And Just Like That: Κυκλοφόρησε το πρώτο τρέιλερ της τρίτης σεζόν και η ημερομηνία πρεμιέρας
Το τρέιλερ αποκάλυψε κάποια από τα νέα μέλη του καστ, συμπεριλαμβανομένων του Τζόναθαν Κέικ, Μεχκάντ Μπρουκς και Λόγκαν Μάρσαλ-Γκριν
Το Max έδωσε στη δημοσιότητα το πρώτο επίσημο τρέιλερ για την πολυαναμενόμενη 3η σεζόν του «And Just Like That», προσφέροντας μια πρώτη εικόνα από τα 12 νέα επεισόδια που θα ξεκινήσουν να προβάλλονται στην πλατφόρμα streaming στις 29 Μαΐου. Και κάπως έτσι, οι ρόλοι των Σάρα ΤζέσικαΠάρκερ, Κρίστιν Ντέιβις και η Σίνθια Νίξον επιστρέφουν στη μικρή οθόνη για να αντιμετωπίσουν νέες προκλήσεις στην οικογένεια, την αγάπη και τη φιλία.
Το τρέιλερ αποκάλυψε κάποια από τα νέα μέλη του καστ, συμπεριλαμβανομένων του Τζόναθαν Κέικ, Μεχκάντ Μπρουκς και Λόγκαν Μάρσαλ-Γκριν. Η Σάρα Ραμίρες και η Κάρεν Πίτμαν δεν επιστρέφουν στα νέα επεισόδια. Όσο για τον τρίτο κύκλο σύμφωνα με όσα είχε προαναγγείλει τον Ιανουάριο, ο Μάικλ Πάτρικ Κινγκ στο «Entertainment Weekly»: «Η φράση που θα χρησιμοποιούσα για την 3η σεζόν είναι ότι "τα πάντα είναι καινούργια"».
Δείτε το πρώτο τρέιλερ της 3ης σεζόν του «And Just Like That»
Στο φινάλε της δεύτερης σεζόν που προβλήθηκε τον Αύγουστο του 2023, η Κάρι αποχαιρέτησε το εμβληματικό της διαμέρισμα στο Upper East Side και μετακόμισε στο Γκράμερσι Παρκ, ενώ η σχέση της με τον Έινταν (Τζον Κόρμπετ) μπήκε σε αναμονή πέντε ετών, καθώς εκείνος αποφάσισε να μείνει κοντά στα παιδιά του στη Βιρτζίνια. Στο μεταξύ, η Μιράντα βρήκε νέα δουλειά στον Οργανισμό Human Rights Watch και η Σαρλότ, με τα παιδιά της που είναι πλέον πιο ανεξάρτητα, επέστρεψε στην αγορά εργασίας, βρίσκοντας θέση σε μια γκαλερί τέχνης. Η τελευταία σκηνή της σεζόν ήταν με την Κάρι να απολαμβάνει ένα cosmopolitan σε μια γραφική ελληνική παραλία μαζί με τη Σίμα (Σαρίτα Τσάντχερι).
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.