε πως είναι και εκείνη παθούσα σε σχέση με τον συνάδελφό της και εξήγησε, πως σε σύγκριση με το παρελθόν δεν δέχεται μηνύματα και σχόλια, όταν η εξωτερική της εικόνα αλλάζει λόγω των κιλών.
Όπως είπε την Κυριακή 1η Ιουνίου, στο «Χαμογέλα και Πάλι»: «Επειδή είμαι παθούσα σε αυτό το κομμάτι πολλά χρόνια. Είμαι ένας άνθρωπος που παλεύω με το βάρος μου, δεν είναι σταθερό, έχω τα πάνω μου και τα κάτω μου, αν αφεθώ χάνεται η μπάλα. Όταν υπάρχει ένα ζήτημα στη ζωή μου, χάνεται η μπάλα. Έχω δει τη διαφορά πια. Δεν μου συμβαίνει πια αυτό. Ακόμη και όταν πάρω βάρος, όταν πάρω κιλά, δεν μου συμβαίνει αυτό που μου συνέβαινε πριν 5, 6, 7 χρόνια, που μου στέλνανε μηνύματα, “πως είσαι έτσι”. Δεν συμβαίνει πια. Και το θεωρώ σημαντική νίκη, όχι προσωπική, κοινωνική. Νομίζω ότι έχουμε αλλάξει σε αυτό σημαντικά. Δεν λαμβάνω πια τέτοια σχόλια, ό,τι κι αν γίνει. Θεωρώ σημαντικό να το λέμε. Εγώ δεν το έχω σε πολύ, μπορεί να πάρω 20 κιλά και να τα χάσω για πλάκα. Έχω δει σημαντική διαφορά».
Δείτε το βίντεο
Η Σίσσυ Χρηστίδου πρόσθεσε, ότι είναι σημαντική η συμβολή κάποιου ειδικού ψυχικής υγείας ή διατροφολόγου σε άτομα που αντιμετωπίζουν ζητήματα με τα κιλά τους: «Οι άνθρωποι που παλεύουν με αυτό όλη τους τη ζωή, πρέπει αυτό να το χειριστεί ψυχίατρος, ψυχολόγος, διατροφολόγος, πολλές ειδικότητες. Δεν θέλει ταμπού. Το πρώτο βήμα είναι να αναγνωρίσεις γιατί συμβαίνει. Πρέπει να βρεις τον λόγο και μετά το κίνητρο. Αν δενπας στον ψυχολόγο για να σου δείξει γιατί κάνεις κάτι… Το κίνητρο μπορεί να είναι ότι παντρεύεσαι το καλοκαίρι. Ο λόγος είναι άλλο θέμα».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.