Ο Έκτορας Μποτρίνι έκανε δηλώσεις στις τηλεοπτικές κάμερες στο πλαίσιο της 32ης Απονομής των Χρυσών Σκούφων και αποκάλυψε ότι δεν θα συνεχίσει την επόμενη σεζόν στην εκπομπή «Η μαμά μου μαγειρεύει καλύτερα από τη δικιά σου», καθώς το συμβόλαιο της εκπομπής ολοκληρώθηκε.
Μιλώντας στην εκπομπή «Happy Day», ο σεφ αναφέρθηκε επίσης, στις αυστηρές κριτικές που έχει δεχθεί για τα πιάτα του, επισημαίνοντας ότι, όπως οι σεφ κρίνουν τους άλλους, έτσι κρίνονται και οι ίδιοι. «Εννοείται ότι έχω φάει πολύ αυστηρές κριτικές για τα πιάτα μου και πολύ κράξιμο. Όπως κάνουμε κι εμείς στους άλλους, έτσι κάνουν κι οι άλλοι σε εμάς. Και τώρα τα τελευταία χρόνια που έχει μπει η τηλεόραση στο κόλπο κι ο κόσμος έχει ξεθαρρέψει και μαθαίνει πιο πολλά πράγματα, είναι ακόμα πιο αυστηροί», είπε χαρακτηριστικά.
Δείτε το βίντεο
Glomex Player(eexbs1jkdkewvzn, v-d8d8szc14ocx)
Τόνισε πως, αν και η ειλικρίνεια των πελατών μπορεί να είναι εποικοδομητική, υπάρχουν και περιπτώσεις κακόβουλων σχολίων που πρέπει να διαχειρίζεται σωστά. «Πολλές φορές, η ειλικρίνεια των πελατών οδηγεί στο καλό. Υπάρχουν όμως, και πελάτες που δεν είναι καλοπροαίρετοι και αυτό είναι προβληματικό. Πρέπει να το διαχειριστείς σωστά. Σου λένε ότι το φαγητό είναι εξαιρετικό και μπαίνουν μετά και γράφουν άλλα», εξήγησε.
Τέλος, αποκάλυψε ότι εξετάζει νέα τηλεοπτικά σχέδια, ενώ επιβεβαίωσε πως θα συνεργαστεί με τον Μάρκο Σεφερλή κάνοντας guest εμφάνιση στο Δελφινάριο. «Προσεχώς, συζητάω να κάνω κάτι άλλο στην τηλεόραση. Την επόμενη σεζόν δεν θα συνεχιστεί η εκπομπή "Η μαμά μου μαγειρεύει καλύτερα από τη δική σου". Έχει τελειώσει το συμβόλαιό της. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα πάω με τον Μάρκο για guest στο Δελφινάριο», είπε κλείνοντας.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.