Η αφορμή αυτή τη φορά ήταν μια ήττα. Ωστόσο, φαίνεται πως κανείς από τους δύο δεν ήθελε να παραδεχτεί το λάθος του.
«Μόνη μου ήμουν πάνω; Έκανα ένα αγώνισμα μόνη μου; Άρα δεν ευθύνομαι εγώ που χάσαμε. Είπα για τον Τάσο και σε ρωτάω εδώ ευθέως. Στα αστέρια που κέρδισα και λιποθύμησα κι έχασε ο Μπο, έριξα εγώ ευθύνη στον Μπο;», ρώτησε η Μαρία Καλάβρια, με τον πρώην ποδοσφαιριστή να της απαντά αρνητικά.
Glomex Player(40599w16ki4e70hs, v-cwingg045tpl)
Στη συνέχεια, εκείνη πρόσθεσε: «Άρα; Εγώ κέρδισα όμως. Άρα τι βλακείες λες; Βλακείες λες. Ό,τι έχω να πω σαν άνθρωπος, το λέω ευθέως και δεν θα ερχόμουν ποτέ στην κάμερα να πω αν πήγε σε δύο αγωνίσματα κι έχασε ή αν το θίξω. Αυτός έχει εμμονή μαζί μου, συνέχεια λέει ότι εγώ δεν κερδίζω αγωνίσματα, ενώ έχω κερδίσει δύο και τα έχουν χάσει οι υπόλοιποι συμπαίκτες μου. Δεν γύρισα όμως, ποτέ να κατηγορήσω γιατί τα αγωνίσματα είναι ομαδικά και μπορεί να συμβεί αυτό. Το θέμα είναι ο τρόπος σκέψης κι αυτός δεν μου ταιριάζει».
Στο τέλος, ξέσπασε μάλιστα, σε φωνές, λέγοντας στον Νίκο Βαμβακούλα: «Έχεις θέμα κι έχεις εμμονή μαζί μου. Έχεις εμμονή μαζί μου. Θα κάνω αυτό που θέλω. Μέσα στο αγώνισμα είμαστε αντίπαλοι με τις δύο ομάδες, έξω από το αγώνισμα έχω δικαίωμα να μιλάω με όποιον επιλέγω σαν Μαρία. Είτε είναι πράσινος, είτε είναι κόκκινος. Μας δημιουργεί συνέχεια πρόβλημα μέσα στην ομάδα και μετά, έρχεται έξω να λέει τα δικά του όπως τον βολεύουν».
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι φυσικές καταστροφές δεν είναι πλέον σπάνιο γεγονός για την Ελλάδα. Η κλιματική αλλαγή κάνει διαρκώς αισθητή την παρουσία της, τα τελευταία χρόνια, με τα παραδείγματα να είναι πολλά.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.