Ο Γιάννης Ζουγανέλης τοποθετήθηκε για μία ακόμη φορά σχετικά με τα αρνητικά σχόλια που δέχτηκε η κόρη του, Ελεωνόρα Ζουγανέλη, μετά την αλλαγή που έκανε στην εμφάνισή της για τις ανάγκες του νέου της βιντεοκλίπ. Ο ηθοποιός εξήγησε πως δεν πληγώθηκε προσωπικά, αλλά τον «δηλητηρίασαν». Όπως είπε, τον επηρεάζουν βαθιά όσα αλλοιώνουν την ειλικρινή έκφραση των καλλιτεχνών. Τόνισε, επίσης, πως δεν πιστεύει ότι πίκραναν την Ελεωνόρα Ζουγανέλη όσα ειπώθηκαν και γράφτηκαν, χωρίς, όμως, αυτό να σημαίνει ότι αγνόησε εντελώς. Τέλος, ο Γιάννης Ζουγανέλης διευκρίνισε πως δεν έχουν συζητήσει το θέμα μεταξύ τους.
Πιο αναλυτικά, ο Γιάννης Ζουγανέλης δήλωσε: «Δεν με πλήγωσαν, με δηλητηριάζει οτιδήποτε χαλάει την έκφραση αληθινών ανθρώπων του τραγουδιού και της τέχνης. Όχι μόνο για την κόρη μου. Πάντοτε οι άνθρωποι έχουν μία διάθεση αυτοανατροπής και ανθρωποφαγική. Με δηλητηρίασαν αυτά τα σχόλια, αλλά έλεγα ότι δεν θέλω να πικραθεί η κόρη μου. Δεν πιστεύω να πικράθηκε για τα αρνητικά σχόλια. Δεν νομίζω, όμως, ότι έκλεισε τα αυτιά της. Δεν το συζήτησα με την Ελεωνόρα.».
Δείτε το βίντεο
Glomex Player(40599w16ki4e70hs, v-d8rtzawwcdwx)
Ο Γιάννης Ζουγανέλης σε πρόσφατη συνέντευξή του στην εκπομπή «Αστερόσκονη» είχε αναφερθεί ξανά στις επικρίσεις που είχε δεχτεί η κόρη του, υποστηρίζοντας ότι την είχε συμβουλεύσει να ακολουθήσει το φως και να μη δίνει βάση στις αρνητικές κριτικές, τις οποίες είχε παρομοιάσει με δηλητήριο. Ειδικότερα, είχε πει: «Ας αφήσουμε τα παιδιά, και ειδικά τα παιδιά μας. Η Ελεωνόρα είναι 40 χρονών αλλά θα είναι πάντα το μικρό μου κορίτσι. Θέλει να αλλάζει, καλό κάνει. Δεν υπάρχει εξέλιξη χωρίς την αλλαγή. Ένιωσα ότι τη στενοχώρησε αλλά της είπα κάποια στιγμή “θέλεις να τα δεχτείς, να τα δεχτείς, αλλά μην ταυτίζεσαι με το δηλητήριο, αλλά με το φως”».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.