Ο Δημήτρης Σαμόλης έκανε μια προσωπική εξομολόγηση, λέγοντας πως έχει «τραυματιστεί» βαθιά στη ζωή του, αλλά βρήκε στήριγμα στην τέχνη και στο χιούμορ για να διαχειριστεί τις πληγές του. Πλέον, ο ηθοποιός έχει αφήσει πίσω του τις «πατερίτσες» που τον βοηθούσαν και επιλέγει να συνεχίζει με τα τραύματά του ορατά και αποδεκτά, όπως είπε στη συνέντευξή του στην εκπομπή «Καλύτερα Αργά», την Παρασκευή 4 Απριλίου.
Πιο αναλυτικά, Ο Δημήτρης Σαμόλης εξομολογήθηκε: «Δεν υπάρχει άνθρωπος χωρίς τραύματα. Είμαι τραυματισμένος ποικιλοτρόπως. Ευτυχώς, που έχω την τέχνη. Υπήρχαν πολλά αποκούμπια, το χιούμορ ήταν ένα από αυτά. Πιάστηκα από πολλά πράγματα, για να επιβιώσει ο συναισθηματικός μου εαυτός».
Δείτε το βίντεο
Glomex Player(eexbs1jkdkewvzn, v-d8y4nbt3swl5)
Στη συνέχεια, πρόσθεσε: «Όσο μπορώ, αυτές τις πατερίτσες προσπαθώ να τις αφήνω, πλέον μου αρέσει να κουτσαίνω και να προχωράω με τα τραύματά μου. Ναι, έχω τα θέματα μου και προχωράω με ορατά πλέον τα τραύματα».
Σε άλλο σημείο της συνέντευξης, ο ηθοποιός αναφέρθηκε στο μπούλινγκ που γίνεται στους ενήλικες, υποστηρίζοντας πως είναι πιο ταπεινωτικό από αυτό στην παιδική ηλικία. Και αυτό γιατί λείπει η προσδοκία προστασίας, ενώ η αδυναμία να υπερασπιστείς τον εαυτό σου σε κάνει να νιώθεις ακόμα πιο ευάλωτος. «Το μπούλινγκ στους ενήλικες είναι πιο ταπεινωτικό, γιατί ως μικρός περιμένεις από κάποιον μεγάλο να σε προστατεύσει. Αλλά όταν είσαι ενήλικας και δεν καταφέρνεις να σταθείς στο ύψος σου και να πεις “ως εδώ, εμένα δεν μου αρέσει”, εκεί νιώθεις πιο ταπεινωτικός», είπε χαρακτηριστικά.
Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Banana breads, σκανδιναβικά σέμλα με σαντιγί, cinnamon rolls, κρουασάν gianduja, brownies με αλμυρή καραμέλα και πολλές ακόμη high-quality επιλογές από τα premium bakeries της πόλης
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.